Gå til innhold

Posten og levering - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bestilte en pakke for ca 9 dager siden, som jeg skulle ha fått for 5 dager siden. Sikkert forsinka pga Black Week, osv. Fikk mld fra Posten på fredag om at den var på vei med forventet ankomst 6. des. Når jeg sjekker sporingen så var den ankommet terminal i Stavanger kl 11:15 på fredag 2. des. Noen som jobber i posten eller som vet om det er sannsynlig at den ligger på postkontoret i Stavanger sentrum (som er mitt lokale postkontor) allerede men bare ikke registrert? Er det vits stikke innom i morgen tidlig og se om den er ankommet selv om jeg ikke har fått hentemelding? Har hørt om folk som har gjort sånn før, men jeg vet ikke hvordan ting fungerer. Ganske viktig pakke som jeg helst skulle hatt for flere dager siden. 

Takk for svar!

Anonymkode: 778a6...356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger nok på terminalen, hvor den er registrert. Men jeg vil nå tro den kommer til postkontoret ditt i morgen :)

Anonymkode: e9614...b6a

Skrevet

Som oftest kommer hentemeldingen samtidig med pakken. Alt skjer elektronisk, pakken blir scannet inn på posten og meldingen om ankommet pakke går ut til deg samtidig som pakken scannes. 

Det er og opplyst på nyhetene at det er pakkekaos hos posten pt. 

Anonymkode: b1748...bfc

Skrevet

Det er nok ikke vits i å stikke innom posten nå i førjulstiden uansett uten hentemelding. Butikkene er oversvømt av pakker, og muligheten er ca. null for at ansatte vil lete gjennom pakkene for å finne din. 

Anonymkode: 0a409...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...