lille_fiol Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Var på et julebord her en dag og fikk spm om hva jeg likte å gjøre utenom jobb. Føler meg så tåpelig når jeg sier at jeg trener og er med venner...hvem er ikke det liksom? Hater å måtte svare på det spm når det kommer opp,jeg elsker dyr og leser mye om dem på fritiden og jeg har en katt jeg liker og kose med etter en lang dag på jobb,men føler det blir litt rart å nevne i sosial sammenheng 😂... Hadde jeg hatt hund ville jeg nok drevet med agility eller vært med i en hundegruppe. Dette spm fikk meg til å tenke på om det finnes hobbyer for oss som liker dyr men ikke har hund for øyeblikket?
Hmmmmmm Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Kjøp hest. Da får du fort fylt opp uka😂 Bare nevn hest i sosiale sammenheng så spør de ikke mer. Hilsen en uviten og naiv hesteeier😳 De fleste vet vel at om man trener og er sosial i tillegg så går uka. Tror ikke du trenger å analysere så mye rundt det
lille_fiol Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2017 Nei enig i det,ble bare så selvbevisst der og da. Når jeg studerte var det altoppslukende,og nå jobber jeg i butikk som i nov og des fort blir 6-7dager i uka,orker ikke så mye annet enn å se på serier når jeg kommer hjem😂 Drev på med poledans masse i fjor,men det ble litt dyrt så sluttered det. Så er det mange som ikke vet hva det innebærer annet enn polestang man har sett på strippeklubber, så det dropper jeg alltid å nevne for å slippe kleine misforståelser 😛 Får bare nevne hest neste gang!😉
Tillion Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Kan du ikke bare si du er glad i å lese, hovedsaklig faglitteratur om dyr, og har en katt som tar opp mye av fritiden din? Det er jo helt innafor. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå