AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Del Skrevet 4. desember 2017 Hvilke fem egenskaper setter du mest pris på hos de? Anonymkode: 0ab34...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Del Skrevet 4. desember 2017 1. At jeg kan stole på de 2. At de alltid er der, selv om det kan gå tid mellom hver gang vi snakkes og sees 3. At de er der også når jeg ikke har det bra 4. At de er ærlige 5. At de viser interesse for meg og mitt Anonymkode: b6726...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Del Skrevet 4. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. At jeg kan stole på de 2. At de alltid er der, selv om det kan gå tid mellom hver gang vi snakkes og sees 3. At de er der også når jeg ikke har det bra 4. At de er ærlige 5. At de viser interesse for meg og mitt Anonymkode: b6726...a7a Dette! Anonymkode: 53c31...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 4. desember 2017 #4 Del Skrevet 4. desember 2017 Vennene mine er ganske forskjellige, men hvis jeg tar utgangspunkt i en av dem, så er jeg glad i henne fordi: 1. Hun liker godt å bli med på noe nytt, og utfordrer meg som er litt meg treig til å prøve nye ting. 2. Hun gir ofte komplimenter til folk, og får dermed folk til å føle seg bra. Her inspirerer hun meg, 3. Hun er ærlig (ikke brutalt) i sine tilbakemeldinger og sier fra hvis noe ikke er helt ok. 4. Hun tar selvkritikk om det er naturlig. 5. Hun er gavmild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Del Skrevet 4. desember 2017 1. Deres godhet. Det er ikke dumsnille, men de er bare så gode mennesker at jeg bare må ha dem i livet mitt. 2. Deres ærlighet. Både i favør og ufavør. 3. De er lojale, selv når de er uenig med meg. 4. At jeg kan være meg selv rundt dem. Jeg må ikke ha på en maske. 5. De er pålitelige. De er der, selv når jeg egentlig ikke fortjener det. Anonymkode: a2408...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Del Skrevet 5. desember 2017 På 4.12.2017 den 13.33, AnonymBruker skrev: Hvilke fem egenskaper setter du mest pris på hos de? Anonymkode: 0ab34...513 Fem er mye! Hva med tre? Anonymkode: ee555...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Del Skrevet 5. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fem er mye! Hva med tre? Anonymkode: ee555...fb7 Ja, kom igjen. Tre er bedre enn ingen:) Anonymkode: 0ab34...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Del Skrevet 5. desember 2017 1. At de har indre ro og ikke stresser rundt hele tiden. 2. De er generøse. 3. De er tolerante (særlig ovenfor meg og min merkelige livsstil) 4. De er intelligente, man kan ha en interessant samtale med dem (de fleste). 5. De er hjelpsomme. Anonymkode: 0d6a3...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå