AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Dere som har barn i alderen 6-10 år.......er dere flinke til å ta de med på langrenn/slalom?? Har litt dårlig samvittighet for vi er sjelden ute på ski. Både jeg og mannen min er ikke så glad i kulde,så det blir mest til at hun leker ute alene sammen med andre venninner. Har selvfølgelig tatt henne med på både langrenn og slalom,men egentlig altfor sjelden. hva med dere??? Anonymkode: 2d674...ec8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Hvorfor i alle dager skal du ha dårlig samvittighet for noe sånt? Har du dårlig samvittighet for at dere ikke går på skøyter også? For at dere ikke brenner bål i skogen? Man MÅ da ikke gå på ski... Foreldrene mine tok med meg på akebrett i skogen, jeg sto knapt på ski annet enn når vi var på hytten. Og da var det snakk om å gå såpass langt opp i haugen at v ikke så hytten, og så sette seg ned og drekke kakao. Anonymkode: c8b68...b99 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Man går jo helst på ski når det ikke er så veldig kaldt. Fint å gå på ski i minus fem f eks, så jeg skjønner ikke helt hva kulda har med saken å gjøre. Man må jo ikke gå så mye på ski, men kan være greit å lære ungene grunnleggende ski/slalomferdigheter, bl a så de kan bli med om venner inviterer f eks. Lurer mer på om dere sitter inne hele vinterhalvåret? Anonymkode: 33afd...083 1
VoodooChild Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Jeg er kjempelei av at "alle skal gå på ski". Jeg har ikke hatt ski på beina siden ungdomsskolen, og kommer ikke til å ha det igjen. Mitt barn får vokse opp uten å gå på ski. Ikke har jeg råd til skiutstyr og ikke har vi vintre til det heller. Når det er skidag på skolen (som jeg også syns er en fryktelig uting, kan det ikke kalles "vinterdag" eller "utedag" ?) så kan barnet ake. 1
Gjest Ørnefaren Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Hadde ikke tatt med ungene på ski om jeg ikke likte det det selv. Alle trenger ikke stå på ski. Når det er sagt, så går det jo Ann å kle på seg og gå ut og ake eller liknende da. Man kan jo ikke låse seg inne fra november til mars bare fordi man ikke liker kulden..
Sariou Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Vi går ikke på ski, men synes det er viktig å være ute. Så vi aker og går på skøyter.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man går jo helst på ski når det ikke er så veldig kaldt. Fint å gå på ski i minus fem f eks, så jeg skjønner ikke helt hva kulda har med saken å gjøre. Man må jo ikke gå så mye på ski, men kan være greit å lære ungene grunnleggende ski/slalomferdigheter, bl a så de kan bli med om venner inviterer f eks. Lurer mer på om dere sitter inne hele vinterhalvåret? Anonymkode: 33afd...083 Selvfølgelig gjør vi ikke det!!!! Men nå var vel spm.relatert til skigåing ,ikke sant? Så hold deg for god for spydigheter. Anonymkode: 2d674...ec8
Vera Vinge Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 Man må jo ikke gå på ski. Generelt skjønner jeg jo foreldre som ikke tar med barna på aktiviteter de selv misliker. Så lenge de er ute om vinteren får man vel være fornøyd. Selv elsker jeg å gå på ski, så det er helt naturlig for oss å gå på ski med barna hver helg så lenge det er snø, enten på hytta eller hjemme. Slalåm har vi ikke prøvd med dem ennå, men han som straks blir 6 skal få slalåmutstyr til jul.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Nei, ingen av oss ser vitsen med å gå på ski, da vi synes at skigåing er det minst viktige her i livet Anonymkode: fdbbd...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå