Gå til innhold

Kommunikasjon via snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tinderdate og den tilsynelatende bra. Kjekk fyr og merket at det var en fysisk tiltrekning i mellom oss.

Vi avtalte å møtes igjen på daten. Han håpet på at vi møtes igjen snart.

Men på chatten synes jeg samtalene blir litt kjedelige og korte.

Foreslo å møte han på fredag ettersom jeg skulle reise utenbys på lørdag.

Han sa at det da måtte bli sent etter julebordet. Gav avslag på dette.  

Han viste misnøye/skuffelse på at jeg ikke var i byen i helgen og lurte på om "det fader ut"

Sa til han at jeg gjerne vil treffe han igjen og at vi finner en dag som passer oss begge.

Etter mye frem og tilbake ble vi enig om å teste ut neste helg for å møtes. 

Til helgen sendte han meg snaper om hint om å møtes men ikke spør meg direkte. Blir veldig usikker av dette. Gjør meg da heller litt utilgjengelig.

Dagen etterpå spurte jeg han om vi kan treffes i kveld. Da sendte han en snap med bilde av han og sønnen. Tolket dette som at han var opptatt og svarte "kos dere" 😊

Til slutt spurte han meg om jeg egentlig har mottatt snapene hans. Svarte ja til dette og at jeg har svart på den.

Jeg blir egentlig usikker og forvirret av hele opplegget jeg.  Synes snapchat er litt upersonlig.

Har vi kommunikasjonsproblemer?

Blir frustrert.

Anonymkode: 61e9b...52f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snapchat er upersolig ja. Jeg tar ingen som bruker det som hoved-kommunikasjonssted seriøst.  Begynn å ring han i stedet å se om han blir flink på å ringe deg også. 

Anonymkode: 45cc8...737

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snapchat er upersolig ja. Jeg tar ingen som bruker det som hoved-kommunikasjonssted seriøst.  Begynn å ring han i stedet å se om han blir flink på å ringe deg også. 

Anonymkode: 45cc8...737

Da må jeg be om nummeret hans🤤 vet ikke om jeg tør. Har følelse av at han egentlig bare vil ha en bootycall. Møttes for 14 dager siden og vi har enda ikke klart å få til en ny avtale om å møtes...

Er vel best å gi opp.

Skrevet
Spoiler

Hvilken by er dette? Har du ikke telefon nr. hans?

Anonymkode: f73f3...5c8

Skrevet

Snapchat behøver ikke å bety at det er useriøst. Jeg og samboeren har brukt snap som kommunikasjonsplattform siden første date (delte snap og ikke telefonnummer da) også har det bare fortsatt. Ringer om det er viktig, bruker snap ellers. Vi er 29 og 35, så ikke så unge heller. Kanskje han ga opp litt når du ikke tok hintene hans? Ikke alle som tør å være helt frempå til p begynne med. Leke hard to get eller spille det beryktede spillet kan også gjøre at hele greia feiler. Ofte gjør det faktisk det når ingen vil vise mer interesse enn den andre og derfor ender det med at ingen vet om den andre er interessert. 

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Inwe skrev:

Snapchat behøver ikke å bety at det er useriøst. Jeg og samboeren har brukt snap som kommunikasjonsplattform siden første date (delte snap og ikke telefonnummer da) også har det bare fortsatt. Ringer om det er viktig, bruker snap ellers. Vi er 29 og 35, så ikke så unge heller. Kanskje han ga opp litt når du ikke tok hintene hans? Ikke alle som tør å være helt frempå til p begynne med. Leke hard to get eller spille det beryktede spillet kan også gjøre at hele greia feiler. Ofte gjør det faktisk det når ingen vil vise mer interesse enn den andre og derfor ender det med at ingen vet om den andre er interessert. 

Jo takk. Saken er at jeg har skeptiske venninner som ikke har troen på at man finner noen seriøste på tinder. Blir litt preget av deres negative innstilling desverre. Mister motet og håpet.

Samtidig har jeg forsøkt å komme med forslag til når vi kan møtes. Han nøler, jeg blir også nølende. 

Da kommer man ingen veg.

