AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg savner ikke eksen min, men jeg var veldig glad i han. Jeg kjenner ikke til noe følelser eller noe der nå lenger, men han dukker opp i drømmene mine noen ganger. Når vi var sammen drømte jeg stadig vekk at det var slutt, nå har det vært slutt i snart 2 år. Jeg drømmer at vi er sammen igjen. Han har en ny dame nå, men i natt drømte jeg at hun var hans eks, og at han prøvde å bli sammen med meg igjen. Vi er i starten av 20årene. Han elsket meg veldig mye, og ønsket å stifte familie med meg senere. Han sa når det ble slutt han ikke kunne få noe bedre enn meg. (vet ikke om han har den samme meningen enda) Det jeg ikke forstår, er hvorfor jeg drømmer slike drømmer? Flere som har samme problem? Anonymkode: fd09b...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er underbevissthet. Så lenge drømmen ikke inneholder noe symbolsk så et det bare en drøm. Anonymkode: f9ddd...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 4. desember 2017 #3 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er bare hjernen din som prøver å håndtere at det er blitt slutt. Kanskje fordi eksen din gav deg forhåpninger både da dere var sammen og i forbindelse med bruddet, skjønner du ikke helt hvorfor det er over og han har gått videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polybios Skrevet 4. desember 2017 #4 Del Skrevet 4. desember 2017 Når skal folk lære seg at drømmer ikke betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg har fått følelser for folk ETTER å ha drømt om dem. :S Anonymkode: 8572b...1a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. desember 2017 #6 Del Skrevet 4. desember 2017 2 minutter siden, Polybios skrev: Når skal folk lære seg at drømmer ikke betyr noe. Noen lærer aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Del Skrevet 4. desember 2017 6 minutter siden, Polybios skrev: Når skal folk lære seg at drømmer ikke betyr noe. Naturligvis betyr de noe, ellers ville ikke hjernen brukt en kalori på å produsere dem. Anonymkode: 9abed...8e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polybios Skrevet 4. desember 2017 #8 Del Skrevet 4. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Naturligvis betyr de noe, ellers ville ikke hjernen brukt en kalori på å produsere dem. Anonymkode: 9abed...8e9 Du har selvsagt lov til å innbille deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 4. desember 2017 #9 Del Skrevet 4. desember 2017 Du drømmer om han for han ligger bak i hjernen et sted, du har vært sammen med han. Du vet hvem han er. Naturlig at han dukker opp i drømmer av og til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Del Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er underbevissthet. Så lenge drømmen ikke inneholder noe symbolsk så et det bare en drøm. Anonymkode: f9ddd...e6c Symbolsk? Anonymkode: fd09b...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 4. desember 2017 #11 Del Skrevet 4. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner ikke eksen min, men jeg var veldig glad i han. Jeg kjenner ikke til noe følelser eller noe der nå lenger, men han dukker opp i drømmene mine noen ganger. Når vi var sammen drømte jeg stadig vekk at det var slutt, nå har det vært slutt i snart 2 år. Jeg drømmer at vi er sammen igjen. Han har en ny dame nå, men i natt drømte jeg at hun var hans eks, og at han prøvde å bli sammen med meg igjen. Vi er i starten av 20årene. Han elsket meg veldig mye, og ønsket å stifte familie med meg senere. Han sa når det ble slutt han ikke kunne få noe bedre enn meg. (vet ikke om han har den samme meningen enda) Det jeg ikke forstår, er hvorfor jeg drømmer slike drømmer? Flere som har samme problem? Anonymkode: fd09b...09d Om du drømmer om ekskjærester eller utroskap, betyr det ikke nødvendigvis et seksuelt ønske. Hvis drømmen om x-en er positiv, kan det være et tegn på at du ønsker å bli mindre påvirket av partnerens innflytelse. Drømmer om utroskap er også ganske vanlig. Det symboliserer din bekymring for om det kan skje. Det kan også symbolisere at du føler deg usikker i et forhold. Dersom drømmen handler om din egen utroskap, så kan det være i forhold til at du ikke føler deg tilfreds i ditt nåværende forhold, eller at du opplever å være tiltrukket av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 4. desember 2017 #12 Del Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, Polybios skrev: Når skal folk lære seg at drømmer ikke betyr noe. Jeg drømmer stadig at jeg er på do. Når jeg egentlig må på do. Så noen ganger betyr drømmer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #13 Del Skrevet 4. desember 2017 Har samme greia. Drømmer om gamle kjærester selv om jeg ikke bryr meg et døyt om dem lenger. Anonymkode: 35e78...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 4. desember 2017 #14 Del Skrevet 4. desember 2017 Har samme greia. Drømmer om gamle kjærester selv om jeg ikke bryr meg et døyt om dem lenger. Anonymkode: 35e78...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #15 Del Skrevet 4. desember 2017 Du tenker vel en del på han da vel, så han dukker opp i drømmene dine. Anonymkode: fc461...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #16 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg drømmer fremdeles noen ganger om eksen min (mareritt i mitt tilfelle) og det er over 15 år siden det ble slutt. Vil tro det er relativt normalt å drømme om forskjellige mennesker man har kjent eller kjenner, steder man har vært osv. Det er informasjon som er lagret i hjernen din, enkelt og greit. Ser ikke på det som et problem akkurat. Det er naturlig. Anonymkode: 2d3a7...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isaccis Skrevet 4. desember 2017 #17 Del Skrevet 4. desember 2017 Det behøver ikke bety mer enn at underbevisstheten bearbeider noe du har arkivert, så det er ikke noe vits i å ta det som et tegn, utover at det er generelt godt for sjelen å drømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #18 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg drømmer stadig vekk at jeg er utro mot eksen. Var aldri utro når vi var sammen. I drømmene har jeg ikke et fnugg av dårlig samvittighet, men tenker at han fortjener det 🤔 Nå skal det legges til at han var utro mot meg. Min nåværende kjæreste er aldri med i disse drømmene. Skikkelig sært Anonymkode: abca5...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #19 Del Skrevet 4. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tenker vel en del på han da vel, så han dukker opp i drømmene dine. Anonymkode: fc461...0ee Nei jeg tenker aldri på han, derfor jeg synes det er rart.. Anonymkode: fd09b...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #20 Del Skrevet 4. desember 2017 Det aller merkeligste er at jeg drømmer ikke om min siste kjæreste, men for all del, hadde vel ikke noe følelser for han.. Anonymkode: fd09b...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå