Gå til innhold

Bindelek, tips og triks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama har sagt hun ønsker å bli bunnet og dominert. Hun tenner ikke på smertegreier.  Har kjøpt binderemmer (ut i full stjerne med armer og bein), håndjern og bind for øynene. Hvordan likerer/opphissende erfaringer har folk der ute? Tips, triks, metoder, stillinger, andre leker, kremer osv tas godt imot. (Dette er selvsagt ikke noe gøy om jeg spørr henne og alt blir planlagt...)

Anonymkode: aec47...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halsbånd med lenke er en klar favoritt her. Bruker også bondage tape, da kan du for eksempel tape henne slik at din sub fortsatt har tilgang på klitoris. Funker forsåvidt med håndjern også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil det bli planlagt, om dere prater om likes, dislikes, grenser osv.
Også er det opp til DEG hvordan du bruker den informasjonen?
det er utrolig viktig å snakke om! Ellers er det fare for å gå for langt. 

Ellers er min favoritt tau, jutetau. Ingenting slår følelsen av tau på huden.
Nå driver ikke jeg med noen sex da jeg driver med tau. Det er bare tau i forskjellige posisjoner.
Spesielt gøy med suspention <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også smart å lese seg opp om sikkerhet rundt bondage i alle former, alltid ha noe som kan kutte over det du bruker i nærheten. Da mener jeg i umiddelbar nærhet, så du kan rekke det fra der du holder på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun sier spesifikk at hun ikke tenner på smertegreier , så ville jeg begrenset det hele til å bare binde hun og tease hun lenge før du knullet hun, ikke latt hun stimulere seg selv uansett hvor nøden og kåt hun ble. Tease med fjær, silkebånd over huden, isbit over magen, slikke på niplene hennes og blåse på de mens de har spytt på seg, si at du har øyebind og spørre om hun vil ha på seg det.  Du kan dytte hun inntill veggen spontant en dag og klakke på hun håndjerna og si spre bena mens du griper tak mellom der med ene hånda og andre hånda griper tak rundt halsen hennes, det er deilig dominanse uten at det blir smertegreier som pisk og slag og ikke nedverdigende som for eksempel munnknulling og tvinge hun ned til å suge deg kan oppleves som. Selv elsker jeg en sterk mannehånd klemme rundt halsen min, bare husk å klem på sidene, og ikke foran da foran stopper pusten og er vondt på "adamseplet". Føler meg dominert i alle stillinger så lenge den hånda holder tak om meg :)

Anonymkode: 14650...055

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Liker å binde dama og bruke lang tid på å erte opp alle sanser. Liker ikke å påføre smerte, men overraskelsesmoment, som å først ha noe varm i munnen før jeg suger/sliker på brystvorten og så bytte ut med en isbit, la isbiten ligge på magen en stund så hun får små grøss. Og når hun er såppas opphisset at hun river og sliter i tauet så binder jeg opp og sier at hun fortsatt skal ligge helt rolig i den posisjonen, og se det blikket hun får når hun endelig trodde hun kunne få slippe seg enda mer løs er ganske opphissende. Bindfold liker jeg å bruke til tider. Spes hvis hun står med hendene bundet i taken og bena spredt, gjerne forran et digert speil og tror hun skal få se alt, før jeg setter på blindfold. Men kan og være digg at hun ser alt. Jeg bruker handcuffs med padding og ikke grove hamptau, det skal ikke være stygge merker etterpå. Å ikke bruke tau, men å bare beordre og hun bare adlyder er og veldig digg.

Å bruke litt oljer og kremer er og gøy til en forandring. Kremer som gir varme eller som er beregnet på underlivet for enda bedre orgasmer. Oljer for at jeg skal kunne bruke et fast grep som glir smooth over kroppen. Bruke leketøy som begge synes er greie å bruke, vibratorer,vaginakuler, nippleklamps/suckers. Bruker aldri store leketøy til å penetrere, for jeg vil at når jeg da (endelig) skal penetrere så blir det en ny sensasjon for henne. Viktigste er å kunne stole på hverandre, og vite hvor grensen går. Det er helt ok at dama er spent på hva jeg skal gjøre, men hun skal ikke behøve å være nervøs, da er hele morroa borte. Man skal kunne gi seg hen og bare nyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Liker å binde dama og bruke lang tid på å erte opp alle sanser. Liker ikke å påføre smerte, men overraskelsesmoment, som å først ha noe varm i munnen før jeg suger/sliker på brystvorten og så bytte ut med en isbit, la isbiten ligge på magen en stund så hun får små grøss. Og når hun er såppas opphisset at hun river og sliter i tauet så binder jeg opp og sier at hun fortsatt skal ligge helt rolig i den posisjonen, og se det blikket hun får når hun endelig trodde hun kunne få slippe seg enda mer løs er ganske opphissende. Bindfold liker jeg å bruke til tider. Spes hvis hun står med hendene bundet i taken og bena spredt, gjerne forran et digert speil og tror hun skal få se alt, før jeg setter på blindfold. Men kan og være digg at hun ser alt. Jeg bruker handcuffs med padding og ikke grove hamptau, det skal ikke være stygge merker etterpå. Å ikke bruke tau, men å bare beordre og hun bare adlyder er og veldig digg.

Å bruke litt oljer og kremer er og gøy til en forandring. Kremer som gir varme eller som er beregnet på underlivet for enda bedre orgasmer. Oljer for at jeg skal kunne bruke et fast grep som glir smooth over kroppen. Bruke leketøy som begge synes er greie å bruke, vibratorer,vaginakuler, nippleklamps/suckers. Bruker aldri store leketøy til å penetrere, for jeg vil at når jeg da (endelig) skal penetrere så blir det en ny sensasjon for henne. Viktigste er å kunne stole på hverandre, og vite hvor grensen går. Det er helt ok at dama er spent på hva jeg skal gjøre, men hun skal ikke behøve å være nervøs, da er hele morroa borte. Man skal kunne gi seg hen og bare nyte.

Takk for bra tips! Hvilke stillinger synes du fungerer bra? Ved penetrering (og annen lek)? Hva komanderer du henne til å gjøre når hun ikke er bundet? Isbit høres spennende ut! Hva bruker du får varme?(på samme måte som isbit er kald) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden hun sier spesifikk at hun ikke tenner på smertegreier , så ville jeg begrenset det hele til å bare binde hun og tease hun lenge før du knullet hun, ikke latt hun stimulere seg selv uansett hvor nøden og kåt hun ble. Tease med fjær, silkebånd over huden, isbit over magen, slikke på niplene hennes og blåse på de mens de har spytt på seg, si at du har øyebind og spørre om hun vil ha på seg det.  Du kan dytte hun inntill veggen spontant en dag og klakke på hun håndjerna og si spre bena mens du griper tak mellom der med ene hånda og andre hånda griper tak rundt halsen hennes, det er deilig dominanse uten at det blir smertegreier som pisk og slag og ikke nedverdigende som for eksempel munnknulling og tvinge hun ned til å suge deg kan oppleves som. Selv elsker jeg en sterk mannehånd klemme rundt halsen min, bare husk å klem på sidene, og ikke foran da foran stopper pusten og er vondt på "adamseplet". Føler meg dominert i alle stillinger så lenge den hånda holder tak om meg :)

Takk for gode tips! Blir å prøve ;) skjønner at å knulle henne langt ned i halsen ikke er digg men å få henne til suge meg når hun er bundet er vell innafor? :) hvilke bunnede stillinger fungerer bra for penetrering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for bra tips! Hvilke stillinger synes du fungerer bra? Ved penetrering (og annen lek)? Hva komanderer du henne til å gjøre når hun ikke er bundet? Isbit høres spennende ut! Hva bruker du får varme?(på samme måte som isbit er kald) 

Egentlig så er det bare fantasien som stopper en. Liker helt vanlig stjerneform i seng, stående med hendene bundet over hodet og bena bundet spredt fra herandere, kan og være løse, det spørs hva jeg planlegger. Bøyd over et bord med sammenbundet hender enten strakt fram eller bak ryggen. Ved penetrering liker jeg at hun enten ligger på rygg i seng, eller at hun ligger oppå et bord, kan og stå bøyd over. Jeg slipper henne løs som regel, for da er det lettere og skifte stilling underveis. Bruker som regel varmt vann, holder det i munnen før jeg svelger og da er tunge og lepper ganske varme. Ellers så finnes det og små håndvarmere som man kan legge rundt på kroppen, feks over brystene da blir sjokket større når du bruker isbiten. Kommander henne til hva du vil, du må bare være bestemt uten å høres sint ut, da blir det ikke noe gøy. Legg, deg ned, spre beina, ta på deg selv, ligg stille, ikke rør deg en millimeter osv.  Det er bare å prøve seg fram og øve litt. Første gang kan bli litt småklein og litt fnising kan det bli. Men har du det inne i deg så går det etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Partner og jeg bruker fra tid til annen tau. Vi har kjøpt hamptau som er laget spesielt for shibari. Vi koser oss sammen med å se på instruksjonsfilmer på Youtube (søkeord shibari). Disse har oftest stor fokus på sikkerhet, noe som demper usikkerheten. Vi følger også shibari-kontoer på Tumblr og Insta. Vi bytter på å binde. Vi har ikke prøvd suspension ennå, men jeg pusser opp et kjellerrom som skal kunne gi rike muligheter.... Vi kan ha sex mens den ene er bundet, men som oftest er shibari et forspill eller en estetisk-erotisk aktivitet isolert fra sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode tips! Blir å prøve ;) skjønner at å knulle henne langt ned i halsen ikke er digg men å få henne til suge meg når hun er bundet er vell innafor? :) hvilke bunnede stillinger fungerer bra for penetrering?

Nei, det kommer helt an på avtalen dere i mellom og hvordan hun er komfortabel med å ha sex til vanlig. 
Jeg liker å bli dominert, men en gang stelte han jeg hadde som partner på den tiden skrevenes over meg med pikken viftende foran ansiktet mitt mens jeg lå nede, og jeg ble både fryktfull og kvalm og mistet tenning helt. Måtte rett og slett be han avslutte hele greia. Det var forferdelig ydmykende og nedverdigende i mine øyne, og når man allerede ligger bundet nede med bakhodet mot madrassen, så vil man jo ikke ha noe som helst kontroll over hodet og kan trekke seg vekk, det blir da munnknulling hvor mannen kjører pikken inn i munnen uten at jenta har mulighet til å trekke hodet bakover om man brekker seg eller sliter med å få puste! 

Om man er bundet stående på kne med hendene bundet, så kan du prøve å få hun til å suge deg, men jeg vil virkelig ikke anbefale å prøve en sånn stilling hvor hun ligger nede med hodet og ikke kan "komme unna" med hodet eller styre dybden pikken er i munnen SELV. 

For penetrering er stjerne en fin posisjon, fosterstilling på siden, binde armene opp på sengekanten og bena opp til armene så stumpen vippes til værs (krever enn viss fleksibilitet), doggy med sammenbunde armer og legger, og stående bundet med armene opp og bena sammen, eller armene sammen og bena ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kommer helt an på avtalen dere i mellom og hvordan hun er komfortabel med å ha sex til vanlig. 
Jeg liker å bli dominert, men en gang stelte han jeg hadde som partner på den tiden skrevenes over meg med pikken viftende foran ansiktet mitt mens jeg lå nede, og jeg ble både fryktfull og kvalm og mistet tenning helt. Måtte rett og slett be han avslutte hele greia. Det var forferdelig ydmykende og nedverdigende i mine øyne, og når man allerede ligger bundet nede med bakhodet mot madrassen, så vil man jo ikke ha noe som helst kontroll over hodet og kan trekke seg vekk, det blir da munnknulling hvor mannen kjører pikken inn i munnen uten at jenta har mulighet til å trekke hodet bakover om man brekker seg eller sliter med å få puste! 

Om man er bundet stående på kne med hendene bundet, så kan du prøve å få hun til å suge deg, men jeg vil virkelig ikke anbefale å prøve en sånn stilling hvor hun ligger nede med hodet og ikke kan "komme unna" med hodet eller styre dybden pikken er i munnen SELV. 

For penetrering er stjerne en fin posisjon, fosterstilling på siden, binde armene opp på sengekanten og bena opp til armene så stumpen vippes til værs (krever enn viss fleksibilitet), doggy med sammenbunde armer og legger, og stående bundet med armene opp og bena sammen, eller armene sammen og bena ut. 

Dette kommer til å bli en bra 2. Søndag i advent ;) sett folk skriver her at de blir bundet stående med armene rett opp... har dere kroker på veggen eller fult fifty shades kors? Kan jeg komme i ansiktet til dama? Så får jeg levd ut min dominans fantasi jeg også? (Gi 10sek forvarsel så hun rekker å lukke øynene ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kommer til å bli en bra 2. Søndag i advent ;) sett folk skriver her at de blir bundet stående med armene rett opp... har dere kroker på veggen eller fult fifty shades kors? Kan jeg komme i ansiktet til dama? Så får jeg levd ut min dominans fantasi jeg også? (Gi 10sek forvarsel så hun rekker å lukke øynene ;) )

Ikke meg du sitterer, men vil du komme i ansiktet hennes så spør om hun vil det først. Ha en samtale om hva dere vil prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med henne!! Få samtykke til ting du kunne tenke deg å gjøre.. Dette betyr IKKE at ting blir planlagt eller skriptet. Det betyr bare at du har SAMTYKKE til å gjøre det du har lyst til, OM du føler for å gjøre det denne gang! 
Det er viktig å snakke sammen, og bli enige om hva dere vil, hva dere BEGGE liker, og vil ha ut av en sånn type lek! 
Vil du komme i ansiktet hennes, hør med henne om det er noe hun kunne tenke seg! 
Hadde Kjære, som jeg nå har kjent i snart 7 år, gjort det med meg, uten å snakke med meg først, hadde jeg kodet på flekken! (altså stoppet all lek!) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...