AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Hvordan må en dag i din hverdag se ut for at du skal være lykkelig? Alt fra du står opp til du legger deg Anonymkode: 7155a...423
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Våkne i 9-tiden, slumre til 9.30-10.00. Deretter opp og lage god frokost og kaffe. Surre gjennom nyheter o.l. mens jeg spiser. Ny kaffe etter frokost. Deretter litt trening, enten tur eller treningssenter fra 12.00-14.00. Så en handlings på vei hjem. Handler hver dag, der tilbudene er best. Hjemme ca 15.00, lager middag ferdig ca 16.00. Spiser og koser meg, deretter en liten lur til 17.30. Så er det musikkøving, sjakk, bordtennis eller besøk hos noen eller til meg fra 18-19.00-21-22.00. Deretter hjem og se Netflix, vanlig tv eller gaming fra 22.00-02.00+. Tar kvelds mens jeg gjør dette. Anonymkode: f5752...656
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Våkne i 9-tiden, slumre til 9.30-10.00. Deretter opp og lage god frokost og kaffe. Surre gjennom nyheter o.l. mens jeg spiser. Ny kaffe etter frokost. Deretter litt trening, enten tur eller treningssenter fra 12.00-14.00. Så en handlings på vei hjem. Handler hver dag, der tilbudene er best. Hjemme ca 15.00, lager middag ferdig ca 16.00. Spiser og koser meg, deretter en liten lur til 17.30. Så er det musikkøving, sjakk, bordtennis eller besøk hos noen eller til meg fra 18-19.00-21-22.00. Deretter hjem og se Netflix, vanlig tv eller gaming fra 22.00-02.00+. Tar kvelds mens jeg gjør dette. Anonymkode: f5752...656 Er dette hverdagen din, eller skulle du ønske den var sånn? Ideelt skulle jeg ønske at jeg var oppe klokken 7, på trening innen 7:30, dusjet og klar for jobb klokken 9, på jobb frem til 15, deretter hjem, lage middag og slappe av. Virkeligheten er en helt annen. Anonymkode: 6b2a8...78c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Idealhverdagen min er selvsagt en hverdag uten jobb, stress og kjas. Gjerne sitte på flere leiligheter som jeg leier ut eller ha lignende investeringer som genererer penger uten innsats. Anonymkode: 183b0...2a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Ideellhverdagen er en hverdag hvor jeg har økonomisk frihet til å gjøre hva jeg vil uten å måtte jobbe. Da kunne jeg fokusert på praktiske gjøremål i huset, avslapning og private prosjekter. Ideelt sett skulle jeg ha vært hjemme med barna slik at jeg fikk mest mulig tid med de, men de har det jo mer moro i barnehagen enn å henne hjemme med meg. Ergo skulle jeg ønske de fortsatt hadde full plass i barnehage, men at barnehagen hadde satt pris på at jeg var der sammen med barna så mye som mulig (vet ikke om de vil ha foreldre hengende rundt slik det er nå ) Anonymkode: 39584...293 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dette hverdagen din, eller skulle du ønske den var sånn? Ideelt skulle jeg ønske at jeg var oppe klokken 7, på trening innen 7:30, dusjet og klar for jobb klokken 9, på jobb frem til 15, deretter hjem, lage middag og slappe av. Virkeligheten er en helt annen. Anonymkode: 6b2a8...78c Dette er min drømmehverdag. Om jeg har det sånn, vites ikke her Anonymkode: f5752...656
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Våkner frisk og opphvilt (kl 05:40... haha...). Er fint vær når jeg går til jobb. På jobben er kollegaene hyggelige, arbeidsoppgavene er spennende og utfordrende, men uten å være så vanskelig at jeg står helt fast og blir frustrert, noen har gjerne med seg kake. Fint vær når jeg går hjem. Hjemme har mannen begynt på middagen, og vi er begge i godt humør. Koser meg med en bok etter middag, før jeg har en god treningsrunde. Deretter litt strikketøy og klassisk musikk på passe lavt nivå, før vi lager kveldsmat sammen, og ser en serie før vi legger oss kl 22. Anonymkode: 4aed3...1fe
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 Fullstendig økonomisk ut fra investeringene frihet slik at jeg kan reise en del mer, samtidig som jeg kan ta de jobbene eller frivillige oppdragene etter som det passer. Vanligvis vil jeg nok ønske å ha en normal struktur i hverdagen og en jobb/frivillig jobb på dagtid, men gjerne på slik basis at jeg ikke behøver en fast jobb, og kan ta kortere oppdrag for f. eks. uker eller noen måneder av gangen. Anonymkode: dcfd0...cd9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Inntil jeg vinner i lotto: Hjemmekontor. Etter lotto-millionene er på konto: Fri og frank. Anonymkode: bda44...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå