Gå til innhold

Hva er dette? Ikke direkte forelsket, men...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble fort betatt av en fyr jeg møtte for litt over et år siden. En eneste ting hindret meg, og det er litt irrelevant for denne tråden. Men jeg rakk ikke å bli ordentlig kjent de gangene jeg hadde sjansen. Og har angret. Vi har noen felles kjente og jeg har gjort bakgrunsjekk. Men hvordan bi passer som par fant jeg aldri ut. Hører fra han av og til. Hender seg han svarer på storyen min, liker bildene mine og tar kontakt og spør hvordan det går osv. 

Jeg gråter ikke over han. Jeg ser på bilder av han, liker tilbake men jeg tar så og si aldri kontakt skriftlig. Jeg må liksom ha en grunn til å ta kontakt da svarene og samtalene våres stort sett er like. Vi har ikke sett hverandre på litt over 1 år. 

Saken er at når jeg leser her, så høres alt så kjedelig ut. Tenker at dette bare er noe jeg må gi slipp på fordi det er urealistisk at to kan føle noe for hverandre på avstand over tid. "når man er voksen finner man noen som er nærmere" føler jeg at jeg hører. Litt kjedelig :( det går den kjedelige veien for folk virker det som. 

Jeg føler at vedkommende liker meg tilbake på en måte,men menn, altså, er redd jeg er den som overfantaserer her og tenker at han kontakter meg fordi han faktisk er interessert i kontakt og ikke bare for morroskyld. 

Dette ble en lang tråd, men hva er det når du tenker på en person, du synes han er den fineste mannen på kloden, du ser på bilder og tenner på ham og skulle ønske dere var sammen. 

På samme tid vet jeg at jeg ikke vil bo sammen :)

Anonymkode: 7f025...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han opprettholder jo en viss kontakt med deg selv om dere ikke møtes :)
Jeg vet ikke hva man skal kalle det når du tenker på han og syns han er den fineste, men ikke vil bo med han eller etablere noe fremtid med han. En betatthet eller et fantasicrush kanskje. Er menn jeg også crusher på som jeg har en ekstra ting for men som jeg vet at jeg ikke vil leve med og bo sammen med, da krysser jeg ikke vennegrensen med de men ser på de som et kapittel i boka om noen som har gitt meg gode følelser :):P

Anonymkode: 9f391...e49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva man skal kalle det når du tenker på han og syns han er den fineste, men ikke vil bo med han eller etablere noe fremtid med han. En betatthet eller et fantasicrush kanskje. Er menn jeg også crusher på som jeg har en ekstra ting for men som jeg vet at jeg ikke vil leve med og bo sammen med, da krysser jeg ikke vennegrensen med de men ser på de som et kapittel i boka om noen som har gitt meg gode følelser :):P

Jeg har på en måte lyst til å bli bedre kjent og bli sammen med ham. Men dette passer dårlig nå. Jeg lar resten være opp til universet.

men jeg er jo redd for at han skal finne seg andre :( dette er en person som er veldig generøs med hjerter osv. Han er ikke så aktiv på facebook, men om han svarer noen med hjerter så må jeg liksom finne ut om de kan ha noe på g eller ikke. Denne tillitsgreia der er det jeg har vært redd for med utadvendte folk. Er så redd jeg bare er sett på som et bruk kast objekt, så jeg holder meg heller på avstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor vil du ikke bo med de? Er du generelt sånn? Har du kjæreste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...