AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Hei! Noen her som har hatt barn med brudd i leggen? hvor lang tid tok det fra de fikk vanlig gips til de fikk den typen som er hardere og tåler mer? (Gutten min sin første med vanlig gips knakk allerede på dag 3...) hvor lenge gikk de med gips? Anonymkode: 461f6...d05
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Hadde greenstick brudd, fikk plastgips. barnet var 8 måneder, tok av etter 1 uke. Anonymkode: 75a77...6dd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Hva er alderen da? Min 13 åring fikk feilgipset benet da leggbeinet knakk. Så etter første uka da feilen ble retter opp, gikk det 6 nye uker med gips. Anonymkode: 9e425...dab
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er alderen da? Min 13 åring fikk feilgipset benet da leggbeinet knakk. Så etter første uka da feilen ble retter opp, gikk det 6 nye uker med gips. Anonymkode: 9e425...dab Han er 2 Anonymkode: 461f6...d05
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde greenstick brudd, fikk plastgips. barnet var 8 måneder, tok av etter 1 uke. Anonymkode: 75a77...6dd Såpass. Aner ikke hvordan brudd dette er, men var brudd fra ene siden av beinet til andre på røntgenbildene hvertfall. Tror ikke det blir bra på 1 uke 😔 Anonymkode: 461f6...d05
Måbarefåsiat... Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Brudd er ikke brudd. Fordi om noe er brukket, betyr det ikke at det er likt hos alle. Min sønn brakk armen, gikk noen uker med gips. En annen unge jeg kjenner brakk armen, måtte opereres. Det er ikke alltid mulig med direkte sammenligning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå