Gå til innhold

Airbnb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd å leie veda Airbnb i utlandet? Er det til å stole på? Tenker å booke leilighet i Tenerife.

Anonymkode: 600d2...822

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Ja, haugevis av ganger siden oppstarten. Jeg har hatt masse bra opplevelser, en sånn midt på treet og en dårlig opplevelse. "De" er til å stole på, men de er bare et mellomledd. AirBnB eier ikke selv (pt. men det kan endre seg) egne ferieboliger. De er bare en bestillings- og markedsføringsplattform.

Skrevet

Brukt Airbnb i London. Var veldig fornøyd! Leilighet som passet utmerket til våre krav, midt i byen, til en brøkdel av prisen.

Eneste problemet var nok lokasjon. Ikke det beste strøket. Men for oss gjorde det ingenting. Vi skulle jo bare sove der.

Skrevet

Ja, jeg har utelukkende gode erfaringer. Har brukt Airbnb 6-7 ganger. Airbnb er en seriøs side, men utleierene kan jo ingen garantere for. Velger du utleiere med gode tilbakemeldinger, så kommer du ganske sikkert fornøyd hjem fra turen. 

Skrevet

Har benyttet AirBnB i Paris og i Kroatia.

I Paris var vi veldig fornøyd. En super leilighet midt i sentrum. Alt gikk knirkefritt.

I Kroatia opplevde vi at utleieren kansellerte avtalen vår et par uker før avreise.  Dermed måtte vi finne noe annet veldig raskt. Det ble litt ekstra stress for å si det mildt.

Anbefaler å lese review for vertene godt. I det store og det hele tror jeg det er rimelig trygt. 

Skrevet

Har brukt AirBnB mange ganger, alltid fått det jeg har forventet(og noen ganger litt mer enn forventet faktisk!). Så lenge du bruker utleiere som har massevis av gode reviews er du ganske trygg. 

Anonymkode: ee1ad...105

Skrevet

Vi brukte AirBnb på øya ved siden av. Utmerket opplevelse. Anbefaler som de andre, å lese anmeldelser. Du bør også gjøre research i området om det er en plass du vil bo, ikke langt fra severdigheter eller restauranter feks.

Skrevet

Ja, veldig fornøyd med AirBnb. Les beskrivelsene og anmeldelsene godt før du bestemmer deg for å booke.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd, alle 7-8 gangene vi har booket gjennom dem. Velger alltid utleiere med mange gode referanser. Har bodd på mange spennende steder gjennom Airbnb!

Anonymkode: 80fca...135

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd å leie veda Airbnb i utlandet? Er det til å stole på? Tenker å booke leilighet i Tenerife.

Anonymkode: 600d2...822

På Kanariøyene bør du være forsikitg med privat leie. Mange der har blitt svindlet, kommer ned og står uten bolig de har betalt for.

Anonymkode: 5e55e...764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...