AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Jeg er mann og har en venn jeg henger mye med. For en stund siden hadde han med seg en venninne på besøk hos meg og det endte med at venninnen prøvde seg på meg. Jeg var i utgangspunktet skeptisk fordi jeg tenkte at hun sikkert har ligget med vår fellesvenn. Så etter besøket spurte jeg kompisen min rett ut og han sa han aldri hadde ligget med henne og heller aldri hadde vært interessert i henne. Han sa hun hadde vært veldig interessert i han, men at han alltid hadde avvist henne. Så nå er det det som gjør meg ukomfortabel, tanken på å eventuelt være sammen med en jente som var mest interessert i kompisen min, men som ikke fikk han fordi han ikke likte henne. Uansett, kunne dere vært sammen med en som hadde vennen deres som "førstevalg"? Anonymkode: 21df1...c45
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Hvorfor går du ut i fra at venninder av vennen din må ha ligget med han????????????? Men, du ville ikke ha henne når hun prøvde seg på deg, men nå har du ombestemt deg er det det? Hvis ikke så har du jo ingenting med om hun har vært interessert i han før deg eller ikke... Det kan også hende at kompisen din bare sier dette fordi han er flau og skulle ønske det var han hun prøvde seg på og ikke deg. Who cares? Liker du hun så liker du hun, er ikke noe med han som burde komme i veien for det så lenge han syns det er greit at du og henne får en greie (men altså ikke om han er såret over henne og har hatt følelser for henne, noe han sier han ikke har så) Anonymkode: 3cb41...530 1
Inwe Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Ja, hvorfor ikke? Du behøver ikke å være et andrevalg sånn sett. Man går videre etter en avvisning også får man øynene opp for noen andre. Jeg har blitt avvist av menn før jeg møtte samboeren, det betyr ikke at han er et andre valg. Etter at jeg hadde møtt han ble han første valget, ellers ville jeg aldri blitt sammen med han. 4
FluffyJuggernaut Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Jeg vet ikke, hadde nok også vært skeptisk. Det kan jo hende at hun aldri hadde blitt interessert i kompisen om hun møtte deg først eller dere samtidig. Men på den andre siden kan det være en måte hun prøver å gjøre kompisen din sjalu om hun fortsatt er interessert i han, som ett ønske om at han endelig skal få øynene opp for henne. Hvem vet? Kanskje du må ta en sjanse 😊
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Hun har vel prøvd seg på kompisen din før dere ble kjent? Ergo, så var ikke du et valg overhodet den gangen. La oss si at Lisa sin drømmemann er Per. Før hun møter drømmemannen så vil hun jo prøve seg på andre menn, og kanskje også bli avslått. Tileldigvis kan noen hun har blitt avslått av være i kretsen til Per. Anonymkode: d87e1...a8b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor går du ut i fra at venninder av vennen din må ha ligget med han????????????? Men, du ville ikke ha henne når hun prøvde seg på deg, men nå har du ombestemt deg er det det? Hvis ikke så har du jo ingenting med om hun har vært interessert i han før deg eller ikke... Det kan også hende at kompisen din bare sier dette fordi han er flau og skulle ønske det var han hun prøvde seg på og ikke deg. Who cares? Liker du hun så liker du hun, er ikke noe med han som burde komme i veien for det så lenge han syns det er greit at du og henne får en greie (men altså ikke om han er såret over henne og har hatt følelser for henne, noe han sier han ikke har så) Anonymkode: 3cb41...530 Nå tror jeg på kompisen min. Uansett, så handler tråden om hva dere på KG ville gjort under disse omstendighetene så da må vi nesten anta at de stemmer. 7 minutter siden, Inwe said: Ja, hvorfor ikke? Du behøver ikke å være et andrevalg sånn sett. Man går videre etter en avvisning også får man øynene opp for noen andre. Jeg har blitt avvist av menn før jeg møtte samboeren, det betyr ikke at han er et andre valg. Etter at jeg hadde møtt han ble han første valget, ellers ville jeg aldri blitt sammen med han. Jeg forstår jo at hun har likt andre før meg, det som er ukomfortabelt er at hun likte kompisen min, men at hun ikke fikk han. Hva om du fikk vite at samboeren din hadde spurt bestevenninnen din på date før deg? 5 minutter siden, FluffyJuggernaut said: Jeg vet ikke, hadde nok også vært skeptisk. Det kan jo hende at hun aldri hadde blitt interessert i kompisen om hun møtte deg først eller dere samtidig. Men på den andre siden kan det være en måte hun prøver å gjøre kompisen din sjalu om hun fortsatt er interessert i han, som ett ønske om at han endelig skal få øynene opp for henne. Hvem vet? Kanskje du må ta en sjanse 😊 Ja, det er også et moment! Om hun virkelig liker meg eller bare ønsker å gjøre kompisen sjalu. Just now, AnonymBruker said: Hun har vel prøvd seg på kompisen din før dere ble kjent? Ergo, så var ikke du et valg overhodet den gangen. La oss si at Lisa sin drømmemann er Per. Før hun møter drømmemannen så vil hun jo prøve seg på andre menn, og kanskje også bli avslått. Tileldigvis kan noen hun har blitt avslått av være i kretsen til Per. Anonymkode: d87e1...a8b Ja, hun prøvde seg på han før vi ble kjent. Men samtidig er det jo litt sånn at man aldri kan vite om hun ikke fortsatt liker han. TS Anonymkode: 21df1...c45
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Godt spørsmål. Det vil jo alltid være slik at en du blir sammen med har vært avvist av andre før deg. Og man kan alltid lure på om de fortsatt "helst" ville hatt vedkommende. Litt mer ukomfortabelt når den vedkommende er en venn. Jeg ville også tenkt litt over hva som lå i "prøvde seg". Min erfaring er at mange - spesielt menn - liker å legge litt på. Det er jo også en kjent sak at mange menn overdriver kvinners interesse i dem. Var hun oppriktig keen, eller var det heller litt flørting? Var det slik at hun prøvde seg på fylla, eller at hun har vært forelsket i ham lenge? Kanskje var det rett og slett bare en situasjon der hun var ensom og han var den mest attraktive der. Er grunnen til at du stusser at du oppfatter kameraten din som veldig attraktiv? Anonymkode: 54e5a...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor går du ut i fra at venninder av vennen din må ha ligget med han????????????? Men, du ville ikke ha henne når hun prøvde seg på deg, men nå har du ombestemt deg er det det? Hvis ikke så har du jo ingenting med om hun har vært interessert i han før deg eller ikke... Det kan også hende at kompisen din bare sier dette fordi han er flau og skulle ønske det var han hun prøvde seg på og ikke deg. Who cares? Liker du hun så liker du hun, er ikke noe med han som burde komme i veien for det så lenge han syns det er greit at du og henne får en greie (men altså ikke om han er såret over henne og har hatt følelser for henne, noe han sier han ikke har så) Anonymkode: 3cb41...530 Holdt det virkelig ikke med ett spørsmålstegn? Anonymkode: 4ab03...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker said: Godt spørsmål. Det vil jo alltid være slik at en du blir sammen med har vært avvist av andre før deg. Og man kan alltid lure på om de fortsatt "helst" ville hatt vedkommende. Litt mer ukomfortabelt når den vedkommende er en venn. Jeg ville også tenkt litt over hva som lå i "prøvde seg". Min erfaring er at mange - spesielt menn - liker å legge litt på. Det er jo også en kjent sak at mange menn overdriver kvinners interesse i dem. Var hun oppriktig keen, eller var det heller litt flørting? Var det slik at hun prøvde seg på fylla, eller at hun har vært forelsket i ham lenge? Kanskje var det rett og slett bare en situasjon der hun var ensom og han var den mest attraktive der. Er grunnen til at du stusser at du oppfatter kameraten din som veldig attraktiv? Anonymkode: 54e5a...9a2 Hun var nok veldig interessert i han på det tidspunktet hun prøvde seg på han. Jeg tror ikke hun "bare var ensom og han var tilgjengelig". Dette er nok en jente som kan velge og vrake i menn. Hun er veldig pen og utadvendt. Så da er ikke mangel på oppmerksomhet fra attraktive menn et problem. Ja, jeg oppfatter kameraten min som veldig attraktiv. Ikke bare i utseende, men personlighet. TS Anonymkode: 21df1...c45
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 Jeg hadde skygget banen. Anonymkode: 1f6ac...ecb
Gjest Overrasket Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 Ja, for noen av vennene mine har notorisk dårlig smak når det kommer til hvem de avviser.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #12 Skrevet 4. desember 2017 Kompisen din har aldri ligget med henne. Det er bra! At hun har vært interessert i ham og prøvd seg, men han har avvist - dette kan være sant, men kan også være skrytesnakk. Dere var vel der alle tre samtidig, og det var deg hun prøvde seg på. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg og var keen, var å ta en rask prat med kompisen først. Si at du er litt keen, og ville bare høre om han var cool med det dersom det skjedde noe mellom dere (siden det er kompisen sin venninne, og de muligens kan ha flørtet før). Hvis han sier "kjør på" så gjør du det. Alle damer du møter vil ha likt andre før. Og de alle kan fremdeles ha følelser for noen de har møtt før. Det er ikke noe å tenke på. Anonymkode: d87e1...a8b 3
