Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut, hvor mange pasienter prater du med daglig? har du det gøy på jobb, gleder du deg til å jobbe hver dag? ser du på det som en "luksusjobb"?

Anonymkode: 7e23e...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, det er noen psykologer her. Skremmende at så enkle mennesker kan bli psykologer.

Anonymkode: bef06...e76

Skrevet

Jobber i BUP. Arbeidsdagen er fra 08.00 til 15.30. Har 3-4 pasienter om dagen. Gøy er det nok ikke, men liker jobben min. Gleder meg ikke, men gruer meg ikke heller. Ser ikke på det som noen luksusjobb nei... 

Anonymkode: a136a...1e7

• Liker 1
Skrevet

Jobber ikke som psykolog selv, men har ei venninne som jobber som det. Arbeidstiden hennes er 0830 til 1600. Hun har som regel mellom 3 til 5 pasienter hver dag. Noen har kun en time 45 min oppfølging, andre doble timer. I tillegg til det bruker hun jo tid på papirarbeid, osv på jobb utenom samtalene. 

Skrevet
10 minutter siden, tussi84 skrev:

Jobber ikke som psykolog selv, men har ei venninne som jobber som det. Arbeidstiden hennes er 0830 til 1600. Hun har som regel mellom 3 til 5 pasienter hver dag. Noen har kun en time 45 min oppfølging, andre doble timer. I tillegg til det bruker hun jo tid på papirarbeid, osv på jobb utenom samtalene. 

det høres fullstendig luksus ut, et par samtaler, litt papirer, ferdig for dagen :D

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

det høres fullstendig luksus ut, et par samtaler, litt papirer, ferdig for dagen :D

Hver pasient skal sees og det er krevende å være "på" en hel dag. Du skal ikke løfte tunge ting eller gå mye, men oppmerksomheten må være tilstede hele tiden. Det er det (tydeligvis) ikke alle som tenker på.

Anonymkode: 95c67...bcd

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja, det er noen psykologer her. Skremmende at så enkle mennesker kan bli psykologer.

Anonymkode: bef06...e76

Haha, fint å vite hvordan du ser på deg selv i hvert fall. 

Anonymkode: afe3a...92e

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver pasient skal sees og det er krevende å være "på" en hel dag. Du skal ikke løfte tunge ting eller gå mye, men oppmerksomheten må være tilstede hele tiden. Det er det (tydeligvis) ikke alle som tenker på.

Anonymkode: 95c67...bcd

Er ikke psykolog selv, men jeg kan tenke meg det er krevende. Selv har jeg en kontorjobb hvor det er "lov" å ha en dårlig dag på jobben og dermed jobbe litt ineffektivt. Om man er litt småforkjølet, har vondt i magen eller føler noe annet ubehag så går det likevel helt greit å være på jobb. Man kan ta dopauser når man vil, ta seg en kaffe eller vann. 

Anonymkode: 23cee...030

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...