Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nesten utelukkende beskjeder (i beste fall) på ettermiddagen dagen før noe skjer, eller gjerne sent ut på den aktuelle dagen, selv om det er snakk om situasjoner arbeidsgiver er klar over flere dager i forveien. Er sjefen bare slurvete eller er det noe taktikk bak å gi beskjeder konsekvent tett opptil situasjonen? Jeg begynner seriøst å lure..

Anonymkode: a7cd4...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du nesten spørre sjefen om. 

Anonymkode: 9b892...6c6

• Liker 1
Skrevet

"Dette er Kari, hun skal dele kontor med deg det neste året". Fikk jeg høre da Kari sto smilende i døra klar til å begynne. Noen sjefer er sånn.

Anonymkode: a15f9...a67

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde lenge at grunnen til at sjefen valgte å gi ansatte beskjed sent, var fordi stakkaren hadde så mye å gjøre. Nå viser det seg at det er dårlig forståelse for personalpolitikk samt manglende evne til å erkjenne viktigheten av å gi de ansatte beskjed og saker som fører til endringer av deres arbeidshverdag; uansett hvor ubetydelig det måtte virke.

Anonymkode: e1d6b...052

Skrevet

Sånn er sjefen min også. Kommer med oppgaver som skal være ferdig samme dag. Jeg sier som sant er at jeg ikke har sjans til å bli ferdig den dagen, og så finner vi ut av det og det går helt fint. Jobben ellers veier opp for dette. Noen er nok bare sånn og så lenge det ikke er noe veldig problemer med det så hadde jeg bare holdt kjeft og tatt det med humor.

Anonymkode: cd710...dda

Skrevet

Dette er vel ikke noe annet enn et eksempel på elendig ledelse. 

Har opplevd noe av det samme selv. Fikk for eksempel en hasteoppgave som tok lang tid å ferdigstille videresendt en gang. Ble temmelig forbanna da mailhistorikken viste at sjefen fikk beskjeden 3 uker tidligere, og jeg måtte jobbe 12-timers dager fra torsdag til søndag for å få det ferdig. 

Anonymkode: b1934...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...