AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Jeg har et lite rom og døren går innover i rommet. Det gjør at jeg ikke får åpnet den skikkelig p.g.a. sengen. Er det mye jobb å endre skyveretningen av dør? Er det dyrt dersom man får fagfolk til å gjøre det? Anonymkode: 20569...ef6
Jølle Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Er det en ny eller gammel dør? Hvis det er nye innerdører så kan du snu på skyve retningen,og det er ikke så mye jobb for fagfolk,skal du gjøre det selv kan det ta litt lengre tid
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 8 minutter siden, Jølle skrev: Er det en ny eller gammel dør? Hvis det er nye innerdører så kan du snu på skyve retningen,og det er ikke så mye jobb for fagfolk,skal du gjøre det selv kan det ta litt lengre tid Den ser relativt ny ut for meg. Må jeg ta ut hele dørkarmen da? Anonymkode: 20569...ef6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Det spørs hvordan skyvedør det er. På noen kan man bytte om på hengslene, noen har skinner, og andre har en karm. Kan du legge ut bilde? Anonymkode: 1f72b...b99
Jølle Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ser relativt ny ut for meg. Må jeg ta ut hele dørkarmen da? Anonymkode: 20569...ef6 Det er vanskelig å si hva du må gjøre,tror det er best å få noen fagfolk til å se på saken. Er vanskelig å ta en beslutning bare med ord og ikke sett døren eller situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et lite rom og døren går innover i rommet. Det gjør at jeg ikke får åpnet den skikkelig p.g.a. sengen. Er det mye jobb å endre skyveretningen av dør? Er det dyrt dersom man får fagfolk til å gjøre det? Anonymkode: 20569...ef6 Du må fjerne og snu karmen, da vil døren slå ut i andre rommet, og ikke inn i soverommet. Vi har gjort det på flere dører. Aner ikke hvor mye jobb det er. Anonymkode: 3dec3...2cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå