Gå til innhold

FB gruppen ''For oss som er hekta på interiør''

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilket inntrykk dere har av gruppen? Fikk høre i dag at man må betale penger til privatperson for å kunne legge ut innlegg med konkurranser. Det var ikke bare små penger heller liksom.. 500 kr! 

Anonymkode: 0d612...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der ville jeg spurt Facebook om lovligheten av. 

Anonymkode: e1c7f...026

• Liker 4
Skrevet

Meldte meg fort utav den gruppa der, makan til mas, reklame og juggel!

Skrevet

Kan ikke tro at det er lov

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der ville jeg spurt Facebook om lovligheten av. 

Anonymkode: e1c7f...026

Hmm, hvor kan man gjøre det? Hadde vært gøy og hørt om det er lov.. 

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, hvor kan man gjøre det? Hadde vært gøy og hørt om det er lov.. 

TS

Du kan rapportere innlegg direkte til Facebook. Tre prikker i øverste høyre hjørne på min data. 

• Liker 1
Skrevet

Okei, takk for svar! Tror jeg skal gjøre det, hehe 

Skrevet

Egentlig er gruppen samme som den "mat fra bunn av" gruppen - helt teite folk som kan ikke noe som helst om interiør og legge ut bilder av stygg innredninger.  

Anonymkode: fb4d3...6ab

• Liker 2
Skrevet

Eller "for oss som er hekta på jul"🙈 Var ei som hadde kjøpt seg hvitt plastjuletre, og spurte om andre kunne legge ut bilde av sitt. Mange la stolt ut bilde av sine pyntede trær, plutselig var det ei som skrev; ser nå at jeg er kjempeglad for at jeg kjøpte meg grønt juletre. Tenkte å kjøpe meg hvitt, men er glad for at jeg ikke gjorde det🙊🙈😂

Anonymkode: a8a3a...6b0

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller "for oss som er hekta på jul"🙈 Var ei som hadde kjøpt seg hvitt plastjuletre, og spurte om andre kunne legge ut bilde av sitt. Mange la stolt ut bilde av sine pyntede trær, plutselig var det ei som skrev; ser nå at jeg er kjempeglad for at jeg kjøpte meg grønt juletre. Tenkte å kjøpe meg hvitt, men er glad for at jeg ikke gjorde det🙊🙈😂

Var nok på hønehjørnet du så den kommentaren :P leste den nettopp i en tråd med hvite juletrær. 

Anonymkode: 17af7...24e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er altså så frekke.. men de gruppene er passe kvalme syntes jeg. Mye overfladiske bilder og innlegg fra folk som ikke bryr seg en døyt om andre enn seg selv.. 

Skrevet

Gruppa kunne like gjerne hete "For oss som er hekta på Minty Breeze":)

Anonymkode: a4395...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...