AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Del Skrevet 4. desember 2017 Hei, skal på UL hos Oslo City Legesenter imorgen. Jeg har time før senteret åpner kl 10. Hvordan kommer jeg meg inn til legesenteret i 3 etg? Anonymkode: d3e28...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Del Skrevet 4. desember 2017 Er det ikke noen åpne dører da, noen butikker og ting inne der (matbutikk) åpner vel før 10? Jeg var der i senterets åpningstider så vet ikke noe mer dessverre. Anonymkode: 188b4...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Del Skrevet 4. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke noen åpne dører da, noen butikker og ting inne der (matbutikk) åpner vel før 10? Jeg var der i senterets åpningstider så vet ikke noe mer dessverre. Anonymkode: 188b4...98d Aner ikke. På Oslo City står det at de åpner 10. På siden til Oslo City Legesenter åpner de 8. 😱 Er det en egen inngang kanskje? Anonymkode: d3e28...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Del Skrevet 4. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke. På Oslo City står det at de åpner 10. På siden til Oslo City Legesenter åpner de 8. 😱 Er det en egen inngang kanskje? Anonymkode: d3e28...abc Meny åpner 9 i alle fall, så senteret er åpent da... Anonymkode: 3338c...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. desember 2017 #5 Del Skrevet 4. desember 2017 Husker jeg ikke feil så kan man gå inn på og gjennom senteret fra kl. 7 (Det åpner i hvert fall lenge før 10, men jeg pleier å komme fra Oslo S før kl. 7 så jeg må uansett gå rundt) selv om de fleste butikkene ikke åpner før kl. 10. Bare å ta heisen eller rulletrappen opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Del Skrevet 4. desember 2017 Senteret åpner lenge før. Det er bare å rusle inn. Anonymkode: cb1de...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Del Skrevet 4. desember 2017 Butikkene (de fleste) åpner 10. Selve senteret åpner før. Anonymkode: 9c91a...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Del Skrevet 4. desember 2017 Tusen takk for svar TS Anonymkode: d3e28...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå