AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Del Skrevet 3. desember 2017 Kan noen spole frem til 36:13 og skirve ord for ord hva de sier? (frem til 36:26)? Tusen takk! Anonymkode: 806c1...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2017 #2 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) "Er det veldig varmt her, eller er det meg som har kommet i overgangsalderen? Der er det. Der kjenner jeg det godt." Er vi enige i det eller? Endret 3. desember 2017 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Del Skrevet 3. desember 2017 Tussen takk! Anonymkode: 806c1...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2017 #4 Del Skrevet 3. desember 2017 Bare hyggelig. Språk og dialekter er morsomt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Del Skrevet 3. desember 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er det veldig varmt her, eller er det meg som har kommet i overgangsalderen? Der er det. Der kjenner jeg det godt. Og etter det spør han om en eller annen dings. og sier at det blør en del. Anonymkode: 39f82...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Del Skrevet 3. desember 2017 Det som er irriterende at jeg ikke klarer å høre at han sier "er det" i begynnelsen av setningen, uansett hvor mange ganger jeg lytter til Anonymkode: 806c1...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2017 #7 Del Skrevet 3. desember 2017 Dialekten som sluker det, i alle fall for dine ører da. Men han sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Del Skrevet 3. desember 2017 Men skjer det at av og til nordmenn ikke forstår andre nordmenn på grunn av dialekter? Anonymkode: 806c1...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2017 #9 Del Skrevet 3. desember 2017 Skjer hele tiden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. desember 2017 #10 Del Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men skjer det at av og til nordmenn ikke forstår andre nordmenn på grunn av dialekter? Anonymkode: 806c1...922 Jepp, hvis jeg som er sørlending snakker med en trønder, kan det fort bli misforståelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå