MrSmile Skrevet 7. august 2002 #1 Del Skrevet 7. august 2002 Hva sier dere jenter? Liker dere å være bundet mens dere har sex? Er det noe særlig? Eller bare som en del av evt. foreplay? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binn@ Skrevet 7. august 2002 #2 Del Skrevet 7. august 2002 Kommer ann på tid og sted, setting og med hvem, men det å være lenket fast før man har sex er veldig opphissende. Bundet fast og med bind for øynene, og man vet ikke om man får besøk etter ett minutt eller tjue. Så lenge hodet er med, ordner kroppen resten. :D Rock on... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 7. august 2002 #3 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg er enig med Binn@, men det viktigste for at jeg skulle væært med på noe sånt, måtte være at jeg stolte på typen, altså hadde tillit osv. Så ikke jeg var redd han skulle gjøre andre ting som jeg ikke likte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binn@ Skrevet 7. august 2002 #4 Del Skrevet 7. august 2002 SM, bondage m.m er noe som krever tillit. Ville aldri funnet på å gjøre noe uten at jeg var sikker på personen og hadde snakket ut om ting&tang og stopp ordre først. Så enig med deg der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. august 2002 #5 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg synes det er godt å bli bundet under både forplay og selve sexen. Bind for øynene derimot takler jeg ikke helt, må se herligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 7. august 2002 #6 Del Skrevet 7. august 2002 Enkelte ganger liker jeg det, men ikke alltid. Kommer litt an på stemningen også, av og til vil jeg ha kyssing og kos, og bare romantisk sex! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmile Skrevet 7. august 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2002 Bra å høre at tilliten har fått en sentral plass. Det sier seg vel nesten selv. Tror forresten at det er altfor få som har prøvd ut sanse-deprivering/-eleminering i forhold til sex. Det at man er bundet gir jo en ekstra spenning, alt er liksom opp til han eller hun som styrer showet. Man må bare ta det som det kommer.. Bind for øynene vil jo igjen sørge for at de resterende sansene blir skjerpet, f.eks. hørsel og følelsen i huden. Med bind for øynene vil det i så fall følese enda bedre når noen stryker deg på huden. Noe som er veldig lite brukt, har jeg i alle fall inntrykk av, er ørepropper. hehe..faktisk.. Det høres nok unektelig litt rart ut, men teorien er enkel: Enda en sans blir helt eller gradvis "satt ut av spill". Dermed vil huden virke enda mer følsom, for ikke kan man se noe, og ikke kan man høre noe særlig heller.. Og da blir all oppmerksomheten fokusert på det som skjer med kroppen din - ulike former for berøring/kjæling. Når man da ligger der, uten å kunne se, eller høre noe særlig, føles hver berøring mye mer intens - og da kan man jo selv tenke seg til hvordan berøring av edlere deler av kroppen vil føles.. Foruten om det rent fysiske, vil jo det psykiske bli ganske spent også, siden man er helt i kjærestens hender, og ettersom alt fokus er mer eller mindre rettet mot kroppsfølelsen. Videre kan man selvfølgelig eksperimentere med å deprivere muligheten til å snakke også, om man skulle føle for det. Da ville jo den som er bundet føle seg enda et hakk mer hjelpeløs, og overlatt til partneren. Men dette er jo individuelt, og man må som sagt selvfølgelig kjenne partneren sin godt - stole helt og holdent på han eller henne. Og det setter jo litt andre krav til "stopp ordre" og sånne ordninger. Jeg tror i alle fall at det er mange som hadde blitt positivt overrasket av å prøve denne formen for kjæling - rette all fokus mer eller mindre mot èn sans, ved å deprivere/"sette ut av spill" de andre... Bare et tips, til de som måtte føle for litt eksperimentering med sine partnere Lykke til, om noen skulle føle for å prøve! Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 7. august 2002 #8 Del Skrevet 7. august 2002 Ingenting gleder meg mer enn å binde kjærestens hender og gi ham bind for øynene. Finner da frem t.d. isbiter, fjær, is, sjokoladesaus eller hva jeg måtte føle for. Som Mr.Smile sier, det å ta vekk en eller flere sanser - forsterker de andre. 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå