Gå til innhold

Jeg er imponert. Hvordan greier og rekker dere alt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å studere mens dere har to jobber ved siden av samtidig som dere opprettholder sosiale relasjoner. Hvordan klarer dere alt dette? Å lage mat, å ha alt ryddig hele tiden med studier og jobb. Trening 3-4 ganger i uken med jobb, studier og jevnlige sosiale relasjoner. Selv må jeg velge ut noe for å ha to jobber eller fulltidsstudier. Og hadde aldri i verden rukket å ha venner med trening 3-4 ganger i uken. 

Er dere mange der ute som rekker alt dette? Imponerende. :) 

Anonymkode: 3b7df...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har ikke to jobber ved siden av studiene. 

Trening tar jeg før jobb/skole når jeg trenger, rundt kl. 7. Det er ferdig før dagen er igang. 

Ellers er det jo mange som ikke studerer jevnt gjennom året. Er det ikke vist til at norske studenter bruker lite tid på studier?

Anonymkode: e8071...150

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste har ikke to jobber ved siden av studiene. 

Trening tar jeg før jobb/skole når jeg trenger, rundt kl. 7. Det er ferdig før dagen er igang. 

Ellers er det jo mange som ikke studerer jevnt gjennom året. Er det ikke vist til at norske studenter bruker lite tid på studier?

Anonymkode: e8071...150

Til de som greier dette: meget imponerende. :tommel: 

Sikkert ikke så mange men en god del mener at de klarer alt dette på en gang. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å studere mens dere har to jobber ved siden av samtidig som dere opprettholder sosiale relasjoner. Hvordan klarer dere alt dette? Å lage mat, å ha alt ryddig hele tiden med studier og jobb. Trening 3-4 ganger i uken med jobb, studier og jevnlige sosiale relasjoner. Selv må jeg velge ut noe for å ha to jobber eller fulltidsstudier. Og hadde aldri i verden rukket å ha venner med trening 3-4 ganger i uken. 

Er dere mange der ute som rekker alt dette? Imponerende. :) 

Den timeplanen vil,jeg gjerne se for demmsom rekker alt dette i løpet av en uke og i løpet av en to måneders periode. 

Anonymkode: f52ea...f5e

• Liker 1
Skrevet

Det vil jeg også. 

Skrevet

Syns det har vært vanskelig. De fleste dager er jeg ikke interessert i noe som helst sosialt. Prøver å holde de sosiale tingene til helger, med unntak av å være sosial med kjæresten så klart. Kjæresteforholdet trenger jo pleie og omsorg, og kommer i første rekke før mye annet.

Studier og jobb kan kombineres kun ved god planlegging. Planlegge når man jobber, når man skal studere. Hva man skal lese for den dagen, hva som gjenstår, når ting må gjøres, osv. Med en gang man kommer ut av rytmen er det vanskelig å innhente seg igjen. Og ja, noen ganger får bare klesvasken bare vente. Noen ganger blir det grandis til middag. I helgene pleier jeg å kokkelere ordentlig hjemmelaget mat som varer hele uken. Flere retter som jeg setter i bokser i kjøleskap eller frysen, og slik lager jeg meg mer tid. Trening kommer også (dessverre) i andre rekke. Treningen legges også til helger stort sett, og noen kvelder i uken når jeg ikke er for sliten. Trening er egentlig en viktig del av hverdagen ettersom det gir overskudd til å takle alle de andre oppgavene  man skal gjøre. Å droppe treningen selv om det er tidskrevende, er en bjørnetjeneste...

Anonymkode: a0862...fea

• Liker 1
Skrevet

Er vel ingen som greier det 

Anonymkode: 06d38...f3c

Skrevet

De later bare som det i sosiale medier :)

Anonymkode: 06d38...f3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...