Gå til innhold

Hvorfor kan ikke folk være litt mer ærlige om følelsene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke klage, for jeg er ikke åpen i det hele tatt når jeg er forelsket eller liker noen veldig hodt. Jeg går ulykkelig forelsket, men, jeg holder ikke andre for narr.

det er så mange menn, som man skulle tro dumpet dama si på flekken hvis jeg gav lyd fra meg. Altaå, la oss si, han har en kjæreste, men han prioriterer likevel meg. Jeg hverken tør eller vil gå inn i noe seriøst med en mann som er villig til å gå bak ryggen. Han har vist at han er feig og har dårlig moral :( tror dere menn virkelig at dette er et sjekketriks? 

Hvorfor er dere samnen med noen dere vil dumpe så fort den dere liker er tilgjengelig? 

Anonymkode: 98a4f...c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du viser jo like dårlig moral når du driver å kontakter menn som har dame og får dem til å prioritere og løpe etter deg... :balltre:

Anonymkode: ccf15...19a

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du viser jo like dårlig moral når du driver å kontakter menn som har dame og får dem til å prioritere og løpe etter deg... :balltre:

Du får det til å høres ut som jeg FÅR HAN TIL å løpe etter meg. Er menn viljeløse?  HAN tar kontakt 

• Liker 1
Skrevet

Har dårlige erfaringer med å være ærlig om følelser..

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel strengt tatt ikke TS Som "får menn" til noe som helst egentlig...? Eller har du lest noe TS skrev som jeg ikke så?

Skrevet

Hun skriver jo "jeg ga lyd fra meg".... Og hvis det er fyren som kontakter deg, hva med å sende han hjem igjen til dama og slutte å skrive til deg, og stoppe å svare han og feede på egoet og fantasiene hans når du vet at de er så på tuppa etter deg?  :vetikke:
Du skriver at du aldri ville gått inn i noe seriøst med menn som er sånn, men hvorfor tuller du med de og svarer på flørten dems? 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skriver jo "jeg ga lyd fra meg".... Og hvis det er fyren som kontakter deg, hva med å sende han hjem igjen til dama og slutte å skrive til deg, og stoppe å svare han og feede på egoet og fantasiene hans når du vet at de er så på tuppa etter deg?  :vetikke:
Du skriver at du aldri ville gått inn i noe seriøst med menn som er sånn, men hvorfor tuller du med de og svarer på flørten dems? 

Fordi jeg har vært betatt i 2 år og ikke turt å gjøre noe med det. Han var intressert. Han fant seg dame for snart 1 år siden. Men jeg lurer fremdeles på hva vi kunne vært. Synes ikke hun er helt hans liga heller. Det verste er at jeg tror han blir min hvis jeg sier hva jeg har følt. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har vært betatt i 2 år og ikke turt å gjøre noe med det. Han var intressert. Han fant seg dame for snart 1 år siden. Men jeg lurer fremdeles på hva vi kunne vært. Synes ikke hun er helt hans liga heller. Det verste er at jeg tror han blir min hvis jeg sier hva jeg har følt. 

Han har kjæreste, så da holder du deg unna.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, stf skrev:

Han har kjæreste, så da holder du deg unna.

Nei. Det er da bare irriterende 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er da bare irriterende 

Hva mener du?

Skrevet
Akkurat nå, stf skrev:

Hva mener du?

At han har kjæreste. Virker ikke som at han bryr seg så om henne likevel 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At han har kjæreste. Virker ikke som at han bryr seg så om henne likevel 

Spiller ingen rolle. Tenk litt på henne. Hvor egoistisk skal du være?

Det kan være at du overvurderer deg selv også, at han ikke står klar på trappene til å forlate henne for deg. Det er kanskje best å ikke drite seg ut her?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor hopper alle på denne jenta egentlig? Er jo fyren som ikke har viljestyrke nok. Hvis det ikke er henne, så går han nok til neste jente uansett. 

Akkurat det ts sier irriterer meg også, for har flere gutter med kjæreste som kontakter meg, prioriterer å prate til meg. Jeg tar null initiativ til samtale, men likevel blir det til an man prater hver dag. Avfeier hvert forsøk på møte da, for synes det er respektløst ovenfor dama - at han er respektløs. Hvordan forhold begynner er gjerne hvordan de slutter også - begynner det med utroskap, kommer fyren garantert til å gjøre det samme mot deg i årenes løp

Anonymkode: 21957...00a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hopper alle på denne jenta egentlig? Er jo fyren som ikke har viljestyrke nok. Hvis det ikke er henne, så går han nok til neste jente uansett. 

Akkurat det ts sier irriterer meg også, for har flere gutter med kjæreste som kontakter meg, prioriterer å prate til meg. Jeg tar null initiativ til samtale, men likevel blir det til an man prater hver dag. Avfeier hvert forsøk på møte da, for synes det er respektløst ovenfor dama - at han er respektløs. Hvordan forhold begynner er gjerne hvordan de slutter også - begynner det med utroskap, kommer fyren garantert til å gjøre det samme mot deg i årenes løp

Anonymkode: 21957...00a

Vi har da ikke gjort noe. Det er vanlig at man mister følelser for den man har vært sammen med en stund 

Skrevet

Dere høres irriterende ut...

Anonymkode: a2fb0...76d

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok....Hvis du hadde hatt kjærste og en du elsket mer enn alt på jord.... Hva hadde du syntes om en jente som hadde vært betatt av kjæresten din i flere år drev å flørtet med han han hver gang du og han hadde kranglet eller han kjedet seg og flørtet med henne , og tenkte om deg at "hun er ikke hans liga, jeg får han sikkert hvis jeg vil"  ?  Seriøst, get some manners og respect !!!!! Hold deg unna han, løpet er kjørt for deg, du hadde sjansen i et helt år når han var singel før han fikk dame men tok den ikke!!!! 
Spyr av kjerringer som deg !!!!! Innbilske HOMEWRECKER!!!!! :kvalm:

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok....Hvis du hadde hatt kjærste og en du elsket mer enn alt på jord.... Hva hadde du syntes om en jente som hadde vært betatt av kjæresten din i flere år drev å flørtet med han han hver gang du og han hadde kranglet eller han kjedet seg og flørtet med henne , og tenkte om deg at "hun er ikke hans liga, jeg får han sikkert hvis jeg vil"  ?  Seriøst, get some manners og respect !!!!! Hold deg unna han, løpet er kjørt for deg, du hadde sjansen i et helt år når han var singel før han fikk dame men tok den ikke!!!! 
Spyr av kjerringer som deg !!!!! Innbilske HOMEWRECKER!!!!! :kvalm:

Tror ikke hun bryr seg. Han virker ikke til å bry seg. Skal han være med henne bare for å ta hensyn til følelsene hennes? 

Skrevet

Gud hjelpe så glad man er for at man ikke trenger å befatte seg med slikt som dette:)

Anonymkode: ffa51...b21

Skrevet

Andres følelser er så irriterende. Hvorfor kunne hun ikke funnet en annen mann? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andres følelser er så irriterende. Hvorfor kunne hun ikke funnet en annen mann? 

Hvorfor grep du ikke muligheten når du hadde den og han var singel? Now back off !! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...