Karoline96 Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Har bodd i leilighet med samboeren min, men etter at det ble slutt så har ikke jeg råd til å betale leie for leiligheten alene så tenkte å flytte hjem til mamma og pappa til jeg finner ett nytt sted. Spørsmålet mitt er da om noen av dere har noen gode ideer til hvor jeg kan ha møblene i mellomtiden?
globalagogo Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Må du ta vare på alle i mellomtiden? Da vi var mellom boliger så solgte vi og ga bort mye, det var veldig godt å slippe å ta vare på store hyller og bord. Men vi hadde en billig ikea-stil Pga studenttilværelsen, skjønner at du ikke vil selge og gi bort om du har fine ting
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Jeg ville solgt møblene, det er ikke sikkert de passer inn i ny bolig uansett. Ellers finnes det oppbevaringslager du kan leie. Tror det finnes flere slike firmaer som leier ut lagerbokser eller containere, Google det (er det noe som heter Euro box eller noe ?) Anonymkode: e90e0...e1d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 De du ikke kan ta med deg eller kvitte deg med må på lager. Men jeg ville aldri hatt mine møbler på lager der det er fare for både veggedyr og annet. Anonymkode: 70afa...63d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Selg dem, eller lei et lager. Samboern min hadde masse møbler på lager frem til vi kjøpte noe nytt og større felles. I vår by er det plenty av minilager, i flotte lokaler, helt uten skadedyr, og med godt sikkerhetsopplegg. Det koster jo litt, så du må se på om det svarer seg om du skal bo lenge hos dine foreldre. Anonymkode: 9e287...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå