Gå til innhold

Koselig sted i nærheten av London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til et koselig sted i nærheten av London (flyr til Gatwick). Skal være en langhelg i England i vinter, men ønsker ikke å være i sentrale London, men heller et landlig sted i nærheten. Ønsker et koselig, landlig sted hvor man kan finne roen. Noen tips?:nori:

Anonymkode: 18363...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brighton !!! Sjekk det ut

Anonymkode: e3519...070

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brighton !!! Sjekk det ut

Så er det også bittesmå steder imellom London og Brighton.

Anonymkode: 7c173...d72

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Winchester er kjempelett å nå fra Gatwick og fra London sentrum. Jeg skulle hatt mye penger for å reise til Brighton. Bath er flott, men kronglete fra Gatwick (tog til reading, deretter tog til Bath).

Endret av Overrasket
Skrevet
47 minutter siden, Overrasket said:

Winchester er kjempelett å nå fra Gatwick og fra London sentrum. Jeg skulle hatt mye penger for å reise til Brighton. Bath er flott, men kronglete fra Gatwick (tog til reading, deretter tog til Bath).

Hvorfor skulle du hatt mye penger for å reise til Brighton ? :vetikke: det er kun 30 min ned tog fra gatwick og det koster 8-9 pund å dra dit. 

Skrevet
På 4.12.2017 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle du hatt mye penger for å reise til Brighton ? :vetikke: det er kun 30 min ned tog fra gatwick og det koster 8-9 pund å dra dit. 

Brighton er for såvidt en fin by, men utrolig masete synes jeg, og absolutt ikke landlig, koselig og rolig som TS etterspør. Jeg ville heller dratt til Lewes; enda nærmere Gatwick enn Brighton - utrolig koselig liten by.

Anonymkode: 55a74...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...