Gå til innhold

Kinobilett på mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dumt spørmål sikkert, men jeg er så sjelden på kino. årevis siden, har aldri fått sånn bilett før. Noen spørsmål:

Har bestilt en bilett og fikk den på mobil og epost. Det er en sånn firkant med et slags kodemønster inni, Er det noe man  skal lese av når man går inn?

Er det nok å vise et skjermbilde av dette på mobilen, eller må orginalen lastet inn på data vises?

Eller skal man utskrift på papir med seg? (hele arket i A4 størrelse, eller klippe det mindre?)

Takk for svar :) ( gjør oppmerksom på at jeg er en han, så dette ikke mistolkes)

Anonymkode: 770e4...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vis mobilen når du går inn :)

Skrevet

Jeg viser bare mobilen, med qr-koden frem selvsagt, og de scanner koden og forsikrer seg om at billetten er gyldig. 

Anonymkode: 6f8db...1df

Skrevet

Ok, men er det godt nok å vise skjermbilde av den, slik at du ikke trenger koble til data?

Skrevet

Ja.

Gnien på 4G eller? 😳

Anonymkode: 9b9d8...e3d

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gnien på 4G eller? 😳

Nei egentlig ikke. Pleier bare ha det avslått fordi jeg har kontant og bruker det nesten aldri, så da er det fordel å ha bare bildet lagret. Ikke nøye sånn, var bare greit å vite det sikkert, så slipper jeg å risikere stå å stresse og kuke i køen med det der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...