AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Hei, Dere har jo valgt bevisst å like fyren ut av mange dere sveiper til venstre. Hvorfor, når dere da matcher, nesten simultant, velger dere å slette matchen? Anonymkode: 50a0b...d57 2
Gjest DuVetHvem Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 (endret) Dårlig kjemi, fyren er rar, gir henne ikke den spenningen hun søker osv Eller at han er stygg Endret 4. desember 2017 av DuVetHvem
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Ofte så sveiper jeg på tinder når jeg er dødstrøtt og ikke får sove, eller når jeg sitter på do å kjeder meg. Da sveiper jeg med et halvt øye og studerer ikke bildet så godt, så kan det skje at jeg innser når vi får match senere at jeg ser bildet på nytt og tenker "oi hvorfor sveipet jeg like på han?" og unmatcher. Hvis jeg unmatcher etter vi har skrevet noen meldinger så er det fordi han viser seg å kun være ute etter sex eller dønnkjedelig å skrive med. Anonymkode: ebc1d...83c 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Det er fordi at tinder er såpass 'shallow', at jeg sveipet når jeg ikke hadde så mye annet å gjøre. Og jeg kan endre mening om personen etter noen dager. Eller hvis det viser seg at personen bare snakker dritt. Anonymkode: 19e5b...c82
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 11 minutter siden, DuVetHvem said: Dårlig kjemi, fyren er rar, gir henne ikke den spenningen hun søker osv Eller at han er stygg Nå snakker jeg jo om å unmatche på Tinder før man treffes og før man nesten har skrevet noe. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ofte så sveiper jeg på tinder når jeg er dødstrøtt og ikke får sove, eller når jeg sitter på do å kjeder meg. Da sveiper jeg med et halvt øye og studerer ikke bildet så godt, så kan det skje at jeg innser når vi får match senere at jeg ser bildet på nytt og tenker "oi hvorfor sveipet jeg like på han?" og unmatcher. Hvis jeg unmatcher etter vi har skrevet noen meldinger så er det fordi han viser seg å kun være ute etter sex eller dønnkjedelig å skrive med. Anonymkode: ebc1d...83c Hvis du sveiper Super Like, da? Er det bevisste høyresveiper? 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fordi at tinder er såpass 'shallow', at jeg sveipet når jeg ikke hadde så mye annet å gjøre. Og jeg kan endre mening om personen etter noen dager. Eller hvis det viser seg at personen bare snakker dritt. Anonymkode: 19e5b...c82 Hvis det er under ''noen dager'' siden dere matchet og han sendte melding? Hvis dere ikke engang har fått chattet, da? Som sagt; bli slettet simultant med at matchingen oppstår? Anonymkode: 50a0b...d57
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 1. Hvis vi nettopp har matchet og jeg sletter med en gang så var det fordi det var en feil-sveip. 2. Hvis vi matchet for lenge siden og han ikke har skrevet, så er det fordi jeg har gitt opp. Jeg skriver ikke først - har forsøkt og det leder aldri noen vei, så jeg har lært at mennene som er keen alltid skriver. 3. Hvis det er lenge siden vi matchet og han så skriver så er jeg nok interessert. Eneste unntak jeg kan tenke meg er fordi jeg har begynt å date noen andre - seriøst nok til at jeg ikke vil date flere, men ikke enda der vi er kommet til punktet at vi begge er enige om å slette tinder. Anonymkode: bd952...557 1
Gjest DuVetHvem Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå snakker jeg jo om å unmatche på Tinder før man treffes og før man nesten har skrevet noe. Hvis du sveiper Super Like, da? Er det bevisste høyresveiper? Hvis det er under ''noen dager'' siden dere matchet og han sendte melding? Hvis dere ikke engang har fått chattet, da? Som sagt; bli slettet simultant med at matchingen oppstår? Anonymkode: 50a0b...d57 Kan hende det gikk litt fort og hun sveipet til høyre, for så å innse at hun ikke ville ha vedkommende som match? Gudene veit
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er under ''noen dager'' siden dere matchet og han sendte melding? Hvis dere ikke engang har fått chattet, da? Som sagt; bli slettet simultant med at matchingen oppstår? Anonymkode: 50a0b...d57 Hvis jeg skulle truffet, og chattet med alle jeg hadde match med, hadde jeg olle hatt så mye tid til overs, mtp at jeg hadde rundt 150 + matcher på slutten. Da slettet jeg de 'mist interessante' (for meg) matchene, spesielt hvis de ikke en gang hadde skrevet til meg. Jeg traff heller aldri alle jeg chattet med, jeg var veldog selektiv på hvem jeg traff, og ikke, og se jeg traff, hadde jeg chattet med en liten stund. På 5 treff, traff jeg en jeg følte jeg hadde kjemi med i virkeligheten, som jeg virkelig likte godt, og han er i dag kjæresten min Anonymkode: 19e5b...c82
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Men en Super Like er jo ganske bevisst... Når man sveiper så sveiper man, en Super Like krever å trykke. I tillegg var matchen der ca. en dag før jeg sendte mld., så god tid til å slette meg før jeg sendte mld. 20 minutter siden, AnonymBruker said: 1. Hvis vi nettopp har matchet og jeg sletter med en gang så var det fordi det var en feil-sveip. 2. Hvis vi matchet for lenge siden og han ikke har skrevet, så er det fordi jeg har gitt opp. Jeg skriver ikke først - har forsøkt og det leder aldri noen vei, så jeg har lært at mennene som er keen alltid skriver. 3. Hvis det er lenge siden vi matchet og han så skriver så er jeg nok interessert. Eneste unntak jeg kan tenke meg er fordi jeg har begynt å date noen andre - seriøst nok til at jeg ikke vil date flere, men ikke enda der vi er kommet til punktet at vi begge er enige om å slette tinder. Anonymkode: bd952...557 I enkelte tilfeller har det faktisk vært slik: 1. Det har ikke blitt slettet match med en gang. 2. Det har ikke blitt matchet for lenge siden. 3. Og jeg har sendt melding innen ''rimelig tid''... 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg skulle truffet, og chattet med alle jeg hadde match med, hadde jeg olle hatt så mye tid til overs, mtp at jeg hadde rundt 150 + matcher på slutten. Da slettet jeg de 'mist interessante' (for meg) matchene, spesielt hvis de ikke en gang hadde skrevet til meg. Jeg traff heller aldri alle jeg chattet med, jeg var veldog selektiv på hvem jeg traff, og ikke, og se jeg traff, hadde jeg chattet med en liten stund. På 5 treff, traff jeg en jeg følte jeg hadde kjemi med i virkeligheten, som jeg virkelig likte godt, og han er i dag kjæresten min Anonymkode: 19e5b...c82 Jaja nå er det litt annerledes for jenter og gutter med tanke på antall matcher da. Hvis matchene som var interessante (du hadde gitt de Super Like f.eks.), slettet du de også? Anonymkode: 50a0b...d57
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå snakker jeg jo om å unmatche på Tinder før man treffes og før man nesten har skrevet noe. Hvis du sveiper Super Like, da? Er det bevisste høyresveiper? Hvis det er under ''noen dager'' siden dere matchet og han sendte melding? Hvis dere ikke engang har fått chattet, da? Som sagt; bli slettet simultant med at matchingen oppstår? Anonymkode: 50a0b...d57 Har aldri sveipet superlike så det kan jeg ikke svare på. Som sagt, hvis vi ikke har chattet og jeg sletter han med en gang vi matcher så er det fordi jeg angrer på at jeg sveipet like på han fordi jeg ikke var ved mine fulle fem, enten dødstrøtt og sveipet av kjedsomhet eller full og syns alle med brunt hår var litt kjekke. Anonymkode: ebc1d...83c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 Det å sveipe i seg selv, man må jo anta at folk er litt bevisst på hva de liker å ikke. Super Like burde da vært en ekstremt sterk indikator på interesse? Anonymkode: 50a0b...d57
