AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Har greid å bli litt kjent med noen av de nære venninnene til legen min. Ok hun ene kjenner han ikke så godt, men hun andre er såpass at de regelmessig møtes på kveldene (fredag og lørdag f.eks) og hun er en del av gjengen hans. Dvs startet jo bare sånn helt vanlig, traff dem på treningssentret der vi trener. Vi har en god tone og gradvis så så har vi blitt såpass kjent at vi kan prate om familieliv, venner, osv. Men må innrømme at jeg gjør det fordi jeg vil bli en del av hans krets. Så kan vi ta det derfra. Er ikke pasienten hans lengre så nå er jo jeg for "privatperson" igjen å regne vel? Håpet er at jeg kan bli invitert på en av disse kveldene og så bare ta det derfra. galt av meg å tenke slik? Hun er jo hyggelig da men tenker litt lengre frem jeg nå. Er ikke så stort sted dette så vet om flere av de han kjenner godt da. Anonymkode: 6fea9...ddf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Hadde jeg vært denne legen, og hadde visst om dine tanker hadde jeg vært redd.. Anonymkode: 7a623...6fd 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Hmm. Hvorfor det da? Anonymkode: 6fea9...ddf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Du virker helt besatt. Jeg hadde løpt med halen mellom beina om noen var så på tuppa etter meg :o Anonymkode: 1054a...56c 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Tror du bør komme i kontakt med en psykolog. Du har seriøst bikket over. Anonymkode: b412a...0ad 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Om du har gått inn for å bli venner med disse jentene kun fordi at de er i kretsen til legen din, så er det noe galt med deg! Du dro det litt langt fra å sende en enkel melding, til å stalke hele livet hans.. Anonymkode: d7666...024 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 Jeg lurer på hvordan livet ditt virkelig ser ut. Jeg synes egentlig mest synd på deg som må opprette slike tråder gang på gang. Anonymkode: 13ec3...696 2
Gjest NotNaomi Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Hvem er det som ikke skjønner at disse trådene bare er tull ??
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 Herregud du prøver å få meg til å se verre ut! Det er ikke meg med den andre legetråden som har skrevet dette! Faen TS skjerp deg Anonymkode: 71a6e...a89
Måbarefåsiat... Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 On 4.12.2017 at 3:03 AM, AnonymBruker said: Håpet er at jeg kan bli invitert på en av disse kveldene og så bare ta det derfra. galt av meg å tenke slik? Stalker. Skulle ønske hun var her inne og skjønte det var deg og anmeldte deg. You stalker you.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå