AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Del Skrevet 4. desember 2017 Hei Hvorfor er det sånn at jeg hver gang jeg våkner sykt tidlig, så merker jeg at jeg får større/øyelokk som faller? Samme hos dere? Anonymkode: db0e3...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 4. desember 2017 #2 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Hos meg er det sånn at om jeg sover dårlig så kniper jeg øynene, ubevisst,mer sammen enn når jeg sover tungt, og hviler alle musklene rundt øye. Det gjør øynene mine litt hovne, med litt tunge øyelokk, når jeg våkner etter å ha sovet dårlig. Vet ikke om svaret passer til det du lurte på da.. Endret 4. desember 2017 av fjærestein skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Del Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, fjærestein skrev: Hos meg er det sånn at om jeg sover dårlig så kniper jeg øynene, ubevisst,mer sammen enn når jeg sover tungt, og hviler alle musklene rundt øye. Det gjør øynene mine litt hovne, med litt tunge øyelokk, når jeg våkner etter å ha sovet dårlig. Vet ikke om svaret passer til det du lurte på da.. Ja tynge øyelokk. Altså litt større, annerledes form på øynene. Anonymkode: db0e3...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå