Freesia97 Skrevet 3. desember 2017 #21 Skrevet 3. desember 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snart et år siden jeg så legen første gang og betattheten går rett og slett ikke over. Skal jeg sende en melding på face? Anonymkode: 6c517...771 Nei.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #22 Skrevet 3. desember 2017 Jeg synes du bør strikke ham en genser med hjertemønster på i julegave. Han frir sikkert som svar på den gesten. Send fem meldinger. I kveld! Kjør på! Anonymkode: 29799...bf9 14
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #23 Skrevet 3. desember 2017 Nei, nei, nei. Anonymkode: 1cb89...315
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #24 Skrevet 3. desember 2017 Vil du synes han er like råflott når han mister lisensen sin og ikke får være lege lengere? Kjør på, få det over. Se om han tar den sjansen. Anonymkode: 8391b...a25 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #25 Skrevet 3. desember 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du legger litt mye i ting. Det må være utrolig slitsomt sånn du har det uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare sender en melding. Enten får du et positivt svar og kan juble, eller så er han ikke interessert og du kan gå videre en gang for alle. Det er vondt å være ulykkelig forelsket over lang tid. Anonymkode: f5189...292 Hvordan legger mye i ting? Jeg er sikker på at han kjente meg igjen fra avstand Anonymkode: 6c517...771
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #26 Skrevet 3. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan legger mye i ting? Jeg er sikker på at han kjente meg igjen fra avstand Anonymkode: 6c517...771 Ja, men herregud, det betyr vel ikke at han er forelsket i deg? Jeg er sikker på legen min kjenner meg igjen også om hun ser meg på gaten. Hun er veeeldig hyggelig mot meg også, men kunne ikke falt meg inn å tro at hun var interessert i meg som noe annet enn et menneske hun har som pasient... Anonymkode: 018b2...a7e 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #27 Skrevet 3. desember 2017 Jeg hadde bestilt legetime også hadde jeg sagt ril han at jeg ikke kunne bestille flere legetimer av han fordi jeg var betatt av han. Anonymkode: 4c2ad...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #28 Skrevet 4. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan legger mye i ting? Jeg er sikker på at han kjente meg igjen fra avstand Anonymkode: 6c517...771 Hvordan er du sikker på det? Kom han bort og sa hei? Hvordan kan du være sikker på at det var deg han snudde seg etter når det var på avstand? Og hvis du har rett, hvordan kan du vite at han kjente deg igjen? Det kan være en million andre grunner til at han så i din retning, men du velger å tro at han så på deg og kjente deg igjen. Samme med de legetimene du hadde, du traff han vel bare et par ganger til og med. Du kan umulig vite at han oppfører seg annerledes mot andre pasienter enn han gjorde mot deg, og du velger å tolke oppførselen hans utifra ditt personlige ståsted. Det er det veldig naturlig å gjøre, men det fører også til at vi kan mistolke grovt. Men du har jo ingenting å tape her! Siden du bare traff han på legevakten et par ganger og det er nesten et år siden så tviler jeg på at lisensen hans står i fare om dere skulle begynne å date. Gjør deg selv en tjeneste og send den meldingen, få en avklaring. Anonymkode: f5189...292 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #29 Skrevet 4. desember 2017 Nei nei nei nei nei nei nei nei nei ! Anonymkode: 08254...891
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #30 Skrevet 4. desember 2017 Jeg synes alle her på kg er utrolig negative. Var jeg deg ville jeg tatt kontakt. Ofte når man føler det på denne måten er det fordi at møtet har vært spesielt, man har på en måte fått en slags gjenklang hos den andre, en gjensidighet. At det har vært en gjensidig tiltrekning betyr jo ikke at vedkommende ønsker å gå videre med det, så det er jo en risiko der. Jeg ville likevel gått for det, tatt kontakt, forklart saken, bedt vedkommende bare se bort fra henvendelsen hvis det ikke er gjensidig eller man ikke ønsker å gå videre med det. Det er ingenting ulovlig i dette, hvis det er din fastlege kan du jo bare skifte lege. Jeg heier på deg, kg kommentatorene er utrolig kjipe, tipper du er en attraktiv dame/mann, og da skjer slike møter faktisk fra tid til annen. Mulig de som kommenterer på kg har liten erfaring med det. Anonymkode: d8e2b...5ef 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #31 Skrevet 4. desember 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha ja. Det høres utrolig tragisk ut å sende melding og jeg har aldri gjort noe lignende før. Jeg er faktisk en oppegående og intelligent person som ingen ville trodd ville gjøre noe slikt som å sende melding til legen på nett. Anonymkode: 6c517...771 Do it og fortell hvordan det går! :D Anonymkode: cd30e...d18 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #32 Skrevet 4. desember 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes alle her på kg er utrolig negative. Var jeg deg ville jeg tatt kontakt. Ofte når man føler det på denne måten er det fordi at møtet har vært spesielt, man har på en måte fått en slags gjenklang hos den andre, en gjensidighet. At det har vært en gjensidig tiltrekning betyr jo ikke at vedkommende ønsker å gå videre med det, så det er jo en risiko der. Jeg ville likevel gått for det, tatt kontakt, forklart saken, bedt vedkommende bare se bort fra henvendelsen hvis det ikke er gjensidig eller man ikke ønsker å gå videre med det. Det er ingenting ulovlig i dette, hvis det er din fastlege kan du jo bare skifte lege. Jeg heier på deg, kg kommentatorene er utrolig kjipe, tipper du er en attraktiv dame/mann, og da skjer slike møter faktisk fra tid til annen. Mulig de som kommenterer på kg har liten erfaring med det. Anonymkode: d8e2b...5ef Kunne kanskje gått an. Hvis jeg skulle gjort noe lignende så måtte jeg hatt klare signaler fra legen Anonymkode: 0e51a...3f1
Gjest GoldenLioness Skrevet 4. desember 2017 #34 Skrevet 4. desember 2017 Det er ekstremt strengt og han kan faktisk miste lege lisensen sin. http://tidsskriftet.no/2011/06/medisinsk-etikk/privat-forhold-mellom-lege-og-pasient
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #36 Skrevet 4. desember 2017 Selvfølgelig kan du sende melding, han synes sikkert du er verdt å kaste bort all utdanning og framtidige karrieremuligheter for! Han er sikkert villig til å kaste bort alt han har jobbet for til nå i livet for å kunne sexte litt med deg... Anonymkode: a1838...cc5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #37 Skrevet 4. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes alle her på kg er utrolig negative. Var jeg deg ville jeg tatt kontakt. Ofte når man føler det på denne måten er det fordi at møtet har vært spesielt, man har på en måte fått en slags gjenklang hos den andre, en gjensidighet. At det har vært en gjensidig tiltrekning betyr jo ikke at vedkommende ønsker å gå videre med det, så det er jo en risiko der. Jeg ville likevel gått for det, tatt kontakt, forklart saken, bedt vedkommende bare se bort fra henvendelsen hvis det ikke er gjensidig eller man ikke ønsker å gå videre med det. Det er ingenting ulovlig i dette, hvis det er din fastlege kan du jo bare skifte lege. Jeg heier på deg, kg kommentatorene er utrolig kjipe, tipper du er en attraktiv dame/mann, og da skjer slike møter faktisk fra tid til annen. Mulig de som kommenterer på kg har liten erfaring med det. Anonymkode: d8e2b...5ef Hahha ja. Det er hele tiden "nei! Jeg ville ikke gjort det""herregud, man pørver seg da ikke på ..... sin". Med mindre det er snakk om slektninger da da kunne jeg vært enig. Så lenge han ikke er gift og hele den pakka så ser jeg ingen grunn til å la vær bare fordi vedkommende er legen din. Ser jo det samme skjer om en vil prøve seg på sjefen og Anonymkode: 08f0c...c1d
Arabella Skrevet 4. desember 2017 #38 Skrevet 4. desember 2017 På 3.12.2017 den 22.18, AnonymBruker skrev: Tror han husker meg siden vi så hverandre fra avstand i sommer og han snudde seg flere ganger selvom han egentlig stod med ryggen i mot. Da var det jo gått like lang tid fra legevakten som fra i sommer til nå. Anonymkode: 6c517...771 Det er ikke sikkert han har flatterende tanker om deg, vet du. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #39 Skrevet 4. desember 2017 Egentlig så burde du oppsøke psykolog pga denne besettelsen din. Men da er det vel den stakkars psykologen som blir stalket av et sprøtt kvinnemenneske... Anonymkode: 5efbd...611 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå