Gå til innhold

Hvordan er det å være ferie -mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på f.eks mennene i Tyrkia som jobber i feriebransjen på Antalya og det der. De som ligger med kvinner og kommer med kjærlighetserklæringer. Jeg har lest gamle tråder her om kvinner som blir så forelsket og svaret de får er at disse mennene vet hva de skal si for å få henne forelsket. Men opplever aldri disse mennene å bli forelsket på ordentlig? Høres deilig ut på en måte å aldri forelske seg og slippe kjærlighetssorg og analysering? Men høres også slitsomt ut å ha sex og måtte gi så masse av seg selv til folk man ikke bryr seg om.. 

Anonymkode: 63db1...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det er noe mer slitsomt enn det er for mange å være importkone.

Anonymkode: ee5c9...8af

• Liker 2
Skrevet

Hvordan er det «slitsomt» å flørte og ha sex med blåøyde og spandable turister ? 

Selvsagt blir disse mennene forelsket også, men antageligvis ikke i tilfeldige løsslupne turister som de treffer i maks 2 uker av gangen. 

Anonymkode: 2acfc...8e3

• Liker 1
Skrevet

Det høres så lett ut å være tyrkisk mann!  De forelsker seg ikke, men får folk forelsket. 

Vet ikke om det gjelder tyrkere generelt eller hovedsakelig ferietyrkerne. 

Skrevet

Jeg har jobbet i Tyrkia, på ett av feriestedene. Og mennene har jo konkurranser om hvor mange dumme turister de klarer å ha sex med. Allerede etter 2 mnd, var det flere som hadde hatt sex med 100 damer. Og nei flertallet av de blir ikke forelsket, de ser på turistene som gratis horer. Og det er skremmende å se hvor billige flere av turistene er, det går an å ha litt respekt for seg selv. Meg forsto de seg ikke på da, siden jeg ikke hadde sex med en eneste mann, den tiden jeg var der. For sånn var jo ikke norske kvinner. 2 menn der jeg jobbet, klarte å gjøre hver sin turist gravid og. Og de jentene trodde jo oppriktig, at mannen elsket de, og nå ville flytte til de. Mennene bare lo av de, og sa at de måtte være stokk dumme. Og at siden han bor i Tyrkia, så har de jo ingen rettigheter.

Anonymkode: 63d20...097

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet i Tyrkia, på ett av feriestedene. Og mennene har jo konkurranser om hvor mange dumme turister de klarer å ha sex med. Allerede etter 2 mnd, var det flere som hadde hatt sex med 100 damer. Og nei flertallet av de blir ikke forelsket, de ser på turistene som gratis horer. Og det er skremmende å se hvor billige flere av turistene er, det går an å ha litt respekt for seg selv. Meg forsto de seg ikke på da, siden jeg ikke hadde sex med en eneste mann, den tiden jeg var der. For sånn var jo ikke norske kvinner. 2 menn der jeg jobbet, klarte å gjøre hver sin turist gravid og. Og de jentene trodde jo oppriktig, at mannen elsket de, og nå ville flytte til de. Mennene bare lo av de, og sa at de måtte være stokk dumme. Og at siden han bor i Tyrkia, så har de jo ingen rettigheter.

Flere av disse mennene gifter seg jo med disse nekene og flytter til Norge for å få en bedre økonomisk fremtid. Jeg kjenner to stykker som har «importert» mann fra Tyrkia etter en ferieflørt, og de er jo bare såååå forelsket (og må fø på disse mennene i overskuelig framtid)

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor vil jeg være en tyrker. For å slippe kjærlighetssorg. Og jo dette beviser hvor dumme damer er som tror på dette så jeg er litt enig og skjønner at de ler. Herregud, blir gravide og.... 

Skrevet

Hvordan er de fra Ankara Istanbul og Izmir?  Er de slik som de på Antalya? 

Skrevet

Dette er et kjent fenomen i alle feriebyer. Pleide å være slike tilstander i Hellas også da det var chartersted nr. 1.

Anonymkode: 0e605...847

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere av disse mennene gifter seg jo med disse nekene og flytter til Norge for å få en bedre økonomisk fremtid. Jeg kjenner to stykker som har «importert» mann fra Tyrkia etter en ferieflørt, og de er jo bare såååå forelsket (og må fø på disse mennene i overskuelig framtid)

Uff, ja. Kjenner til ei som hadde tatt med seg flørten hjem etter å ha blitt fridd til der nede. Fikk sendt ut invitasjoner, kjøpt kjole og alt, før hun fant ut at han hadde løyet om alt fra A til Å om hvem han var. Ikke var han tyrker engang, men arbeidsinnvandrer fra er enda fattigere land. Herregud så skummelt.

Anonymkode: bd89c...a5e

Skrevet
På 4.12.2017 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Hvorfor jobbet du i Tyrkia? 

Skrevet

Slike tråder som dette gjør meg flau av å være norsk.

Anonymkode: b09f7...4cd

Skrevet

Naturligvis flau av at jeg kommer fra en nasjon der kvinnefolk blir gravide på ferieturer, spesielt til land som tyrkia. Litt som om damene blir gravide med fienden. 

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
On 12/4/2017 at 12:05 PM, AnonymBruker said:

Allerede etter 2 mnd, var det flere som hadde hatt sex med 100 damer. 

:hoho:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Naturligvis flau av at jeg kommer fra en nasjon der kvinnefolk blir gravide på ferieturer, spesielt til land som tyrkia. Litt som om damene blir gravide med fienden. 

Hvorfor er de fiender?  Greit at man ikke trenger å bli gravid på ferie. Men ser du på tyrkere som fiender? 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er de fiender?  Greit at man ikke trenger å bli gravid på ferie. Men ser du på tyrkere som fiender? 

Ja, jeg ser på tyrkerne som fiender.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke helt det samme. Mulig disse tyrker-gutta stort sett bare synes det er gøy og lettvint å ligge med jenter som slipper seg litt løs på tur, men det er tydelig at også (en del) norske damer sluntrer unna moralen når de inntar feriemodus, i likhet med bleke menn i Thailand. https://www.nrk.no/ytring/nar-norske-kvinner-kjoper-sex-1.13032211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...