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #12 Skrevet 4. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å sveipe i seg selv, man må jo anta at folk er litt bevisst på hva de liker å ikke. Super Like burde da vært en ekstremt sterk indikator på interesse? Anonymkode: 50a0b...d57 Det kan jo være at hun trykka feil fordi hun glapp telefonen eller noe. Ikke overanaylser. Du kjenner de jo ikke om de har unmatcha deg med en gang, så ikke ta det personlig! De kjenner deg jo ikke så de vet jo ikke om det er noe galt med deg eller om du er knakanes bra! Ikke noe vits å analysere hvorfor de enkelte har gjort dette. Det har skjedd meg også som jente en gang Anonymkode: ebc1d...83c 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men en Super Like er jo ganske bevisst... Når man sveiper så sveiper man, en Super Like krever å trykke. I tillegg var matchen der ca. en dag før jeg sendte mld., så god tid til å slette meg før jeg sendte mld. I enkelte tilfeller har det faktisk vært slik: 1. Det har ikke blitt slettet match med en gang. 2. Det har ikke blitt matchet for lenge siden. 3. Og jeg har sendt melding innen ''rimelig tid''... Jaja nå er det litt annerledes for jenter og gutter med tanke på antall matcher da. Hvis matchene som var interessante (du hadde gitt de Super Like f.eks.), slettet du de også? Anonymkode: 50a0b...d57 Jeg har aldri gitt en superlike før, så det vet jeg desverre ikke.. Men du må i alle fall slutte med å analysere så voldsomt, ellers kommer du til å bli gal av nettdating å sitte å lure på hvorfor et menneske du 'bare' har matcha med, og ikke truffet en gang, har forsvunnet, så kommer du til å få mye å fundere på. Jeg har opplevd at mennesker jeg har hatt gjentatte dates med, plutselig bare forsvant uten et ord.. Hvis det er en du ikke har sendt en melding til en gang, så kan det være så enkelt som at hun for eksempel datet en mens hun fremdeles hadde tinder. Hvis de to da feks har gått inn for å være eksklusiv, sletter hun jo hele tinderen sin, og da forsvinner jo matchen.. Og jeg fikk ikke igjennom hele lista med folk jeg snakket med, når jeg bestemte meg for å slette tinder, å satse på han jeg nå er sammen med. Anonymkode: 19e5b...c82 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri gitt en superlike før, så det vet jeg desverre ikke.. Men du må i alle fall slutte med å analysere så voldsomt, ellers kommer du til å bli gal av nettdating å sitte å lure på hvorfor et menneske du 'bare' har matcha med, og ikke truffet en gang, har forsvunnet, så kommer du til å få mye å fundere på. Jeg har opplevd at mennesker jeg har hatt gjentatte dates med, plutselig bare forsvant uten et ord.. Hvis det er en du ikke har sendt en melding til en gang, så kan det være så enkelt som at hun for eksempel datet en mens hun fremdeles hadde tinder. Hvis de to da feks har gått inn for å være eksklusiv, sletter hun jo hele tinderen sin, og da forsvinner jo matchen.. Og jeg fikk ikke igjennom hele lista med folk jeg snakket med, når jeg bestemte meg for å slette tinder, å satse på han jeg nå er sammen med. Anonymkode: 19e5b...c82 Å gi en Super Like er en bevisst handling, kort fortalt. Hvis du selv skulle analysert; hvorfor tror du de datet med deg flere ganger, også stakk uten å si noe? Fikk de det de kom for? 37 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan jo være at hun trykka feil fordi hun glapp telefonen eller noe. Ikke overanaylser. Du kjenner de jo ikke om de har unmatcha deg med en gang, så ikke ta det personlig! De kjenner deg jo ikke så de vet jo ikke om det er noe galt med deg eller om du er knakanes bra! Ikke noe vits å analysere hvorfor de enkelte har gjort dette. Det har skjedd meg også som jente en gang Anonymkode: ebc1d...83c Overanalysering er det hvis jeg begynner å anta at hun ''trykket feil'' fordi hun glapp tlf. liksom... Jeg kan jo bare legge hun til på Snap kanskje; hun hadde den offentlig. Nye venner skader ingen. Anonymkode: 50a0b...d57
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #15 Skrevet 4. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men en Super Like er jo ganske bevisst... Når man sveiper så sveiper man, en Super Like krever å trykke. Anonymkode: 50a0b...d57 En super like er enten å trykke eller sveipe rett opp. Jeg har KUN gitt superlike ved uhell. Det er lett å komme borti. Anonymkode: bd952...557 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #16 Skrevet 4. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å gi en Super Like er en bevisst handling, kort fortalt. Hvis du selv skulle analysert; hvorfor tror du de datet med deg flere ganger, også stakk uten å si noe? Fikk de det de kom for? Overanalysering er det hvis jeg begynner å anta at hun ''trykket feil'' fordi hun glapp tlf. liksom... Jeg kan jo bare legge hun til på Snap kanskje; hun hadde den offentlig. Nye venner skader ingen. Anonymkode: 50a0b...d57 Hvorfor fikserer du så veldig på akkurat denne jenta? Litt dumt om hun kanskje har begynt å date noen eksklusivt, så kommer du på snap å bare "halla, vet du sletta matchen vår, menneh.. Halla.." tror nok ikke hun hadde slettet matchen din, hvis hun ville bli bedre kjent med deg. Og jo, man kan gi en superlike uten vilje. Eller man kan til og med gjøre som to venninner av meg gjorde. Hun ene fant xen til Hu andre på tinder, gav han superlike for å booste sjansen for at han likte tilbake, bare for å være litt kvalm med han. Det har bare skjedd meg en gang at noen har forsvunnet sånn ut i løse luften (ikke fler), men vi hadde gjentatte dates over litt lang tid. Jeg trenger ikke å sitte å analysere, jeg vet hva som skjedde der. Han ble sammen med xen sin igjen, og hadde styra med henne igjen bak min rygg. (jeg er fra en liten by, så mange kjenner mange). Uansett så hadde jeg ikke sitti å tenkt noe voldsomt pp hvorfor et menneske jeg ikke en gang har snakket med, forduftet/fjernet matchen, igjen, du kommer til å bli gal om du skal analysere såpass. Anonymkode: 19e5b...c82
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #17 Skrevet 4. desember 2017 Forøvrig så gikk ikke jeg på dates, lå med folk, og trodde at nå ble det oss for bestandig jeg var mer typen til å holde igjen, frem til jeg så hvor der bar med mindre jeg hadde rene sextreff, men de to rollene klarer jeg fint å skille Anonymkode: 19e5b...c82
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #18 Skrevet 4. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker said: Litt dumt om hun kanskje har begynt å date noen eksklusivt, så kommer du på snap å bare "halla, vet du sletta matchen vår, menneh.. Halla.." tror nok ikke hun hadde slettet matchen din, hvis hun ville bli bedre kjent med deg. Og jo, man kan gi en superlike uten vilje. Det har bare skjedd meg en gang at noen har forsvunnet sånn ut i løse luften (ikke fler), men vi hadde gjentatte dates over litt lang tid. Jeg trenger ikke å sitte å analysere, jeg vet hva som skjedde der. Han ble sammen med xen sin igjen, og hadde styra med henne igjen bak min rygg. (jeg er fra en liten by, så mange kjenner mange). Uansett så hadde jeg ikke sitti å tenkt noe voldsomt pp hvorfor et menneske jeg ikke en gang har snakket med, forduftet/fjernet matchen, igjen, du kommer til å bli gal om du skal analysere såpass. Anonymkode: 19e5b...c82 Hvorfor er det så ''tydelig'' at folk som ikke beholder matcher på Tinder, har begynt å date eksklusivt. Hvor kommer den selvfølgelige tankegangen fra, egentlig? Det er jo ganske avslappende å vite konkret hvorfor han dumpet deg, da. Da er det jo ikke noe å hverken analysere eller overanalysere lenger. Anonymkode: 50a0b...d57
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #19 Skrevet 4. desember 2017 Før hadde jeg det problemet at det av og til kom ufrivillige superlikes fra meg. Da slettet jeg matchen med en gang. Anonymkode: ebaeb...950
Gjest Rosetelys Skrevet 4. desember 2017 #20 Skrevet 4. desember 2017 Hvis det er rett etter match er det fordi jeg har sveipa feil. Om det har gått en stund er det fordi jeg ikke har fått noen melding av vedkommende, eller at jeg ikke har fått svar om jeg selv har sendt melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå