AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Jeg lurer på hva dere andre med litt brede hofter gjør for å finne bukser som sitter bra og passer? Begynte å trene før sommeren for å bygge hourglass bodyshape og har fått mye bredere parti rett under hoftene/lårene , men problemet jeg nå har blitt kjent med er at bukser som sitter fint rundt lårene og bena blir for stramme i livet og noen får jeg ikke over lårene/rumpa engang, og de buksene som jeg lett får over lårene og hoftene blir for vide i bena og livet! What to do??! Vil jo ha bukser som sitter bra, det er ikke selve rumpa som har blitt for stor, men bredden mellom lårene på en måte.. Illustrasjonsbilde: Anonymkode: 58567...b6a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Her er partiet jeg mener.. Bukser som passer bra/tight i bena sliter jeg med å få over dette partiet og blir for stramme i livet og rundt hoftene, og bukser som jeg lett får over dette partiet og som ikke klemmer i livet og blir for vide i bena og lårene.. Anonymkode: 58567...b6a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Velkommen i klubben... Bukser er et helsike å finne for oss som har hofter, men som er slanke. Levis har noen bukser spesiallaget for damer med hofter. Jeg husker selvsagt ikke hva de heter (de har skiftet navn siden jeg kjøpte sist). Du kan spørre i en levisbutikk, eller google det. De har for litt brede hofter, og for veldig brede hofter. Ellers synes jeg faktisk lindex har noen jeans som sitter ok. H&M sine med bootcut har også funket nogenlunde ok for meg. Men ja, det er timesvis med prøving og banning hver gang jeg må ha meg ny jeans... Og penbukser kan jeg drite langt i. Det må bli kjole eller skjørt, som også er forferdelig vanskelig å finne, men hakket bedre enn bukser. Anonymkode: 2bf27...dd7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Sliter med det samme. Fant min favorittjeans hos River Islan, men de finnes jo ikke i Norge, så jeg handler når jeg er på storbytur. Anonymkode: 25fa5...4d8
DDB Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Levi's 710 fungerer bra for meg med brede hofter, smal midje og tynne ben. Men prøv de på først, da noen av de nyere modellene har litt i overkant mye stretch.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Hofter? Er ikke det ridebukselår? Jeg har sånne, og har blitt mobbet..Anonymkode: f6819...eb8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Fashion nova sine jeans er tingen! Anonymkode: 45c22...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Prøv buksene til Gina Trikot, de som heter Molly. Kanskje de kan passe? Veldig behagelige stretch også. Anonymkode: c0730...f13
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 Sånn er det å ha pære-form. Bruk belte. Anonymkode: fecff...975 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 Fashion nova!!! Anonymkode: e126b...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå