Gå til innhold

Strek eller skyggestrek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg vill så inderlig bli gravid og med det km øynene mine se alt på denne testen.. hva ser dere? Er det en strek der overhode, en skygge strek? Eller en virkelig strek? Eller ingenting?:) 

trenger noen ferske øyne for og se, for øynene mine som sakt ser alt.. takk:) 

E1C439C1-D56E-4EF5-958F-F17CCBAF42DC.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dessverre ingen strek😞

Skrevet

Jeg ser antydning til strek, men er usikker på om det er slyggestrek.

Anonymkode: 6e51a...a06

Skrevet
6 minutter siden, Ak90 skrev:

Ser dessverre ingen strek😞

ok, det jeg egnetlig regner med selv, men som sakt øynene mine surrer jo så fælt.. men takk for at du tok deg tid til og se ihvertfall :D

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser antydning til strek, men er usikker på om det er slyggestrek.

Anonymkode: 6e51a...a06

ok :)

Skrevet

Jeg så ingenting først, men så så jeg på den en gang til, og det er MULIGENS ørlite mørkere der den eventuelle streken ville vært... Men jeg tror jeg ville ventet 2-3 dager og så tatt en ny en.... 

Skrevet

Jeg og ser noe svakt. Ville tatt en digital eller ventet noen dager.

Anonymkode: 42b44...5dc

Skrevet
19 minutter siden, Ulrikke skrev:

Jeg så ingenting først, men så så jeg på den en gang til, og det er MULIGENS ørlite mørkere der den eventuelle streken ville vært... Men jeg tror jeg ville ventet 2-3 dager og så tatt en ny en.... 

jaok:) Får bare smøre meg med tolmodighet og vente ett par dager :) tusen takk for at du gadd og se for meg:D

Skrevet

Begge mine så sånn ut første gangen jeg testet (litt tidlig). Resultatet er i dag en på 3 år og ei på 2 år :)

Anonymkode: b691a...813

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begge mine så sånn ut første gangen jeg testet (litt tidlig). Resultatet er i dag en på 3 år og ei på 2 år :)

å :D nå fikk jeg ett lite håp inni meg! ja har testet  litt tidlig, enda 4 dager til jeg skal ha mensen men hadde sex for akkurat 14 dager siden!:)  får prøve igjen imorgen tidlig da, og hvis den også er sånn må jeg bare vente til mensen skal komme :)  Tuusen takk for at du svarte meg :D

Skrevet

Jeg ser krysset uten problemmer. Bare vent to dager og ta en ny test. Dette ser i hvert fall veldig lovende ut.

Skrevet

Ser også antydning til strek. Krysser fingrene for deg og testen du tar om ett par dager. 

har forresten god erfaring med strimmeltestene til billigetester for tidlig testing. De er billige og har vært pålitelige. 

Anonymkode: 271e9...a07

Skrevet

D er strek. Jeg hadde sånne før HCG kom skikkelig igang (prøverør) Ta en test hver dag og sammenligne. Kan være at du har produsert litt HCG, men at det glapp. Håper ikke det, selv har jeg opplevd begge deler.

lykke til!!

Skrevet
1 time siden, Ny Bruker skrev:

Jeg ser krysset uten problemmer. Bare vent to dager og ta en ny test. Dette ser i hvert fall veldig lovende ut.

Ja:) 

Skrevet
49 minutter siden, fru sp skrev:

D er strek. Jeg hadde sånne før HCG kom skikkelig igang (prøverør) Ta en test hver dag og sammenligne. Kan være at du har produsert litt HCG, men at det glapp. Håper ikke det, selv har jeg opplevd begge deler.

lykke til!!

Ja takk! Vi krysser alt vi har 😅

Skrevet

Jeg ser ingen strek herfra, men hadde heller ikke forventet det så tidlig. 

Anonymkode: c173e...028

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ingen strek herfra, men hadde heller ikke forventet det så tidlig. 

Anonymkode: c173e...028

forventer og forventer, når man prøver og har så lyst til og bli gravid! så tester man tidligere enn man egentlig burde også tuller hodet ditt og øynene seg.. og da er det greit og få bekreftet eller avbekreftet hva man ser fra noen ferske øyne ;) men takk for at du tok deg tid til og se :D  

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, fru sp skrev:

lykke til!!

hm  ja okei :) klarte jo selfølgelig ikke og vente så tok en idag tidlig å jeg, men samme greia :)

Skrevet

Tatt i kveld da, TS?

• Liker 1
Skrevet

ja! Tok en digital en, og der sto det ikke gravid ... :/ så får vell bare fortsette og prøve.. !:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...