AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Hei! For litt over ti år siden var jeg innblandet i en hendelse hjemme hos meg selv, som endte med politiutrykning og diverse, hvor det ble tatt en god del bilder. Jeg lurte på om det finnes et arkiv eller om det er noen mulighet for å få sett på disse bildene nå? Muligheter for å få lest journal fra hendelsen? Håper på svar. Anonymkode: 66f62...e63
Minlillesky Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! For litt over ti år siden var jeg innblandet i en hendelse hjemme hos meg selv, som endte med politiutrykning og diverse, hvor det ble tatt en god del bilder. Jeg lurte på om det finnes et arkiv eller om det er noen mulighet for å få sett på disse bildene nå? Muligheter for å få lest journal fra hendelsen? Håper på svar. Anonymkode: 66f62...e63 Det finner du svar på ved å henvende deg til politiet...
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Akkurat nå, Minlillesky skrev: Det finner du svar på ved å henvende deg til politiet... Hvis svaret er et enkelt nei sparer jeg politiet for ekstra bry under arbeidstid, da noen andre som faktisk trenger hjelp heller kan få den tiden.. så jeg tenker det er ok at jeg sjekker her først. Anonymkode: 66f62...e63 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Du vil kunne ha rett til dokumentinnsyn dersom du var mistenkt/siktet/fornærmet/etterlatt i saken det gjaldt. Du får ikke innsyn i slike bilder kun fordi de ble tatt hjemme hos deg. Men det kan være begrensninger i innsynsretten - f.eks. dersom bildene det gjelder ikke ble brukt som bevis i saken. Anonymkode: f1b1c...822 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Ring politiet og spør Anonymkode: 218de...1da
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Hvis du er part i saken, så har du rett til innsyn i alt som omhandler deg og ditt, men ikke innsyn i de deler av saken som ikke dreier seg om deg, hvis det skulle være en sak som handler om flere personer/steder/ting. Anonymkode: b3eb2...487 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå