Gå til innhold

Hinter til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møte daten via tinder og vi hadde tilsynelatende skjemi. Tok en kopp kaffe og avtalte å treffes igjen.

Vi kommuniserer kun via snapchat desverre.  Jeg vet at han har fb profil men finner han ikke der.

Forrige helg fåreslo jeg å møtes på lør men han sa at det da måtte bli sent etter at han hadde vært på julebord. Takket nei til dette

Siden har han sendt meg snap hvor han lager mat og lurer på om jeg liker eksotisk mat. 

Han hinter jo om at jeg skal komme hjem til han. Har inntrykk av at han ikke våger å spørre meg rett ut og at han egentlig bare er ute etter sex

Hvorfor kan han ikke bare gjøre en ordentlig avtale om å treffes lizm?

Er oppgitt

Anonymkode: c9545...eff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham om han er fri til å finne på noe en annen kveld da. 

Folk har jo julebord, naturlig det.

Anonymkode: c361d...bb7

• Liker 2
Skrevet

skjemi

Anonymkode: a3ff1...556

• Liker 3
Skrevet

Ja han er vel bare ute etter sex da siden han kun vil treffe deg sent og må bruke ordet eksotisk om mat, skulle bare mangle at han sendte deg "pusse tenna i baris og boxeren halveis av" selfie også eller ba deg over på denne eksotiske maten klokken 22 på kvelden.... Spør han hva han er ute etter og si at du kan møte han til lunsj en dag, eller ta en gåtur på dagen i helgen. 

Anonymkode: 8aabd...638

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja han er vel bare ute etter sex da siden han kun vil treffe deg sent og må bruke ordet eksotisk om mat, skulle bare mangle at han sendte deg "pusse tenna i baris og boxeren halveis av" selfie også eller ba deg over på denne eksotiske maten klokken 22 på kvelden.... Spør han hva han er ute etter og si at du kan møte han til lunsj en dag, eller ta en gåtur på dagen i helgen. 

Anonymkode: 8aabd...638

eh, han var på julebord med kolleger. ganske noramlt at det blir sent da

Anonymkode: 6af6f...aa3

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eh, han var på julebord med kolleger. ganske noramlt at det blir sent da

Anonymkode: 6af6f...aa3

TS her.

Nå var det ikke eksakt ordet "eksotisk" han brukte da men.... 

Det var ikke samme dag som julebordet han lagde mat

Men man kan jo bli helt paranoid av sosiale medier...

Skrevet

Om tinderdaten ønsker å ha sex med TS, er det galt? Det finnes vel knapt en normal, sunn heterofil mann som ikke ønsker å ha sex med damer man er tiltrukket av. Ville det vært bedre om han overhodet ikke var interessert i sex?

Som mann vil jeg si at akkurat sex står på toppen av lista over hva man ser etter i en potensiell kvinnelig partner. Deretter kommer personlighet, utseende, intelligens, selvstendighet osv. Sånn er det bare, menn og kvinner har totalt forskjellig perspektiv på ting. Å få barn f.eks. er ofte svært viktig for kvinner, mens for oss menn er det noe man må ta med på kjøpet, for å kunne ha sex med dama.

Anonymkode: 9c654...dbf

• Liker 1
Skrevet

Altså, ALLE vil ha sex når de tiltrekkes av hverandre. Det kalles seksuell tiltrekning av en grunn. Dette har man selv om man også ønsker noe mer. Det er i grunn helt naturlig. Han jeg dater kan da finne på å si mange ting som hinter til sex, men han ønsker forhold også.. 

Anonymkode: 649f4...996

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om tinderdaten ønsker å ha sex med TS, er det galt? Det finnes vel knapt en normal, sunn heterofil mann som ikke ønsker å ha sex med damer man er tiltrukket av. Ville det vært bedre om han overhodet ikke var interessert i sex?

Som mann vil jeg si at akkurat sex står på toppen av lista over hva man ser etter i en potensiell kvinnelig partner. Deretter kommer personlighet, utseende, intelligens, selvstendighet osv. Sånn er det bare, menn og kvinner har totalt forskjellig perspektiv på ting. Å få barn f.eks. er ofte svært viktig for kvinner, mens for oss menn er det noe man må ta med på kjøpet, for å kunne ha sex med dama.

Nei, dette er absolutt ikke representativt for menn. Er helt sikkert sånn for deg og du er sannsynligvis veldig ung, men når man blir oppi 20 og 30-åra kommer for mange instinktet om å reprodusere seg, både for menn og kvinner. 

• Liker 3
Skrevet

Altså, ALLE vil ha sex når de tiltrekkes av hverandre. Det kalles seksuell tiltrekning av en grunn. Dette har man selv om man også ønsker noe mer. Det er i grunn helt naturlig. Han jeg dater kan da finne på å si mange ting som hinter til sex, men han ønsker forhold også.. 

Ts igjen her.

Det er sant det. Men jeg synes det er litt tidlig og frykter at vedkommende bare er ute etter sex. 

Nå er jeg blitt litt skeptisk ettersom jeg har hørt at tinder er en "sex-app"

Skrevet

Ts igjen her.

Det er sant det. Men jeg synes det er litt tidlig og frykter at vedkommende bare er ute etter sex. 

Nå er jeg blitt litt skeptisk ettersom jeg har hørt at tinder er en "sex-app"

Er ganske vanlig å finne seg kjæreste på tinder for tiden, så tror ikke du skal henge deg for mye opp i det.

Skrevet

TS her igjen.

Nå har han sendt meg bilder av både bananer og epler som kan lede tankene i en viss retning. 

Deretter ringte han meg kl 2230 via snapchat på kvelden fordi han kan se at jeg var i nærheten på snap. Han hadde visstnok blitt tidlig ferdig med julebord.

Forklarte han at jeg kunne møtt han om han hadde meldt meg tidligere på kvelden. Var opptatt da.

Det er vel bare å gi opp 

Skrevet
På 4.12.2017 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Det er jo forskjell på om han bare er ute etter sex, eller om han liker henne og kanskje (etterhvert) vil noe mer seriøst ? Ofte er menn kun ute etter sex, mens kvinen ofte er ute etter mer enn bare sex. Kvinner vil ofte Kanksje ha et forhold eller være mer seriøse og ja .... sånne ting. Menn  tenker som sagt ofte kun på sex. Det er ikke noe galt med sex, men personlig så foretrekker jo jeg at mannen liker meg også og kanskje vil bli seriøs etterhvert... og ikke bare "bruker meg" for sex 

Anonymkode: 61b11...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...