Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 PÅ menylisten hos oss står fåreribbe, Svineribbe, pølser, rabbestappe ,og surkål. Dessert : Riskrem med mandel, og gjerne jordbærsaus. Kaffi og kaker: Senere på kvelden kaffi og kaker.
cleangal Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Pinnekjøtt, julepølse, poteter, kålrabistappe. Dessert: Dronning Maud (og da er det vel ikke så mye tvil om hvor jeg er fra...). 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, cleangal skrev: Pinnekjøtt, julepølse, poteter, kålrabistappe. Dessert: Dronning Maud (og da er det vel ikke så mye tvil om hvor jeg er fra...). Hei fellow haugesunder! Vi skal ha akkurat det samme, minus julepølsa :-) Anonymkode: 12849...58d 1
FantasDick Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Pinnekjøtt og soyaribbe med kålrabistappe og stekt rosenkål. Riskrem med skogsbærsaus til dessert. Kaffe, kaker og konfekt.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Kyllingsalat mens de andre spiser pinnekjøtt Anonymkode: a6d8b...618
Carrot Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 I år drar vi "hjem" og da er det skotske tradisjoner som teller. For vår del er det Highland Beef, Kalkun med tilbehør, Black Isle Lam eller lignende som da blir middagen.. Gjerne med Yorkshire Pudding, gravy, roast osv *vann i munnen* - jeg gleder meg! Og så blir det selvsagt både black pudding, rice pudding, haggis og andre tradisjonsretter innimellom hjem til jul er alltid fantastisk! 3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 12 minutter siden, cleangal skrev: Pinnekjøtt, julepølse, poteter, kålrabistappe. Dessert: Dronning Maud (og da er det vel ikke så mye tvil om hvor jeg er fra...). Tradisjonell norsk julemeny. Kanskje fra et fylke som begynner med forbokstaven M......
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 Røykt pinnekjøtt, kålrabistappe, poteter. Multekrem til dessert. Anonymkode: 3f59c...24c
emilie123 Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Vet ikke, er bedt bort, men de pleier å ha ribbe med alt tilbehør. Håper at det blir ribbe.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 Vegisterkaker, brun saus, surkål, rødkål, erterstuing, poteter, bønnemos, bakt rosenkål, kokt gulrot, tyttebær, sennep, sylteagurk, lefse og meierismør, også karamellpudding til dessert. Og brun julebrus å drikke, selvfølgelig. Anonymkode: 27bbe...ef1 3
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 Urøkt pinnekjøtt, medisterpølse, waldorfsalat, kålrabistappe, hjemmelaget riskrem.
Alantia Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 Her blir det pinnekjøtt med tilbehør og så har vi bestilt skalldyrkasse fordi vi allerede eeeer så lei julemat 🙄 Sånn er det å jobbe i serveringsbransjen
Haugenjenta Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 Ribbe, medisterkaker, pølse, surkål, grønnsaker, poteter, brun saus og tyttebærsyltetøy. Riskrem med jordbærsaus til dessert
Simmis Skrevet 3. desember 2017 #17 Skrevet 3. desember 2017 Vi skal hjem til mamma og stefar i julen, og da vet jeg det blir ribbe med tilbehør og pinnekjøtt med tilbehør, og vanligvis riskrem til dessert. Nam nam. Kunne egentlig bare spist potet og gulrot med mammas hjemmelagde brune saus. Den er himmelsk.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 Ribbe med alt som hører til, juleøl og dram. Pluss en haug med spliffer. Anonymkode: 759cc...4e9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 Pinnekjøtt med vossakorv, poteter og kålrabistappe. Dessert: Multekrem Etter jeg flyttet hjemmefra for mange år siden, bestemte jeg meg for å droppe én av tradisjonene hjemmefra. Nemlig å servere den herlige multekremen rett etter man har forspist seg på pinnekjøttet. Så hjemme hos oss tar vi en laaaang pause før multekremen serveres. Og litt sterk kaffe og konjakk derpå. Anonymkode: 21c25...26a
Gjest Anonym Bruker Skrevet 3. desember 2017 #20 Skrevet 3. desember 2017 Pnnekjøtt og Riskrem synes å gå igjenn her. Sålangt ingen som spiser Lutafisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå