Gå til innhold

Sjekke jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en gutt på 21. Ikke vært så ofte på byen men tenkte å prøve å bli kjent med jenter på byen og f.eks bli med hun hjem etterpå/hun blir med meg. Så blir det sex av det og alt det der😆 men hvordan kan jeg gå fram?

Anonymkode: f0676...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv og små flørte litt i starten. For guds skyld,ikke nevne sex på første date!

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, Jølle said:

Vær deg selv og små flørte litt i starten. For guds skyld,ikke nevne sex på første date!

Hvis ikke det bare skjer så klart :phaedra:

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er en gutt på 21. Ikke vært så ofte på byen men tenkte å prøve å bli kjent med jenter på byen og f.eks bli med hun hjem etterpå/hun blir med meg. Så blir det sex av det og alt det der😆 men hvordan kan jeg gå fram?

Anonymkode: f0676...c8f

*henne

Anonymkode: 7cd7f...0d8

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, s0la skrev:

Hvis ikke det bare skjer så klart :phaedra:

Hehe ja det har du helt rett i :fnise:

Skrevet

Gå ut og ha det gøy med vennenne dine. Prat med jenter, og spill på det du har å spille på. Er du god til å danse, så dans og ha det gøy. Er du morsom og har en alltid en god kommentar på lur, så spill på dette. Er du sjarmerende så spill på sjarmen. 

Ikke vær for "på". Prat og ha det gøy, og vis at du er en kul fyr. Hvis du merker hun er interessert, kan du nærme deg, flørte litt mer og ta mer på henne. Og så er det bare å gå for kysset når tiden er inne for det, og så ta det derifra.

Jeg spiller på alt over; har det gøy, danser, prater, er morsom, er sjarmerende. Og jeg gir litt oppmerksomhet, går litt tilbake til kompiser, prater litt med andre jenter, så tilbake til hun jeg liker litt, kan øyenflørte... osv. Og jeg hooket ofte opp i mine singledays.

Anonymkode: d483a...033

Skrevet

Det jeg som jente finner avstøtende på byen er de guttene som så åpenbart bare er ute på byen for å få sex. Sånne gutter ler jeg av og meg og vennindene kan prate og tulle med de men himler med øynene og tenker hvor dumme de er. Får ikke respekt for sånne gutter. Man merker desperasjonen langt vei.

Men det er veldig hyggelig å komme i prat med noen som er ute på byen for å slappe av, lytte til musikk og ser på alle menneskene (gutter og jenter) som interessante medmenneskelig og ikke som sexpartnere. Hvis jeg prater med en gutt som prater til meg som om jeg var kameraten hans eller en gutt, og som jeg ser er like hyggelig mot andre gutter der, og som ikke prøver å få meg med hjem eller går rundt å smisker med damene, så får jeg mye mer respekt og sansen for han, og vil sette meg å prate med han neste gang jeg ser han også, og etter hvert kanskje falle for han og bli med han hjem. 

Anonymkode: 4a402...4b8

• Liker 2
Skrevet

Bare gå på tinder, 9 av 10 er jo useriøse som deg og vil bare ha sex.

Anonymkode: 4acb2...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...