AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Anser du deg selv som en person som er flink til å tenke "greit, daten min er ikke så flink til A, men h*n er flink til B"? Eller er du mer en sånn person som tenker at din måte å gjøre ting på er det riktige og må være riktig for alle andre? Har du 1000 datingregler som du ikke er fleksibel på? Anonymkode: 2d118...235
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Det der har jeg erfart kommer veldig an på personen for meg. Har vi virkelig god kjemi så er det ikke noe problem å se de gode sidene og ikke legge vekt på det litt mindre bra sidene. Er kjemien litt dårligere så henger jeg meg opp i veldig mye. Så for meg vil det si at hvis jeg finner mye negativt relativt tidlig så er det bare å gå videre, selv om jeg kan føle mye tiltrekning. Anonymkode: dffdb...1d4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Oida. Nei, jeg vet jo at jeg ikke sitter på fasiten på noe som helst, og synes det er spennende å møte mennesker som ikke tenker likt som meg. Har jo selvfølgelig et par standarder jeg ikke rikker på, men det er jo for å beskytte meg selv og mine følelser. Akkurat nå dater jeg en mann som jeg jo ser har noen negative sider, men jeg liker dem fordi de er med på å gjøre ham til nettopp ham. Og det er sider som uansett ikke er såkalte «dealbreakere». Anonymkode: 4f32b...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå