Gå til innhold

Bruk av Kondyline for kjønnsvorter, alt har blitt hvitt?

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med kjønnsvorter i et par måneder nå, de har kommet og gått litt; iblant er det bare et par små rundt skjedeåpningen, mens andre ganger (nå fks.) er det så mange rundt og i skjedeåpningen at åpningen nesten har grodd igjen (ikke fullt så gale, men det er ikke langt unna), i tillegg til tre-fire enkeltvorter på de indre kjønnsleppene. Jeg har brukt Kondyline siden lørdag (i dag er siste dagen før fire dagers opphold) og opplever nå at omtrent alt innenfor de ytre kjønnsleppene har blitt helt hvitt, det ser nesten ut som et belegg av typen man kan få ved en hissig soppinfeksjon, men uten at det går an å vaske eller skrape bort. I tillegg tror jeg at jeg har kommet borti noe frisk hud med Kondylinen når jeg penslet det på, for det har gjort så intenst vondt der nede siden i går morges at jeg ikke fikk sove i natt og jeg sliter med å sitte oppreist eller ligge, noe som er ekstremt ubeleilig i og med at jeg startet med hjemmeeksamen i dag.

Noen som har noe erfaring med kjønnsvorter av dette omfanget? Får jeg det bort med Kondyline, eller må jeg vurdere å få de fryst/brent bort? Og før noen begynner med noen moralpreken: Jeg har ikke vært uforsiktig, jeg har brukt kondom ved tilfeldig sex, men det hjelper dessverre ikke alltid når det kommer til kjønnsvorter:mynona:

Anonymkode: 13ebf...3ba

Fortsetter under...

Antar du har vært hos gynekolog? Fikk påvist det samme, hadde mye, og fikk time til operasjon(?) for de trodde ikke egenbehandling ikke kom til å fungere. Fikk uansett med meg væske som skulle smøres på, antar det var Kondyline. Tror det var en blå væske? Gjorde SYKT vondt å smøre det på hvertfall.  Da forsvant alt i løpet av noen dager etter endt behandling, så slapp operasjon. Tror ikke det er farlig å komme boti noe friskt vev. Gi det noen dager til og se. Men dersom de ikke går bort, så ville jeg gått i gynekolog igjen? 
Kan forresten legge til at jeg kun hadde det ene utbruddet (10 år siden), så er fult mulig å bli kvitt det. 

Anonymkode: 34764...408

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Antar du har vært hos gynekolog? Fikk påvist det samme, hadde mye, og fikk time til operasjon(?) for de trodde ikke egenbehandling ikke kom til å fungere. Fikk uansett med meg væske som skulle smøres på, antar det var Kondyline. Tror det var en blå væske? Gjorde SYKT vondt å smøre det på hvertfall.  Da forsvant alt i løpet av noen dager etter endt behandling, så slapp operasjon. Tror ikke det er farlig å komme boti noe friskt vev. Gi det noen dager til og se. Men dersom de ikke går bort, så ville jeg gått i gynekolog igjen? 
Kan forresten legge til at jeg kun hadde det ene utbruddet (10 år siden), så er fult mulig å bli kvitt det. 

Anonymkode: 34764...408

Hvis det var blått så var det nok Wartec; Condyline er helt blankt og derfor umulig å se hvor man har smørt på og ikke, derav grunnen til at jeg antakeligvis har kommet borti noe frisk hud:rodme: Men ja, nei, det er ikke farlig å få på frisk hud (i mindre mengder), men det er jo et etsende stoff, så svir som et reint helvete gjør det nå uansett, pluss at almenformen er litt nedsatt heh. Har ikke vært hos gynekolog, nei; når jeg først fikk vortene var de så små og det var bare to-tre av dem, så orket ikke å styre med det da, dro bare til fastlegen. Men jeg ordnet meg legetime i morgen og har tenkt til å be om henvisning til gynekolog da, i tillegg til at jeg gjerne vil at legen skal ta en titt på vortene der og da i og med at det kan ta tid å få time hos (offentlig) gynekolog. Er mer bekymret for alt det hvite egentlig, fikk aldri noe sånt når jeg gikk på Condyline-kur første gangen... Jaja, tusen takk for svar!:laugh:

Anonymkode: 13ebf...3ba

Jeg har vært plaget med kjønnsvorter til og fra i ti år nå, og bruker condyline. Prøvd wartec også, men condyline funker best for meg. (Hvis jeg skal til GU og jeg tilfeldigvis har utbrudd, ber jeg legen om å fryse dem vekk. Det tar to minutter.)

Helt normalt at det blir hvitt. Jeg vet det gjør driiitvondt siste dagen, da har du etsa ned til frisk hud nesten. Gi det et par dager så er du fin igjen. Hvis du er som meg, merker du fort bedring med condyline. Jeg blir helt smooth innen en uke. Jeg behandler med en gang jeg merker en liten vorte, men før hadde jeg mange og sammenvokste vorter i skjedeåpningen og inngangen. Lever helt fint med det. Håper du merker bedring fort! 

Anonymkode: 515ef...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...