Gå til innhold

Sanger du ikke orker å høre pga minner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen minner knyttet til sanger, slik at jeg ikke orker å høre dem  for da blir jeg så trist. Har du det og slik?? Vil du dele sangen og minnene?

Anonymkode: 71157...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eurovision da rybak vant. Under utdelingen av poeng fikk vi en telefon om at yngstebroren til faren min var blitt funnet død i nærheten. Det var en fæl kveld. Tenker på den kvelden hver gang jeg hører den sangen.

Anonymkode: 8d2d7...ce5

• Liker 2
Skrevet

Breathe me av Sia og you and I av One Direction 

Anonymkode: 74ecc...f90

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eurovision da rybak vant. Under utdelingen av poeng fikk vi en telefon om at yngstebroren til faren min var blitt funnet død i nærheten. Det var en fæl kveld. Tenker på den kvelden hver gang jeg hører den sangen.

Anonymkode: 8d2d7...ce5

:hug: så trist.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Mad world og everybody hurts minner meg om da en kompis døde i trafikkulykke. Han var bare 24 år da han døde. Hadde slitt med depresjoner og var endelig bedre. Han var veldig viktig for oss andre i den kompisgjengen. Det som var veldig vondt var at det gikk rykter om selvmord, men det var ikke det. Den begravelsen var rein tortur. Tror ingen av oss hadde grini så mye noen gang. 

Min far orker ikke høre Eric Clapton med tears om heaven. Foreldrene mine opplevde en dødfødsel første gang de venter barn. Den sangen minner han om at han egentlig har en sønn til. 

Skrevet
51 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Mad world og everybody hurts minner meg om da en kompis døde i trafikkulykke. Han var bare 24 år da han døde. Hadde slitt med depresjoner og var endelig bedre. Han var veldig viktig for oss andre i den kompisgjengen. Det som var veldig vondt var at det gikk rykter om selvmord, men det var ikke det. Den begravelsen var rein tortur. Tror ingen av oss hadde grini så mye noen gang. 

Min far orker ikke høre Eric Clapton med tears om heaven. Foreldrene mine opplevde en dødfødsel første gang de venter barn. Den sangen minner han om at han egentlig har en sønn til. 

:hug:

Skrevet

Delte et par sanger av favorittbandet mitt med en mann som senere forsøkte å voldta meg. Er vel snart 10 år siden, men blir fortsatt dårlig av å høre de sangene.

Skrevet

White Christmas i Bing Crosbys versjon -Den minner meg mye om min pappa som døde for snart syv år siden.

Wish you were here av Pink Floyd  og Brothers in arms av Dire Straits - begge minner meg veldig om kjæresten. 

Skrevet

Nothing Else matters, Forbinder den med begravelsen til en venninne. 

Good times bad times, det var sangen til meg og eksen. 

Summer of 69’, da begynner jeg å grine. Det var låte vi alltid hørte på i gjengen. 

Sex on fire, det var råne låta. 

Paradise city, bringer fram gode minner og savn. Hører ikke på den. 

Anonymkode: dbacd...edf

Skrevet

Lykke Li -Tonight.

Band of horses - The Funeral. Uff, blir nesten dårlig bare av å tenke på denne sangen. 

Anonymkode: 80705...cfc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lykke Li -Tonight.

Band of horses - The Funeral. Uff, blir nesten dårlig bare av å tenke på denne sangen. 

Oi, så ikke at minner også skulle deles. Disse sangene hørte jeg mye på i en vond periode i livet. Jeg var den som fant ut at min var var utro mot min mor. Jeg fikk skylden for å ødelegge ekteskapet. Spesielt den siste sangen bringer fram vonde minner og følelser. 

Gjest DuVetHvem
Skrevet

Despacito. Trenger jeg egentlig en grunn?

Skrevet

A great big world, Christina Aguilera - Say Something. 

Får klump i halsen hver gang, noen ganger ser man ikke hva man har før man mister det. Sorry R. 😕

Anonymkode: 1ec6d...1f3

Skrevet
7 minutter siden, DuVetHvem skrev:

Despacito. Trenger jeg egentlig en grunn?

:laugh:

Skrevet

You’ll never walk alone.

Bestekompisen min tok livet sitt i 1997, og denne sangen ble spilt i kirka. Har til dags dato ikke hørt den sangen siden. (Har hatt mange muligheter til å høre den, men går enten ut av rommet eller slår av TV/radio). 

Anonymkode: f58e2...d14

Skrevet

Gabriellas sång 😭 Den ble sunget av ei med en stemme som rørte langt inn i sjela i både bestemor og bestefars begravelse 😭 Klarer ikke å høre på den, selv om jeg syns den er såååå fin 

Anonymkode: 34961...600

Skrevet

You raisme me up ble spilt i pappas begravelse, den er nydelig. Men har en trist betydning for meg. Sangen Eg ser, er også en sår sang.

Skrevet

Here without you av 3 doors down. Jeg får klump i halsen bare av å skrive tittelen. Den bringer frem sorg og savn. Som ab lenger opp skrev, noen ganger ser man ikke hva man har før man mister det. Savner deg sånn, H. Det skulle vært oss to for alltid. Klem L. 

Anonymkode: 4a745...b23

Skrevet
På 7.12.2017 den 3.03, AnonymBruker skrev:

Here without you av 3 doors down. Jeg får klump i halsen bare av å skrive tittelen. Den bringer frem sorg og savn. Som ab lenger opp skrev, noen ganger ser man ikke hva man har før man mister det. Savner deg sånn, H. Det skulle vært oss to for alltid. Klem L. 

Anonymkode: 4a745...b23

Samme sang, samme historie, men annen eks. 

Anonymkode: b633d...a33

Skrevet

You raise me up. Hver gang jeg hører den begynner jeg å gråte fordi den har blitt spilt i flere begravelser jeg har vært i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...