Duff Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 Er dette noe din venn har noe spesielt imot? Hvis ikke han har noe imot det så ser jeg ikke at det skulle være noe i veien for å bli bedre kjent med denne damen.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg på kompisen min. Uansett, så handler tråden om hva dere på KG ville gjort under disse omstendighetene så da må vi nesten anta at de stemmer. Jeg forstår jo at hun har likt andre før meg, det som er ukomfortabelt er at hun likte kompisen min, men at hun ikke fikk han. Hva om du fikk vite at samboeren din hadde spurt bestevenninnen din på date før deg? Ja, det er også et moment! Om hun virkelig liker meg eller bare ønsker å gjøre kompisen sjalu. Ja, hun prøvde seg på han før vi ble kjent. Men samtidig er det jo litt sånn at man aldri kan vite om hun ikke fortsatt liker han. TS Anonymkode: 21df1...c45 Du har komplekser overfor kompisen din du! Du er underdog'en i kompisforholdet. Anonymkode: 5591b...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #15 Skrevet 4. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Kompisen din har aldri ligget med henne. Det er bra! At hun har vært interessert i ham og prøvd seg, men han har avvist - dette kan være sant, men kan også være skrytesnakk. Dere var vel der alle tre samtidig, og det var deg hun prøvde seg på. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg og var keen, var å ta en rask prat med kompisen først. Si at du er litt keen, og ville bare høre om han var cool med det dersom det skjedde noe mellom dere (siden det er kompisen sin venninne, og de muligens kan ha flørtet før). Hvis han sier "kjør på" så gjør du det. Alle damer du møter vil ha likt andre før. Og de alle kan fremdeles ha følelser for noen de har møtt før. Det er ikke noe å tenke på. Anonymkode: d87e1...a8b Det er meg det står på og ikke kompisen min. Jeg vet at han synes det hadde vært greit om jeg var interessert i dama. 32 minutter siden, AnonymBruker said: Du har komplekser overfor kompisen din du! Du er underdog'en i kompisforholdet. Anonymkode: 5591b...7c5 Det kommer an på hva du mener med komplekser. Men ja, jeg føler vel at om dama kunne velge så hadde hun fortsatt valgt han og ikke meg. TS Anonymkode: 21df1...c45
Gjest Axl Rose Skrevet 4. desember 2017 #16 Skrevet 4. desember 2017 (endret) Nei hun kommer til å ha våte drømmer om kompisen min, rope navnet hans under sex og ende opp med å være utro! Jeg kjenner sånne kvinnfolk. Blir faen ikke sammen med hvem som helst. Damene må fra nå av gjennom undersøkelser og tester for å komme i et forhold med meg. Forelsket i kompisene mine er ikke ok. Da stryker hun. Endret 4. desember 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #17 Skrevet 4. desember 2017 I ditt tilfelle ville jeg nok prøvd å bli kjent med henne, og sett det an etter hvert hvordan hun er overfor kompisen. Dersom hun fortsatt er flørtete mot han er det jo selvfølgelig ikke OK. Ettersom du beskriver henne som en dame som er veldig pen og utadvendt, er det jo bare å ta det som en kompliment at hun viser deg interesse. Anonymkode: 893a6...72f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #18 Skrevet 4. desember 2017 Høres ut som du oppfatter kameraten din som - objektivt sett - mer attraktiv enn deg. Du må rett og slett finne ut litt hva som skiller dere fra hverandre, og spille opp det. Det er akkurat likedan for jenter med veldig pene venninner. Gjør det beste ut av det du har, finn din "edge", og spill på det. Ikke alle vil like deg, men da er det slik. Du må ha noe han ikke har. Anonymkode: 54e5a...9a2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #19 Skrevet 5. desember 2017 15 hours ago, AnonymBruker said: I ditt tilfelle ville jeg nok prøvd å bli kjent med henne, og sett det an etter hvert hvordan hun er overfor kompisen. Dersom hun fortsatt er flørtete mot han er det jo selvfølgelig ikke OK. Ettersom du beskriver henne som en dame som er veldig pen og utadvendt, er det jo bare å ta det som en kompliment at hun viser deg interesse. Anonymkode: 893a6...72f Ja, å se an situasjonen er kanskje ikke så dumt. 14 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som du oppfatter kameraten din som - objektivt sett - mer attraktiv enn deg. Du må rett og slett finne ut litt hva som skiller dere fra hverandre, og spille opp det. Det er akkurat likedan for jenter med veldig pene venninner. Gjør det beste ut av det du har, finn din "edge", og spill på det. Ikke alle vil like deg, men da er det slik. Du må ha noe han ikke har. Anonymkode: 54e5a...9a2 Det handler ikke bare om at jeg har en attraktiv kompis. Det handler jo også om at hun har prøvd seg på han tidligere og er hans venninner. Så synes jeg er i en litt kjipere situasjon enn jenter som "kun" har veldig pene venninner. Har ikke noe problem med at jeg oppfatter han som objektivt sett mer attraktiv enn meg. Synes det er helt greit og går ikke utover min livskvalitet. TS Anonymkode: 21df1...c45
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #20 Skrevet 5. desember 2017 TS, jeg er gift men kameraten til bestekompisen min. Ingen problem. Anonymkode: 37bc3...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå