AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Håper noen kan svare meg på dette. Har startet med letrozol tabletter, men lurer på når det er best å ta en graviditetstest? Har ustabil syklus og derfor er jeg i tvil hva som er best. Om jeg skal vente til syklusdag 28 eller enda lengre. Syklusen min har vært ustabil (alt fra 21 dager til 40 dager mellom hver gang). Anonymkode: 9d34c...b66
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Nå er jeg ikke noen ekspert, men jeg har lest at en av fordelene med Letrozol/Femar er at det er ganske kort halveringstid, så det bl.a. er mindre risiko for flerlinger. Dette vil nok si at stoffet er ganske fort ute av kroppen? Hos meg ble syklusene kortere og mer regelmessige (jeg hadde mellom 28-35 dagers syklus og gikk til 27-28 dager uten unntak) på Letrozol. Men jeg ville nok ventet en stund før jeg testet for din del, i tilfelle du ikke slår ut på g-test ennå. Vet det høres ut som tortur, men noen ganger kan det være like greit å vente for å som mensen kommer. Ønsker deg lykke til, uansett! :-) Anonymkode: 2325f...f17
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg ikke noen ekspert, men jeg har lest at en av fordelene med Letrozol/Femar er at det er ganske kort halveringstid, så det bl.a. er mindre risiko for flerlinger. Dette vil nok si at stoffet er ganske fort ute av kroppen? Hos meg ble syklusene kortere og mer regelmessige (jeg hadde mellom 28-35 dagers syklus og gikk til 27-28 dager uten unntak) på Letrozol. Men jeg ville nok ventet en stund før jeg testet for din del, i tilfelle du ikke slår ut på g-test ennå. Vet det høres ut som tortur, men noen ganger kan det være like greit å vente for å som mensen kommer. Ønsker deg lykke til, uansett! :-) Anonymkode: 2325f...f17 Takk! Jeg får visst bare smøre meg med litt tålmodighet :-) Anonymkode: 9d34c...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå