Gå til innhold

Overreagerer jeg? Bf dro fra barna på natta mens de sov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg er rimelig forbanna nå... Fikk høre at bf hadde vært ute å kjørt noen hjem fra byen i helga. Kl 2 om natta. Når jeg tok det opp med han sa han at barna sov å at han bare var borte i 30-45 min. De er 9 og 11 år. Jeg mener han er uansvarlig... men han mener jeg er en dramaqueen.. 

Anonymkode: 476b9...4f6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er uansvarlig 

Anonymkode: 45a75...6db

• Liker 22
Skrevet

Du er ikke dramaqueen. Han må lære seg å ta det ansvaret han har med tanke på barna!

• Liker 11
Skrevet

Er så lei av å krangle med han :( Han viser så lite ansvar... I løpet av hele julen og nyttår skal han ha de 1. og 2. juledag... Nå sier han at det ikke passer fordi han skal reise med den nye dama si..... Åssen skal man forklare det for to små? :( 

• Liker 3
Skrevet

Å prisen for årets far går til..... 

man forlater ikke barn når de sover, ingen unntak. Hva hvis barna våkner og blir livredde, eller det skjer noe. Nei sjangsen for brann er ganske liten, men det KAN faktisk skje, det er flere hus som har brent ned om natta. 

Det med at han svikter barna sine i jula syns jeg er dårlig. Du får spørre han om barna ikke betyr noe for han, for han er en utrolig stor egoist som lover barna noe å så ombestemmer han seg på grunn ei dame. 

Anonymkode: 33f95...0dc

• Liker 10
Skrevet

Veldig uansvarlig.

Når det gjelder jula hadde jeg sagt som sant var til barna at pappa skal bort og at de derfor ikke skal til han. Samtidig hadde jeg vært veldig nøye med å holde meg nøytral overfor dem, og ikke gi uttrykk for hva jeg egentlig mente om saken. Har de flere spørsmål, er det helt ok å si at man ikke vet noe mer, men at det er lov å spørre pappa selv. 

• Liker 10
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av å krangle med han :( Han viser så lite ansvar... I løpet av hele julen og nyttår skal han ha de 1. og 2. juledag... Nå sier han at det ikke passer fordi han skal reise med den nye dama si..... Åssen skal man forklare det for to små? :( 

Skjønner godt du er skuffa. Du har en eks som ikke greier seg på egne hånd. Får nesten håpe det blir seriøst med den dama, det ble redningen hos oss. 

Anonymkode: e8e7b...e23

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes det var uansvarlig.
Visste barna at de kom til å være alene hjemme? Her har 11-åringen en sjelden gang blitt frakjørt etter leggetid når jeg har måttet blitt hentet på jobb i 22-tiden. Da har han visst om det på forhånd og hatt telefon liggende ved siden av sengen.

Når det gjelder julen, er han bare en taper. Men det er hun også, som orker å bli sammen med en fyr som dropper ungene sine i julen.

Endret av Måbarefåsiat...
  • Liker 8
Skrevet

Hallo han må ta barna med da. Hans samvær er hans samvær. Nye dama må komme i 2.rekke. Makan til dust.

Anonymkode: bcc48...ce7

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åssen skal man forklare det for to små? :( 

Barna dine er ikke så små, det er kanskje på tide at de lærer at pappan ikke er i stand til å ta vare på dem. 

• Liker 9
Skrevet

Det har hendt at vi har måttet dra fra hun som nå er 12 om natta.... Den ene gangen var hun 10, og jeg måtte kjøre sambo til legevakta med mistanke om blindtarmbetennelse. Da vekket jeg henne, sa at vi måtte reise, at hun kunne legge seg i min seng om hun ville, ta med hunden og velge om hun ville sove eller se film på pad'en feks... Legevakta ville først rekvirere ambulanse, men de var ikke i nærheten, så enden på visa var at jeg måtte kjøre sambo til Ahus selv og dermed ble borte mye lenger enn jeg hadde tenkt. Ga henne beskjed, hun hadde telefonen sin i senga mi. Men da må jeg innrømme at med en gang sambo var tatt hånd om, så forlot jeg ham, voksne mannen, og dro raskt hjem til ungen....

Å dra fra barn som sover og ikke VET at det kan hende mamma eller pappa må ut en liten tur om natta? Absolutt ikke. Og man drar ikke for å kjøre noen hjem fra by'n....

At man velger ferie framfor å ha barna sine i jula skal jeg ikke kommentere engang.... Ihvertfall så lenge det ikke var planen i utgangspunktet...

• Liker 8
Skrevet

1) du er ikke dramaquee, men kanskje du kunne ordlagt deg på en annen måte og likevel fått frem budskapet og samtidig beholdt et bedre klima? 

2) du sier det ikke til barna, du legger det frem som om dere skal kose dere masse i julen - de vokser tidsnok opp og ser det selv hvilken prioritet de har hos sine foreldre og da er det viktig at de vet at du i allefall er der for dem.

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du ikke forklare for de to små. Han høres ut som en helt forferdelig far, no offence. Jeg vet du fikk barn med fyren, og barna er sikkert herlige små, men denne fyren altså... for en idiot. Jeg vet ikke mer enn at han har forlatt barna midt på natten for å hente noen, og at han ikke har barna mer enn to dager i julen fordi han skal reise med nydama, men ut i fra den lille informasjonen der må jeg bare si at jeg føler med deg. 

Har ikke barn, men har to familier. Vet hvordan det er, og det er ikke alltid enkelt. Du må bare holde deg sterk, for du er sikkert en kjempegod mor i det hele. Og barna trenger i det minste èn tilstedeværende forelder de kan stole på at alltid er der, og det er deg. Stå på 

Anonymkode: 90192...967

• Liker 2
Skrevet

Uansvarlig? Ja. De på byen kunne tatt taxi hjem.

Skrevet

Det gikk jo bra. Synes ikke det er noe å hisse seg opp over

Anonymkode: 55787...057

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det går som regel bra. Men det betyr ikke at dette var greit. Skal man tenke sånn, trenger man ikke kjøpe forsikring eller bruke bilbelte heller - det går jo som regel bra...

• Liker 7
Skrevet

Det er uansvarlig, i alle fall for den på 9 og i alle fall hvis de ikke visste det. Godt mulig de hadde blitt redde hvis de hadde våknet og ikke fant faren sin. 

Anonymkode: 725b0...309

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med den gangen det ikke går bra? 

Anonymkode: 33f95...0dc

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar alle sammen! 

Nei, barna visste det ikke. Faren fortalte de det når jeg tok det opp med han. Da sa han at han hadde snakket med de om det. Hun eldste sende meg mld og sa at de hadde snakket med pappa’n sin om at de hadde vært alene. Jeg svarte bare at det ikke vat greit å at han aldri må gjøre sånt igjen. 

Joda, sjansen er kanskje liten for brann MEN, hva om det hadde skjedd noe? Jeg hadde ALDRI tilgitt han! :( Eller om de våknet og var redde... orker ikke tenke på det engang :( 

Utrolig hvordan et menneske kan forandre seg... Skjønner ikke hva han driver med... Er ikke lenge siden han skulle dra fra de kl 4 om natta men da ringte jeg mamma’n hans og spurte om hun kunne passe på de.... Skjønner ikke at han tør å gjøre det igjen! 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...