Gå til innhold

Fantastisk kjemi på date, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å snakke med en fyr på sukker for ca 3 uker siden. Etter dette har vi hatt kontakt på veldig lange meldinger hver dag, og denne helgen lurte han på om jeg var ledig og ba meg med ut på middag. Vi bor foreløpig to timer unna hverandere, men jeg skal flytte til hans bosted etter jul så avstand blir på sikt ikke et problem. Uansett, daten gikk kjempefint og det ble til at han sov over hos meg med alt det fører med seg. Vi har utrolig kjemi og jeg tok for første gang mot til meg og spurte rett ut "Frister det til gjentagelse" face to face og om han ville møte meg igjen, noe han sa han ville. Alt ser ut til å klaffe og jeg tror virkelig han kan være en det er verdt å satse på. Likevel blir jeg så utrolig usikker og redd for at han ikke føler det samme, selvom han sa han ville møte meg igjen, og bekymret for at det var dumt å ha sex på første date selvom vi pratet om det på forhånd.

Har noen tips til hvordan man kan unngå å bli så usikker? Sitter nesten med tårer i øynene og føler meg så dum for det gikk jo så bra, er bare redd for å ikke få gjengjeldt følelsene mine. Noen tips til hvordan man evt kan ta opp igjen tråden angående å møtes flere ganger uten at det virker desperat eller for påtrengende?

Anonymkode: 465ad...057

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forstår jeg ikke. Hvorfor må noen gi alt på en gang? Det virker veldig billig :(

• Liker 1
Skrevet

Slapp av, ta det som det kommer. Det lover jo bra så langt.

Anonymkode: 2f283...421

Skrevet

Sier som forrige ab: Slapp av og ta ting som de kommer, det virker som dere hadde det bra.

Har dere hatt noe kontakt etterpå i det hele tatt? 

Hva med å skrive en melding og takke for sist og at du hadde det fint og gleder deg til å ses igjen en dag? 

Anonymkode: c2874...170

Skrevet

Vær litt chill til livet og kjærligheten, så vil det gå fint :) Ikke ta sorgene på forskudd, bare flyt med og se hvor det fører. 

Skrevet

Det er en uting å få følelser så fort. Hold tilbake på følelsene! Selv om både han og du nå sier at dere vil møtes igjen å se hva dette kan utvikle seg til, så betyr ikke dét at dere vil ende opp som noe langvarig og seriøst nødvendigvis. Og å ha følelser så tidlig før du i det hele tatt kjenner han godt og han kjenner seg godt, det er å nesten be om å bli såra dessverre, for det er mye som skal klaffe for at begge liker hverandre godt nok til å gå i et forhold etter hvert, kanskje til og med du selv finner ut om noen måneder at han ikke var sånn du trodde, så har du "lurt han" og deg selv med å få følelser allerede nå.... Hold igjen på følelsene! Is i magen! Men lykke til :)

Anonymkode: e68b9...66e

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på Okcupid og hadde sex på første date. Jeg vet ikke hvor mye dere hadde snakket om det, men vi begge var enige det var ok å prøve på det hvis vi fant tonen og det gjorde vi. Du må prøve å slappe av og se hvordan ting går. Det kommer til å gå værre hvis du bekymrer deg allerede nå, hender at du viser det til han og ting kan da forandre. Hvis dere har allerede en god kjemi så tror jeg det skal gå fint.

Anonymkode: 895bc...d1b

Skrevet (endret)

Møtte samboeren på tinder. Perfekt kjemi på første date, snakket om alt. Bodde litt fra hverandre og han ble med til meg for å sove der. Sex på første date og morgenen etter. Har brukt all ledig tid på hverandre siden da ❤️ Hadde ikke snakket om det på forhånd, men vi chattet ikke før vi møttes i det hele tatt (bortsett fra at han inviterte på date og jeg takket ja). 

Ikke tenk så mye du, sex på første date er nødvendigvis ikke negativt. Man skal jo ha sex når det faller seg naturlig, for dere (og oss) var det første date :)

Endret av Inwe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...