Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er folk i FrP så sinte? Hver dag står det noe om dem men det er nesten aldri en god-nyhet eller en positiv ting. Det er ofte sånn at de i FrP er rasende. De tordner i mot noe eller noen. Også er de sinte på hverandre også. Altså lagkameratene sine får også gjennomgå. :riste: 

På bilder peker de, hever knyttneven og har fått nok. Ting skal få konsekvenser for både den ene og den andre og det er ikke måte på. 

Hva har skjedd med dette partiet? Har de enda en intern konflikt? Og er dem farlige? 

Anonymkode: d991f...0b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tåler ikke at opposisjonen gjør det opposisjonen skal gjøre nemlig kritisere regjeringa.

Merkelig nok var de av en annen oppfatting da de selv var i opposisjon. 

Anonymkode: 5e7cd...918

• Liker 6
Skrevet

Er du seriøs? Har du virkelig ikke fått med det at det er sånne ord og bilder media bruker hver gang en politiker, uavhengig av parti, kritiserer eller bare er litt uenig i noe?

Anonymkode: 8d28d...d42

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Mitt intrykk er at "frp-haterne" er sintere enn selve frp-erne.

Skrevet

Jeg tror det er du som er sint.

Anonymkode: 8c5d7...023

Skrevet
1 time siden, Herr Heftig skrev:

Mitt inntrykk også. Enda sintere blir de når Frp går fram i meningsmålingene, mens venstresiden går ned. 

Anonymkode: 50186...34e

• Liker 2
Skrevet

Frp er sinte fordi de alltid har blitt populære av å være misfornøyde med med andre partier.

Anonymkode: fccdc...5c4

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet
1 time siden, Herr Heftig skrev:

Godt sagt 👍🏻

Skrevet
2 timer siden, Herr Heftig skrev:

Jeg hater ikke de, jeg hater ingen egentlig, ikke men må si jeg reagerer på at de er sinte på alt og alle. Bildene av disse lederne i FrP er at de veiver rundt med armer, peker og er kjempe sinte. Det står ofte det om de også. Nå er en av de sure og har fått nok, igjen. De skremmer meg. De sier så mye, de tror de vet alt og lover masse ting (det gjør andre politikere også) men jeg føler at FrP er så manipulerende, så feige og slu. De tar ikke ansvar for noe av det de gjør. De feier bare alt under teppet og lager som ingenting. Det er MANGE skandaler med de. Heldigvis har ikke de mye makt i Norge. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Frp er sinte fordi de alltid har blitt populære av å være misfornøyde med med andre partier.

Anonymkode: fccdc...5c4

Ja. De skal liksom komme med bedre ideer og være best i alt. 

De er så manipulerende at innvandrere virkelig tror at de er ønsket i landet av FrP. 

Skrevet

Ser litt på Frp som Eric Cartman-partiet, partiet for dem som tenker bare på seg selv. Så sånn sett er det passende adferd.

Anonymkode: ce91c...240

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror disse knyttenevebildene du snakker om er et falskt minne du har skapt pga. fordommene dine mot FrP. Jeg husker ingen slike bilder, og jeg finner heller ingen når jeg søker etter FrP på Google bildesøk, VG eller Dagbladet.

Anonymkode: 8d28d...d42

Skrevet

Det har jo vært Hagens strategi hele tiden,  å spille forurettet offer!! Alle er liksom så slemme/urettferdige mot Hagen/Frp. 

Trump har den samme greia, med å være offer for "fake news ", presse, andre politikere etc etc... 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, tirben skrev:

Det har jo vært Hagens strategi hele tiden,  å spille forurettet offer!! Alle er liksom så slemme/urettferdige mot Hagen/Frp. 

Trump har den samme greia, med å være offer for "fake news ", presse, andre politikere etc etc... 

Jepp. Det inntrykket har jeg også. Han gjør seg til og spiller offer.

• Liker 1
Skrevet

Politikere er vell generelt negative og trekker frem noe andre gjør galt heller enn hva de selv gjør riktig. Der tror jeg ikke Frp er så mye verre enn andre. Når det gjelder "rasing" tror jeg de fleste bør ha i bakhodet at det gjerne er et sprik mellom reellt raseri og det journalister omtaler som å "rase". Det virker dessverre å være en tendens at også journalistene spiller opp konflikter for å trekke oppmerksomhet, og for meg blir det noe komisk over at alle "raser" mens de færreste av disse antagelig er rasende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...