AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Over noen år nå har jeg møtt noen jenter via nettdating. Det har ikke vært mange, men det har liksom vært det samme som har gjentatt seg gang på gang. Det har vært rusproblemer, vold og seksuelt misbruk i barndommen, traumer osv. De har ikke gjort noe for å jobbe med problemene de sitter igjen med. Enden på visa er at det ikke fungerer. Nå fikk jeg til og med match med "lurelegen fra Arendal" på Tinder: http://lenaandreassen.blogg.no/1477567319_lurelegen_fra_arendal.html Om det er en falsk profil eller ekte er jeg usikker på, men både bilder og profiltekst stemte overens. Det er en kompis som tipset meg om dette da jeg tilfeldigvis viste han matchen jeg hadde fått. Jeg er liksom klar for å starte på nytt med blanke ark og greier, men jeg kjenner jeg blir litt motløs her. Anonymkode: bd6c7...179
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Over noen år nå har jeg møtt noen jenter via nettdating. Det har ikke vært mange, men det har liksom vært det samme som har gjentatt seg gang på gang. Det har vært rusproblemer, vold og seksuelt misbruk i barndommen, traumer osv. De har ikke gjort noe for å jobbe med problemene de sitter igjen med. Enden på visa er at det ikke fungerer. Nå fikk jeg til og med match med "lurelegen fra Arendal" på Tinder: http://lenaandreassen.blogg.no/1477567319_lurelegen_fra_arendal.html Om det er en falsk profil eller ekte er jeg usikker på, men både bilder og profiltekst stemte overens. Det er en kompis som tipset meg om dette da jeg tilfeldigvis viste han matchen jeg hadde fått. Jeg er liksom klar for å starte på nytt med blanke ark og greier, men jeg kjenner jeg blir litt motløs her. Anonymkode: bd6c7...179 Nettet er risky. Det finnes mye rart her.. vær heller litt ballsy neste gang du treffer på en du blir tiltrukket av, uansett i hvilken sammenheng, kaffebar, treningssenter osv.. Anonymkode: 157e0...518 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå