AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 På arbeidsplassen min så har drømme jobben min blitt ledig så de søker folk til den. Jeg har så lyst å søke men jeg er redd. Jeg er redd jeg blir ikke sett på som flink nok til stillingen og de ansetter noen jeg missliker i steden. Jeg er redd viss jeg får jobben kommer jeg å bli litt ensom og uten for gruppa igjen. Jeg vet jeg er kvaliteten og erfaringen de søker. Men jeg tviler på meg selv. . Dette her er ikke noe gøy. Hvordan få meg selv til å tørre.? Anonymkode: 26268...8dc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Bare hopp i det! Tenk som du kommer til å angre om du ikke en gang prøver! Anonymkode: 9ee1d...cb8 1
Egenskap Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Akkurat nå, Egenskap skrev: Interessant tema. Det er mange ting som spiller inn... og du må huske det ikke sikkert du er rett mann til stillingen, bare ha det i bakholdet. Mange som er stillinger er ikke riktige personer.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Dette er ikke noe å tenke på en gang! Søk! Det verste som kan skje er at du får avslag. Og så går verden videre. Anonymkode: 775a3...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå