AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Julemysterium på gang... Jeg har et ganske stort nissehus med fjorten nisser i. Nissene er laget i cernit, en slags plastelina som blir steinhard når den tørker. Huset kommer opp 1. desember hvert år. I dag oppdaget jeg at alle nissene er uten hode!!! Hodene er sporløst forsvunnet. Borte. Alle i familien nekter for at det er de som har ødelagt nissene mine. Ingen av dem ser ut til å lyve, alle er like overrasket som meg. Men det er ikke jeg som har gjort det!!! Mistenkt 1: min mann. Han liker ikke nissene, men det er da merkelig om han skulle ødelegge dem. Mistenkt 2: barneskolegutt. Seriøs og rolig fyr, har aldri ødelagt noe såvidt jeg vet. Mistenkt 3: barneskolejente. Morsom og aktiv jente, tar veldig godt vare på tingene sine. Mistenkt 4: toåringen. Husets apekatt, er høyt og lavt og over alt, men kan han fjerne fjorten hoder uten at noen merker det, og gjemme disse slik at ingen finner de??? Det er helg, alle har vært hjemme, ingen bortsett fra meg har vært alene hjemme. De var i orden da jeg satte de opp på fredag. Og hvor er hodene??? Anonymkode: 3e4cc...840 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Holder en knapp på toåringen. Har du sjekket under kjøleskap, bak komfyr eller inni en ventil? Hilsen hun som fant et smokkelager inn under kjøkkenskapene, bak sokkelplata eller hva det heter. Dyttet igjennom et hull i en ventil til kjøleskap..... Anonymkode: a84c6...0e9 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Sjekk i sprekken mellom sofaputene. Der fant jeg ispinner dengang et av barna som liten hadde tyvspist is og gjemt mellom putene. Anonymkode: 10871...d91
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Tenker det er du selv som har gjort det. Du har gått inn i en psykose der du ble helt sprø reiv av hodene, bikket over og ble helt rabiat der du løp rundt i huset og kastet hodene ut av vinduene, der naboene begynte å spille ping pong med de. Anonymkode: 77715...813 18
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Du får dem pakket inn til jul, slik at du kan bidra i verste julegave-tråden. Anonymkode: 505a8...0e5 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 På 3.12.2017 den 22.44, AnonymBruker skrev: Julemysterium på gang... Jeg har et ganske stort nissehus med fjorten nisser i. Nissene er laget i cernit, en slags plastelina som blir steinhard når den tørker. Huset kommer opp 1. desember hvert år. I dag oppdaget jeg at alle nissene er uten hode!!! Hodene er sporløst forsvunnet. Borte. Alle i familien nekter for at det er de som har ødelagt nissene mine. Ingen av dem ser ut til å lyve, alle er like overrasket som meg. Men det er ikke jeg som har gjort det!!! Mistenkt 1: min mann. Han liker ikke nissene, men det er da merkelig om han skulle ødelegge dem. Mistenkt 2: barneskolegutt. Seriøs og rolig fyr, har aldri ødelagt noe såvidt jeg vet. Mistenkt 3: barneskolejente. Morsom og aktiv jente, tar veldig godt vare på tingene sine. Mistenkt 4: toåringen. Husets apekatt, er høyt og lavt og over alt, men kan han fjerne fjorten hoder uten at noen merker det, og gjemme disse slik at ingen finner de??? Det er helg, alle har vært hjemme, ingen bortsett fra meg har vært alene hjemme. De var i orden da jeg satte de opp på fredag. Og hvor er hodene??? Anonymkode: 3e4cc...840 Har dere katt i hus? (som kan ha forsynt seg med hodene) Var hodene skåret av, skrudd av, bitt av eller brekt av? Hvordan var nissehodene festet til kroppene? Har du laget de selv? Anonymkode: e0dc5...247 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Var hodene der i går? hvor var nissene i natt? På stua, samlet? Anonymkode: e0dc5...247
Raven Emerald Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Åh nei, ikke du igjen. Anonymkode: 38456...7b1 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 Det er sikkert mannen din, men han husker det ikke... Anonymkode: 685cf...732 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 Om dette blir en tråd àla «hobbyting med HORE på», så takker jeg for laget.. Anonymkode: f5765...0f0 10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 Svigermor! Garantert. Anonymkode: 0ac54...adb 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #13 Skrevet 5. desember 2017 Rampenissen Anonymkode: a42d0...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om dette blir en tråd àla «hobbyting med HORE på», så takker jeg for laget.. Anonymkode: f5765...0f0 Hvorfor sier du det? Mener du at det var en oppspinnet tråd? Anonymkode: 6b79d...5e0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 Årets julekrim. Jeg tror det er selveste julenissen som har gjort det. Anonymkode: 6caab...fa2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 Du har gått i søvne og gjort det selv. Anonymkode: d38f6...5a6
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 Det er mannen din, han gjorde det siden han er sjalu på nissene.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 Naboens rampenisse! Anonymkode: 7efee...6af
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #19 Skrevet 5. desember 2017 Tipper det går en seriemorder løs i nabolaget. Anonymkode: 6caab...fa2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #20 Skrevet 5. desember 2017 Det er jo en av skolebarna som gjorde det rett etter jul i fjor. Derfor er det lett å lyve om i år. Men ta da hintet, kjøp nye pene nisser som familien kan like, og ikke ønsker massakrere. Ok, ser de var ok før helgen. Da er det nok toåringen. La det gå, finn noe fin julepynt, og vent med å "pynte" til den 20. 14 nisser 1.desember er tydeligvis i overkant for noen hjemme hos dere. Anonymkode: e2bb4...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå