AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #101 Skrevet 5. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 14 eller tykkere ja. 12,5/13 blir hetl latterlig lite for deg? Anonymkode: e5611...c6e Ikke latterlig lite nei. Det går helt fint det óg. Som jeg skriver så må det bare jobbes mer for at jeg skal komme. En stor penis gir meg orgasme i seg selv, en litt mindre må støtes inn gjentatte ganger for å gi samme stimuli. Betyr ikke at det ikke funker. Anonymkode: b5ce0...a3b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #102 Skrevet 5. desember 2017 Hvordan vet man hvor stor penis folk Har? Måler man før man har sex? Spørr man? Anonymkode: de02c...e9f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #103 Skrevet 5. desember 2017 Har aldri målt. Anonymkode: 8343d...de9 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #104 Skrevet 5. desember 2017 På 4.12.2017 den 18.13, AnonymBruker skrev: Foretrekker 13-14 cm. Under 12 er tynt. Anonymkode: d4b3f...371 Da vil jeg kalle deg romslig der nede. 12 cm er gjennomsnittet. Er du ikke fornøyd med en helt normal mann, har du litt for mye vakum der nede. Blir som å si at ei normal vagina ikke er bra nok.. Herregud.. Anonymkode: 5404d...d98 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #105 Skrevet 5. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har 16 cm i omkrets. Det er deilig Anonymkode: 10c03...c6a På kg har alle mennene til damene mellom 14 og 17 cm i omkrets. I virkeligheten har mindre enn 1 av 10 000 16 cm i omkrets. Anonymkode: 5404d...d98
SlemUlv Skrevet 5. desember 2017 #106 Skrevet 5. desember 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vil jeg kalle deg romslig der nede. 12 cm er gjennomsnittet. Er du ikke fornøyd med en helt normal mann, har du litt for mye vakum der nede. Blir som å si at ei normal vagina ikke er bra nok.. Herregud.. Anonymkode: 5404d...d98 Vær så snill og se hva tråd du svarer i.. vi fikk beskjed om å være ærlige! Når vi sier at størrelse ikke har noe å si, så lyver vi. Når noen da faktisk kommer med tall, så er de vide osv... kan vi kutte ut disse trådene snart? det blir bare bråk, og trakasering ut av dem, hver gang.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #107 Skrevet 5. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er dette som er så tungt å akseptere, at man ikke godt nok utrustet til å kunne ha den egenskapen. Uansett om man legger til grunn for det du kommer med i neste paragraf, så er det vanskelig å se bort i fra at kjønnsorganet du besitter kunne vært bedre. Anonymkode: e6448...968 Hva klager du egentlig over? Er bare å finne seg ei som er trang. Har vært med damer i alle størrelser. De varierer like mye som deg i størrelse. Har opplevd både for trange og for vide. Høres ut som noen av dere mannfolk tror ALLE damer har en standard størrelse der nede. Ser ikke helt problemet. Du må jo bare tenke som kvinner gjør. Får du kommentar om at du er liten, betyr det bare at hun er romsligere der nede. Er ikke meningen av gjennomsnittsmannen skal tilfredsstille gudbrandsdalen heller. Anonymkode: 5404d...d98 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #108 Skrevet 5. desember 2017 Man må finne en man er kompatibel med rett og slett. Noen damer må det litt større, andre damer er fornøyd med mindre. Noen damer klarer ikke for store, og noen damer kjenner ingenting med de små. Men det finnes noen for alle, så man må bare lete etter en god match. Det er selvsagt ikke liv om å gjøre, men å passe sammen fysisk er jo uten tvil er stor fordel i sexlivet. Selv om andre egenskaper også betyr noe. Så ikke stress, er du som mann liten så finn deg en dame som synes du er helt passe, er du som mann stor så finner du en dame som liker store. Og husk at de fleste er faktisk gjennomsnittlige. Anonymkode: e2bf1...91e 1
Arabella Skrevet 5. desember 2017 #109 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man må finne en man er kompatibel med rett og slett. Noen damer må det litt større, andre damer er fornøyd med mindre. Noen damer klarer ikke for store, og noen damer kjenner ingenting med de små. Men det finnes noen for alle, så man må bare lete etter en god match. Det er selvsagt ikke liv om å gjøre, men å passe sammen fysisk er jo uten tvil er stor fordel i sexlivet. Selv om andre egenskaper også betyr noe. Så ikke stress, er du som mann liten så finn deg en dame som synes du er helt passe, er du som mann stor så finner du en dame som liker store. Og husk at de fleste er faktisk gjennomsnittlige. Anonymkode: e2bf1...91e Man kan vel ikke akkurat bokstavelig dra klærne av folk for å finne ut av det. Det er vel nokså ufint å spørre også.
SlemUlv Skrevet 5. desember 2017 #110 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Arabella skrev: Man kan vel ikke akkurat bokstavelig dra klærne av folk for å finne ut av det. Det er vel nokså ufint å spørre også. Det blir vel en del prøving og feiling sexmessing, sånn at kvinnfolk med mer en 3 sexpartnere kan bli rakket enda mer ned på, for å være for vide, kravstore osv.. ? Kjenner jeg enkelte mannfolk på dette forumet rett hvertfall 1
mssi Skrevet 5. desember 2017 #111 Skrevet 5. desember 2017 Har hatt sex med noen som har hatt tynn og liten penis, som ikke gav meg så mye, hadde senere med en annen mann og jeg tror aldri jeg har blitt så hardt knulla i hele mitt liv når det er sagt foretrekker jeg jo større jo bedre (over 20, hvor omkrets står i stil). Liker å bli fylt opp. Har denne saken i nattskuffa og digger den, skal kjøpe en større : http://www.nytelse.no/dildo/king-cock-7-18-cm-hud/kvinner/
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #112 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, Arabella skrev: Man kan vel ikke akkurat bokstavelig dra klærne av folk for å finne ut av det. Det er vel nokså ufint å spørre også. Er jo bare å putte tissen inni å kjenner etter da Så må man bare beklage å si at det desverre ble litt for romslig og mye hulrom der nede. Herregud, fra spøk til alvor. De som bryr seg så himla mye om hvor trang/stor musa og penis er, får bare kjøpe seg en flashligt eller dildo. Er ikke det som avgjør om sexen blir god eller ikke. Men derimot hvis noen påpeker at musa er for vid eller penisen likeså, så er det bare å slå tilbake med samme mynt. Anonymkode: 5404d...d98 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #113 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, SiNi skrev: Har hatt sex med noen som har hatt tynn og liten penis, som ikke gav meg så mye, hadde senere med en annen mann og jeg tror aldri jeg har blitt så hardt knulla i hele mitt liv når det er sagt foretrekker jeg jo større jo bedre (over 20, hvor omkrets står i stil). Liker å bli fylt opp. Har denne saken i nattskuffa og digger den, skal kjøpe en større : http://www.nytelse.no/dildo/king-cock-7-18-cm-hud/kvinner/ Si meg hvor dyp er vaginaen din? Har 19 cm, og har stort sett bare problem med at sex er smertefullt hvis jeg ikke er forsiktig. Gjennomsnittlig dybde på ei vagina er 10 cm, men kan strekkes en del hvis opphisset. Har aldri kunne kjørt inn kuken min hardt inni ei jente uten å få høre auu. Er mye skryt på dere damer, men få tåler en lengde på 20 cm røfft og hardt. Anonymkode: 5404d...d98
mssi Skrevet 5. desember 2017 #114 Skrevet 5. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si meg hvor dyp er vaginaen din? Har 19 cm, og har stort sett bare problem med at sex er smertefullt hvis jeg ikke er forsiktig. Gjennomsnittlig dybde på ei vagina er 10 cm, men kan strekkes en del hvis opphisset. Har aldri kunne kjørt inn kuken min hardt inni ei jente uten å få høre auu. Er mye skryt på dere damer, men få tåler en lengde på 20 cm røfft og hardt. Anonymkode: 5404d...d98 større i omkrets altså. Jeg foretrekker nok røfft og hard sex. Hadde engang sex med en som hadde 24 cm med omkrets som stod i stil og det var ikkenoe særlig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #115 Skrevet 5. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da vil jeg kalle deg romslig der nede. 12 cm er gjennomsnittet. Er du ikke fornøyd med en helt normal mann, har du litt for mye vakum der nede. Blir som å si at ei normal vagina ikke er bra nok.. Herregud.. Anonymkode: 5404d...d98 Det kan godt hende jeg er;) Har født og er merkbart videre der nede. Hjelper ikke med kniping heller av forskjellige grunner. Har trent med fysio;), Anonymkode: d4b3f...371
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #116 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt hende jeg er;) Har født og er merkbart videre der nede. Hjelper ikke med kniping heller av forskjellige grunner. Har trent med fysio;), Anonymkode: d4b3f...371 Daså, fint at du tør å være ærlig om at du er videre enn snittet, og ikke legger skylden på helt normale mennesker.:) Ofte så har ikke de som krever ei trang mus eller stor penis, såpass innsikt at de skjønner at det er de selv som ofte er problemet. Lett å legge skylden over på andre, som mange andre ting i livet. Anonymkode: 5404d...d98 1
Isambard Skrevet 5. desember 2017 #117 Skrevet 5. desember 2017 På 4.12.2017 den 22.06, AnonymBruker skrev: Klipp langs og åpner den seg når du har penis inni har du bestått. Anonymkode: c31e1...929 NB: Merk at det er dorullen du skal klippe.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #118 Skrevet 5. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daså, fint at du tør å være ærlig om at du er videre enn snittet, og ikke legger skylden på helt normale mennesker.:) Ofte så har ikke de som krever ei trang mus eller stor penis, såpass innsikt at de skjønner at det er de selv som ofte er problemet. Lett å legge skylden over på andre, som mange andre ting i livet. Anonymkode: 5404d...d98 Jeg var bare ærlig ang størrelse, jeg var veldig trang før fødsel så ifølge gyn så er jeg bare helt normal nedentil. Men jeg vet ikke. Kjæresten min har 12 i omkrets og synes ikke jeg er vid. Jeg vet bare selv at jeg kjenner en større penis bedre enn en på 12 i omkrets. Anonymkode: d4b3f...371 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #119 Skrevet 5. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var bare ærlig ang størrelse, jeg var veldig trang før fødsel så ifølge gyn så er jeg bare helt normal nedentil. Men jeg vet ikke. Kjæresten min har 12 i omkrets og synes ikke jeg er vid. Jeg vet bare selv at jeg kjenner en større penis bedre enn en på 12 i omkrets. Anonymkode: d4b3f...371 Nå tror jeg verken en gynekolog vil si at du er vid med mindre det er noe alvorlig galt eller skader som har skjedd under svangerskapet, eller at en kjæreste ville sagt det. Ei jeg var med som hadde barn, klaget over at hun hadde blitt videre etter fødsel. Sa ikke at hun føltes vid ut, selv om jeg hadde vært med trangere jenter. Tenker det er ganske normalt å bli videre etter fødsel, selv om ikke alle blir det, siden noen blir sydd osv. Kjemien var jo bra ellers, så var ikke det som gjorde at jeg gjorde det slutt. Anonymkode: 5404d...d98 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #120 Skrevet 5. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg verken en gynekolog vil si at du er vid med mindre det er noe alvorlig galt eller skader som har skjedd under svangerskapet, eller at en kjæreste ville sagt det. Ei jeg var med som hadde barn, klaget over at hun hadde blitt videre etter fødsel. Sa ikke at hun føltes vid ut, selv om jeg hadde vært med trangere jenter. Tenker det er ganske normalt å bli videre etter fødsel, selv om ikke alle blir det, siden noen blir sydd osv. Kjemien var jo bra ellers, så var ikke det som gjorde at jeg gjorde det slutt. Anonymkode: 5404d...d98 Så du synes hun var vid? Men hvordan kjentes det ut inni der når du tok 1 finger oppi? Anonymkode: d4b3f...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå