Gå til innhold

stresser. sjekkliste første dag i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har første dag i barnehagen i morgen, og jeg har ikke fått noen liste. vi har heller ikke vært å sett barnehagen enda så er helt blå.

Hva skal jeg gjøre klart til i morgen, og hvordan kommer dagen til å se ut?

Trenger ikke matpakke da de står for det. Men skal prøve å være der til frokost, må jeg ta med feokost? og når spiser de vanligvis frokost?

hjelpes, som jeg gruer meg.

Anonymkode: 2f537...7b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lunsj serveres stort sett i alle barnehager, men noen må ha med frokost. Smør en matpakke for sikkerhetsskyld, i værstefall blir den ikke spist.

Regner med det er innkjøring så ingenting uten om evt bleier trenger å være med i morgen. Dere er stort sett  inne første dagen, men du kan jo ta med uteklær i tilfelle.

Ta med skift klær, ekstra strømpebukse/longs, sokker, truser/1pk bleier, genser, bukse, regntøy, vinterdress, sko, støvler, body/tshorte ( ullundertøy)

Anonymkode: 45cf6...e14

Skrevet

Frokost varier veldig. Der mine går serveres det fra første barnet kommer om morgenen til rundt 9. Der jeg jobbet før spiste alle frokost 08.30. Spis evt hjemme og møt opp kl 9. Det er det jeg er vandt med fra "mine" barnehager at er vanlig i innkjøringen

Anonymkode: 45cf6...e14

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Første dagen var vi der bare et par timer og fikk da innføring i alle rutiner.

Skrevet

Først og fremst: Senk skuldrene. Ta med litt skiftetøy (de bør ha ett skift av alt slik at de kan skifte om de blir våte eller har andre uhell). Ellers får du helt sikkert god informasjon i morgen. Kanskje du skal skrive ned det du lurer på sånn at du er sikker på at du husker å spørre.

Dette kommer til å gå helt strålende. Barnehagen har god rutine på innkjøring. Dette er noe de gjør mange ganger hvert år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...