AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Jeg har en person i min omgangskrets, som det virker som at vil meg svært lite godt, og hun prøver å bakvaske meg å få meg til å fremstå i et så dårlig lys som mulig, når hun har anledning til det. Lyver om meg virker det også som at hun gjør, eller i beste fall fordreier sannheten betraktelig. Jeg trenger ikke omgås denne person direkte ofte, men hun påvirker jo dessverre en del av de som jeg håpet at jeg skulle bli venner med en gang. Noen som har opplevd liknende og har gode forslag til hvordan begrense skadeeffekten hennes mest mulig? Anonymkode: ed785...a7f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Konfrontasjon, og at du bare er snill tilbake, er det som virker best synes jeg Da tar man bare opp ting og spør, du, hvorfor går du rundt og sier *blabla* om meg? Også er man bare hyggelig tilbake, det lønner seg alltid. Da får de aldri noe stygt de faktisk kan si og tilslutt blir denne personen også oppdaget av din krets. Anonymkode: 793b4...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå