Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tar  til våren 15 poeng på et annet utdannelsested enn UiO, og vil gjerne melde meg på enkeltemne på UiO for å ha krav på litt mer i studielån. Jeg ser at man ikke kan søke på det som er ledig før 12. januar, hvordan gjør man det da med fag som har oppstart tidligere enn dette? Er det vanlig å kunne dukke opp til for eksempel første forelesning/seminar uten å ha meldt seg opp til faget ennå? Finner ikke noe om dette på fagsidene til emnene jeg ser på...

Anonymkode: 0873a...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg tar  til våren 15 poeng på et annet utdannelsested enn UiO, og vil gjerne melde meg på enkeltemne på UiO for å ha krav på litt mer i studielån. Jeg ser at man ikke kan søke på det som er ledig før 12. januar, hvordan gjør man det da med fag som har oppstart tidligere enn dette? Er det vanlig å kunne dukke opp til for eksempel første forelesning/seminar uten å ha meldt seg opp til faget ennå? Finner ikke noe om dette på fagsidene til emnene jeg ser på...

Anonymkode: 0873a...a65

Hvis forelesningstidene ligger ute på nettet ville jeg bare dukket opp. Seminar er det verre med.

Anonymkode: 204b9...a13

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er vanligvis bare å dukke opp, tidspunkt for forelesninger og evt seminarer ligger som regel ute. Men du kan jo sende en mail til studieadministrasjonen og spørre hvis du er usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...