Blir positivt overassket om vi klarer å få til et møte til

Skrevet

Nå har jeg vært veldig treg med å skaffe meg snapchat, men synes også det er utrolig upersonlig. Men herlighet så viktig det er for folk.. Skriver jeg noe så har jeg jo glemt hva jeg skrev innen noen av de svarer. Kan du ikke bare be om telefonnummeret hans også ta kommunikasjonen over melding eller telefon i stedet? Ut ifra det du skriver virker det jo som han faktisk ønsker å møte deg igjen. 

Anonymkode: 43827...bea

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet

Han er klar for å møtes igjen, men dere gjør hverandre litt usikre. Ta styringen selv og få "forholdet" tilbake på det sporet du ønsker, i stedet for sånn halv-utydelig pjatt og surring.

Skrevet

Problemet er at dere begge er usikre. Usikkerhet får hver av dere til å nøle og ikke være tydelig, som gjør den andre usikker, som så nøler og ikke er tydelig, osv.

Anonymkode: bf4aa...40d

• Liker 1
Skrevet

Det skjer ingenting så lenge begge bare hinter.

Og i tillegg er snapchat upraktisk fordi ingen meldinger blir lagra. Så man kan ikke dobbeltsjekke hva man avtalte eller noe. 

Vil du møte han, så si det. Jeg har måttet gjøre det med kjæresten. Han var treig av seg i starten, ga tydelig inntrykk av interesse, men spurte ikke om noe konkret. Så da gjorde jeg det. Ikke verre enn det. 

• Liker 3
Skrevet

Han har nok flere. 

Anonymkode: 6de41...4b7

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok flere. 

Anonymkode: 6de41...4b7

Neida. De er begge usikre. 

Anonymkode: a6977...83f

Gjest Frøkenskog
Skrevet

Han er interessert,  men er usikker på hvor DU står! Ta litt styring selv. Han spør deg jo indirekte om du er interessert! Be om nr hans. 😊 ring han

Skrevet
På 4.12.2017 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Jo takk. Saken er at jeg har skeptiske venninner som ikke har troen på at man finner noen seriøste på tinder. Blir litt preget av deres negative innstilling desverre. Mister motet og håpet.

Samtidig har jeg forsøkt å komme med forslag til når vi kan møtes. Han nøler, jeg blir også nølende. 

Da kommer man ingen veg.

Blir positivt overassket om vi klarer å få til et møte til

Vi møttes på tinder også ;) men selvsagt, finnes mange useriøse der ute.

Skrevet
21 timer siden, Frøkenskog skrev:

Han er interessert,  men er usikker på hvor DU står! Ta litt styring selv. Han spør deg jo indirekte om du er interessert! Be om nr hans. 😊 ring han

TS her igjen.

Nå har han sendt meg bilder av både bananer og epler som kan lede tankene i en viss retning. 

Deretter ringte han meg kl 2230 via snapchat på kvelden fordi han kan se at jeg var i nærheten på snap. Han hadde visstnok blitt tidlig ferdig med julebord.

Forklarte han at jeg kunne møtt han om han hadde meldt meg tidligere på kvelden. Var opptatt da.

Det er vel bare å gi opp 

Gjest Frøkenskog
Skrevet

Avtale en ny date? 😊 hvis han ikke var interessert så ville han kuttet all kontakt.. 

Skrevet

Jeg liker komm via snapchat jeg for da slipper han å se hvor få likes jeg har på min facebook

Anonymkode: b8228...473

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker komm via snapchat jeg for da slipper han å se hvor få likes jeg har på min facebook

Anonymkode: b8228...473

Ser uansett ikke liksene om du bare legger til på messenger. 

Anonymkode: a6977...83f

Skrevet
21 timer siden, Frøkenskog skrev:

Avtale en ny date? 😊 hvis han ikke var interessert så ville han kuttet all kontakt.. 

Har forsøkt...virker som han bare vil ha en booty call. Sender meg bilder av bananer etc

Gjest Frøkenskog
Skrevet

Nei. Da kutter du han ut. For en barnslig fyr. Ikke verdt tiden din! 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...