AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Hvor ofte bruker dere den? Hver dag? En gang i uka? Hvor mange er dere i hus, og lager dere mye mat for hånd? Anonymkode: 83b13...61b
Wenda Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Setter den på annenhver dag. Vi er 2 voksne. Lager all mat fra bunnen og jeg er glad i å lage knekk, kaker osv også i perioder
Kragebein Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Vi er to voksne og lager middag hjemme sikkert gjennomsnittlig 4-5 dager i uken. Kjører oppvaskmaskinen omtrent like ofte.
cleangal Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Ca. annenhver dag. Vi er 3 voksne, lager middag hjemme hver dag. De fleste grytene og pannene våre er fra Le Creuset, så de går ikke i oppvaskmaskinen.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte bruker dere den? Hver dag? En gang i uka? Hvor mange er dere i hus, og lager dere mye mat for hånd? Anonymkode: 83b13...61b Oppvaskemaskinen kjøres når den er full eller der er lukt på grunn av laks ol. mat på kjørlene i maskinen. Noen ganger betyr dette to ganger for uken, andre ganger skjeldnere. Ved baking og annen omfattende "roteproduserende" kjøkkenaktivitet må maskinen kjøres oftere enn ellers. Hva er det ts prøver å finne ut med denne tråden Anonymkode: b4478...50e
Måbarefåsiat... Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 2 voksne og et barn, kjører minst en gang om dagen.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 27 minutter siden, cleangal skrev: Ca. annenhver dag. Vi er 3 voksne, lager middag hjemme hver dag. De fleste grytene og pannene våre er fra Le Creuset, så de går ikke i oppvaskmaskinen. Det er ikke de emaljerte grytene dere har? De går nemlig veldig godt i oppvaskmaskinen. Her går maskinen hver dag. Anonymkode: 875d2...022 1
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 Tipper vi kjører maskinen 4-7 g per uke. Har en sønn her 2-3 uker pr måned. Går litt oftere da.
Cata Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 Kjører den 1-2 ganger pr. uke, men er bare en person og spiser ofte middag i kantina på jobb så det blir lite oppvask. Vasker jeg 2 ganger så er vanligvis en av de gangene "hurtigvask" på forholdsvis lav temperatur, dvs. jeg vasker glass og asjetter som ikke er så veldig skitne.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 To voksne. 2-3 ganger i uken. Lager ikke middag hver dag. Anonymkode: 2df01...623
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 2 Voksne, 4 barn. Maskinen blir kjørt 1-2ganger pr dag. Jeg er hjemme i permisjon, så blir en del glass og tallerkener i løpet av dagen. Hender jeg har en form, eller gryte og i, men ofte blir dette vasket for hånd. Middag hver dag. Lager all mat fra h¨ånd. Anonymkode: b1551...9e2
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Noen ganger kjører jeg halv maskin om sommeren fordi det begynner å lukte.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 2 voksne, foreløpig ingen barn. Vi lager middager fra bunnen av. Den gamle miele-maskinen vår var så greit organisert inni at der gikk det som regel minst 3 dager mellom hver vask. Nå har vi flyttet, og fått en annen masking, og den er helt sløkket inni.... Selv om målene for selve maskinen er den samme, rommer den mye mindre. Nå må den på nesten hver dag :s Selv om vi ikke setter kjørler inni den. Anonymkode: f07b0...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå